آشنایی با ویژگی های ios 11.0.3

iOS 11.0.3 تنها برای رفع باگ‌هایی است که برخی از کاربران آیفون ۶s، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را دچار مشکل کرده بود. این به‌روزرسانی چیزی در حدود ۲۷۶ مگابایت حجم دارد.
جمعه، 8 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با ویژگی های ios 11.0.3

ios 11.0.3 چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی در سیستم عامل ios 11 مشکل وجود نویز در رفت و برگشت صدا به هنگام مکالمات، وجود داشت که یکی از مهمترین دلایل آپدیت ios به نسخه 11.0.2 به شمار می رفت.

انتظار می رفت این مشکل در ios 11.0.2 به طور کامل حل شود که با توجه به اطلاعات خود اپل، گمان می رود که این مهم حاصل نشده و همچنان در آیفون های 7 و 7 پلاس و 6S این مشکل وجود دارد.

به همین علت آپدیت ios 11.0.3 ارائه شده است تا این مشکل به طور کلی از بین برود و دیگر هیچکدام از کاربران ios 11 با چنین ایرادی مواجه نشوند.

همچنین در محصول ایفون 6 مشکلی وجود داشت که در آن از ورودی لمسی در برخی کاربردها پشتیبانی لازم انجام نمی شد، اما در آپدیت ios 11.0.3 این مشکل برطرف شده است و کاربران ایفون 6 دیگر به چنین مشکلی بر نخواهند خورد.

به این ترتیب به تمامی کاربران گوشی های ایفون که دارای یکی از مدل های iphone 6S, iphone 7, iphone 7 plus می باشند، توصیه می شود برای عملکرد هرچه بهتر تلفن همراهشان، آپدیت ios 11.0.3 را دریافت کرده و آن را روی تلفن همراه خود نصب کرده و سیستم عامل خود را بروز رسانی نمایند تا از مشکلات ذکر شده در ایفون خود جلوگیری نمایند.

البته چنین به نظر می رسد که دیگر کاربران ایفون و ایپد که از همان به روز رسانی ios 11.0.2 برای از بین بردن مشکلات خود استفاده نموده اند، دیگر نیازی به مهاجرت به ios 11.0.3 نداشته و همان اپدیت قبلی برای آن ها کفایت خواهد نمود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.