برخی امکانات پیام رسان ایمو

در ابتدای ورود این اپلیکیشن بسیاری از کاربران به دلیل پشتیبانی از امکان تماس تصویری آن را دریافت کردند و هم اکنون نیز با به روز رسانی‌های انجام شده بر روی این نرم افزار، قابلیتهای آن نسبت به قبل پیشرفتهای به سزایی داشته است.پیام رسان ایمو از پیام رسانهای قدرتمند در زمینه‌ مکالمه‌های تصویری، صوتی و همچنین متنی به شمار می‌رود.
شنبه، 9 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برخی امکانات پیام رسان ایمو

امکانات برنامه ایمو

ایمو در اصل یک برنامه پیام رسانی یا مسنجر می باشد که قابلیت های دیگری از جمله توانایی برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان را نیز در خود دارد. البته خیلی از برنامه های پیام رسانی امروزه قادر به انجام چنین اعمالی می باشندف اما آنچه باعث محبوبیت ایمو، بخصوص در میان کاربران ایرانی شده است، توانایی برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت بسیار عالی، حتی در شبکه های اینترنت کم سرعت می باشد.

از جمله ویژگی های اصلی برنامه ایمو این است که شما با دانلود ایمو برای اندروید قادر خواهید بود حتی در زمانی که اینترنت شما از سرعت خوبی برخوردار نمی باشد، به راحتی به عمل پیام رسانی و چت پرداخته و علاوه بر این قادر به برقراری تماس صوتی و تصویری نیز با کیفیت مناسب باشید.

کار با برنامه ایمو بسیار ساده بوده و برای استفاده از آن کافی است ابتدا به دانلود ایمو برای اندروید پرداخته و پس از نصب و ثبت نام در ایمو با شماره خودتان، اقدام به کار با برنامه و استفاده از امکانات آن نمایید.

ایمو نیز همچون تلگرام و سایر برنامه های پیام رسانی به محض ثبت نام و ایجاد حساب در آن، لیست مخاطبین شما را پویش کرده و کسانی که نرم افزار ایمو را روی تلفن همراهشان نصب کرده اند را شناسایی می کند.

به این ترتیب شما در لیست مخاطبین برنامه ایمو ، قادر به مشاهده کسانی خواهید بود که نرم افزار ایمو را نصب دارند و می توانید با آن ها تماس برقرار کنید.

تعدادی از امکانات کلیدی برنامه ایمو که با دانلود ایمو برای اندروید و نصب آن روی تلفن همراهتان بدست خواهید آورد در زیر آورده شده است:

توانایی برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت بسیار عالی

توانایی ارسال بی نهایت پیام و تماس های صوتی و تصویری با اینترنت های 2g ، 3g و 4g و وای فای

توانایی برقراری تماس تصویری گروهی

توانایی به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو ها و سایر فرمت های فایل

پتیبانی و ارسال بیش از هزارن نوع استیکر متنوع

توانایی برقراری تماس ها و ارسال پیام های رمزنگاری شده

توانایی پشتیبانی از صفحه نمایش های بزرگ، نظیر تبلت ها

اگر از کاربران تلفن همراهی هستید که مایلند از امکان تماس تصویری تحت اینترنت با کیفیت عالی و یا تماس صوتی اینترنتی و رایگان بهره ببرند، بهترین برنامه ای که می تواند این نیاز آن ها را تامین نماید، برنامه ایمو می باشد که همانطور که اشاره شد، برای اکثر سیستم عامل های پر کاربرد، ارائه شده است.

این برنامه تاکنون بیش از 200 میلیون دانلود داشته است که نشان از محبوبیت ویژه این برنامه نزد کاربران برنامه های مسنجر دارد. همچنین این برنامه توانسته است از سوی کاربران گوگل، امتیاز خوب 4.3 را دریافت کند که نشان می دهد برنامه ایمو بسیار پرطرفدار می باشد.
 

نظارت بر ایمو

همانطور که می دانید یکی از مهمترین دلایلی که سبب شد ایمو به اپلیکیشنی محبوب و پرکاربرد، نزد کاربران تلفن همراه تبدیل شود، امکان برقراری تماس تصویری با کیفیت فوق العاده و حتی در اینترنت های سرعت پایین می باشد. همین موضوع می تواند در بسیاری از موارد موجب نگرانی هایی نیز برای خانواده ها گردد.

اگر فرزندان یا افراد خانواده شما از ایمو به عنوان یک برنامه تماس تصویری و پیام رسانی، استفاده می کنند، حتما تا به حال به فکر نظارت بر این برنامه و کنترل تماس های ورودی و خروجی و پیام های ارسالی و دریافتی بوده اید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.