اخطار غیر فعال شدن اکانت در اینستاگرام

اینستاگرام از جمله پر طرفدار ترین برنامه های مجازی انتشار عکس می باشد که کاربران فوق العاده زیادی را به خود اختصاص داده تا بتواند موفقیت های زیادی را در زمینه رقابت با سوشیال ها کسب کند تا جایی که می توان از آن به عنوان یک عاداته روزانه کاربران نام برد.
دوشنبه، 6 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اخطار غیر فعال شدن اکانت در اینستاگرام

غیرفعال شدن حساب کاربری اینستاگرام

پیش تر برخی از کاربران، بدون دریافت هیچ گونه اخطاری، حساب های کاربری خود را از دست می دادند.

اما در جدیدترین خبرها آمده است که این شبکه اجتماعی پیش از غیرفعال شدن حساب کاربری اینستاگرام به کاربران هشدار امنیتی درباره اکانت خود می دهد.

لازم به ذکر است که بخشی از غیر فعال شدن حساب های کابری افراد در اینستاگرام کاملا به رفتار آن ها بستگی دارد.

حقیقت این است که از برخی از کاربران رفتارهایی سر می زند که با قوانین اینستاگرام کاملا در تضاد می باشد. به همین دلیل اینستاگرام چاره ای جز حذف حساب های کاربری افراد ندارد.

اینستاگرام که متعلق به شرکت فیس بوک است، تا پیش از این به روز رسانی اخیر، بدون هیچ اعلانی اقدام به حذف حساب های کاربری افراد خاتی می کی کرد.

اما هم اکنون این شرکت سیاست های خود را تغییر داده است و خود را ملزم به دادن اخطار پیش از غیرفعال شدن حساب کاربری اینستاگرام افراد کرده است.

هم اکنون کاربران اطلاعیه های درون برنامه ای از سوی اینستاگرام دریافت می کنند که در آن به آن ها هشداری مبنی بر حذف و غیر فعال شدن حساب کاربری داده می شود.

در واقع چنانچه افراد رفتارهایی خلاف قوانین اینستاگرام مانند برهنگی، آزار و اذیت، گفتارهای زشت و نفرت پراکنی، تروریسم، مواد مخدر، پورنوگرافی، از خود بروز دهند، حساب های کاربری آن ها حذف خواهد شد که البته پیش از حذف شدن، به آن ها هشدارهای لازم داده می شود.

این روش به کاربران این فرصت را می دهد که بتوانند محتواهای آزاردهنده و خلاف قوانین اینستاگرام را پاک کرده و یا اینکه از حساب کاربری خود بک آپ تهیه نمایند.

همچنین در این رویکرد جدید، راهنمایی هایی مبنی بر بازگشت کاربران به حساب های کاربری به آن ها داده می شود.

پیش تر عدم نمایش نظرات توهین آمیز در اینستاگرام و پنهان شدن لایک اینستاگرام در این شبکه اجتماعی کلید خورده بود و به نظر می رسد که مسئولان مربوطه در حال توسعه دادن این ویژگی می باشند.

گفته می شود که طی چند روز گذشته، شش کشور جدید به فهرست استفاده از این سرویس اضافه شدند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.