چگونگی باز کردن ویندوز بدون پسوورد

پسورد ورود به ویندوزتان را فراموش کرده اید ؟ روش های زیادی برای ورود به ویندوز در صورت ندانستن یا فراموش کردن رمز عبور وجود دارد .در صورتی که رمز عبور ویندوز خود را فراموش کرده اید، با استفاده از برنامه ای که معرفی میکنیم میتوانید پسورد ویندوز خود را بشکنید و بدون وارد کردن رمز قبلی، به ویندوز خودتان دسترسی داشته باشید.
دوشنبه، 11 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی باز کردن ویندوز بدون پسوورد

باز کردن ویندوز بدون پسورد

شاید ساده ترین راهی که برای دور زدن لاگین و باز کردن ویندوز ، در صورت فراموشی پسورد به نظرتان برسد، عوض کردن ویندوز از طریق بوت باشد. این روش علاوه بر اینکه ممکن است اطلاعات حیاتی شما را از درایو ویندوز، حذف نماید، نیازمند وقت زیادی بوده و همچنین باید تمام نرم افزارهای مورد نیاز را دوباره از اول نصب نمایید.

این موضوع سبب می شود که به فکر راهکاری باشیم تا با استفاده از آن بدون نیاز به نصب مجدد ویندوز بتوان اقدام به باز کردن ویندوز نمود. در ادامه برنامه ای پیشنهاد می گردد که قادر است بدون نیاز به پسورد و با استفاده از تغییر ریجستری ویندوز، آن را باز کرده و به نوعی صفحه لاگین ویندوز را دور بزند.
 

هک پسورد ویندوز با برنامه Offline NT Password and Registry Editor

برای کار با این برنامه و باز کردن ویندوز بدون نیاز به پسورد، ابتدا برنامه را دانلود نموده و سپس آن را روی یک فلش بوتیبل کپی کرده و با استفاده از برنامه از طریق بوت به محیط ویندوز وارد شوید.

سپس این برنامه با تغییر ریجستری ویندوز پسورد قدیمی شما را حذف کرده و پس از آن قادر خواهید بود بدون پسورد به ویندوز خود وارد شوید.

لازم به توضیح است که برای کار با این برنامه نیاز است ابتدا فایل های برنامه را روی سی دی یا فلش کپی و نصب کنید و فلش را بوتیبل نمایید. سپس سیستم را روشن کرده و از طریق فلش یا سی دی مربوطه بوت شوید.


منبع: سایت نظارت بر خاواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.