چگونگی فعال کردن حالت روح در اینستاگرام

همانطور که اشاره شده احتمالا همه شما با این قابلیت در برنامه های جانبی تلگرام آشنا شده اید. قابلیتی که به موجب ان شما قادر خواهید بود پیام های فرستندگان را بدون آنکه آنها متوجه شوند بخوانید. به تازگی اینستاگرام هم این قابلیت را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است البته با استفاده از برنامه جانبی دیگری که از API اینستاگرام استفاده میکنند.میتوان از این قابلیت یعنی حالت روح اینستاگرام بهره برد. البته ناگفته نماند که این نسخه های رسمی نیستند و توسط شرکت اصلی اینستاگرام تائید نشده اند.
شنبه، 9 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی فعال کردن حالت روح در اینستاگرام

حالت روح اینستاگرام چیست؟

حالت روح، حالتی است که با فعال کردن آن، شما می توانید پیام هایی که برایتان ارسال شده است را بدون اینکه فرستنده، متوجه شود، بخوانید.

به عبارت دیگر، در این حالت شما همه پیام های دریافتی را می خوانید اما فرستنده پیام همچنان فکر می کند که شما پیام های او را نخوانده اید و تیک دوم پیام که نشان دهنده خوانده شدن آن می باشد، برای او به نمایش در نخواهد آمد.

البته در اینستاگرام خبری از تیک دوم در محیط چت دایرکت نمی باشد، اما هنگامی که طرف مقابلتان اقدام به خواندن پیام نماید، یک اعلان کوچک، در زیر پیام مشاهده خواهید نمود که نشان از خوانده شدن پیام توسط وی می نماید.

تقریبا تمامی ما با حالت روح در تلگرام آشنا هستیم و اولین بار از این روش جالب در این پیام رسان و در نسخه غیر رسمی موبوگرام، استفاده نموده ایم.

در اینستاگرام نیز مانند تلگرام برای استفاده از حالت روح اینستاگرام ، نیاز است که ما از یک نسخه غیر رسمی اینستاگرام که از همان API اینستاگرام استفاده نماید، بهره ببریم.

برای این منظور ما اپلیکیشن مینیستا را معرفی می نماییم که علاوه بر دارا بودن حالت روح اینستاگرام ، ویژگی های متعدد دیگری نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود.
 

امکانات برنامه مینیستا

همانطور که اشاره شد، مینستا یک برنامه مود شده و نسخه غیر رسمی از اینستاگرام است که امکانات جانبی بی شماری را از جمله حالت روح اینستاگرام ، برای کاربران خود فراهم می آورد.

برای کار با این برنامه، اقدام به دانلود آن نموده و سپس با نام کاربری و رمز عبور اکانت اینستاگرام خود به آن لاگین نمایید.

برخی از امکانات این برنامه عبارتند از:

قابلیت حالت روح اینستاگرام در محیط چت دایرکت و استوری

دارای قابلیت آنفالویاب

توانایی دانلود عکس پروفایل افراد

توانایی دانلود استوری اینستاگرام دیگران

دانلود فیلم از اینستاگرام و عکس ها

امکان عقب و جلو بردن فیلم های استوری و پست ها

دارای قابلیت جستجوی حرفه ای

توانایی آنالیز و تحلیل پست های خود و دیگران


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط