آشنایی با برنامه Maverick

با نصب برنامه‌ی Maverick، راه خود را در موقعیت‌های مختلفی مانند صخره‌ نوردی، قایق‌سواری، مکان‌های مختلف در شهر پیدا نمایید. با روشن بودن GPS، موقعیت جغرافیایی که در آن هستید، در نقشه نمایش داده می‌شود.
دوشنبه، 11 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با برنامه Maverick

برنامه Maverick چیست؟

برنامه ماوریک پیشرفته یا همان Maverick pro یک برنامه مسیریابی برای سیستم عامل های اندروید و ios می باشد که به سبب کم حجم بودن و سرعت فوق العاده اش در امر مسیریابی محبوبیت ویژه ای دارد. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین مسیریابی و موقعیت یابی نمایید.

از مهمترین قابلیت های این برنامه این است که اطلاعات ویژه ای را در رابطه با فشار هوا، سرعت متوسط، سرعت لحظه ای، ارتفاع از سطح دریا، تخمین زمان رسیدن به مقصد با محاسبه سرعت متوسط و سایر امکانات برای پیاده روی و دوچرخه سواری در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

این برنامه برخلاف برنامه گوگل مپ که در ایران قابلیت استفاده به صورت آفلاین را ندارد، می تواند به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت نیز کار کند و تنها با فعال سازی جی پی اس، اقدام به مسیریابی و موقعیت یابی نماید.

نکته قابل توجه در کار با برنامه ماوریک این است که اگر بخواهید از قابلیت آفلاین آن استفاده نمایید، پس از دانلود Maverick pro باید نقشه های آفلاین آن را نیز دانلود نمایید و در مسیر نقشه ها، ذخیره کرده و سپس از آن استفاده نمایید.
 

ویژگی های برنامه ماوریک

امکاناتی که پس از دانلود maverick pro در اختیار شما قرار خواهد گرفت،‌ عبارتند از:

قابلیت مسیریابی آنلاین و آفلاین

قابلیت به اشتراک گذاری موقعیت با دیگران

امکان زوم و بزرگ نمایی تا 17 برابر

نمایش فاصله بین شهرها با کیلومتر

محیط کاربری ساده و بدور از پیچیدگی

اندازه گیری دقیق فشار و ارتفاع از سطح دریا

محاسبه متوسط سرعت و زمان دقیق رسیدن به مقصد

امکان استفاده از نقشه سه بعدی و دو بعدی

مکان یابی دیگران

دارای قطب نما و نمایش جهت های جغرافیایی

نمایش سرعت لحظه ای

قابلیت علامت گذاری مکان های مختلف
 

استفاده از نقشه های آفلاین برای ماوریک

برای استفاده از نقشه های آفلاین می توانید پس از دانلود نقشه ها از طریق لینک های زیر و خارج کردن آن از حالت فشرده، از آنها استفاده کنید.

فقط به یاد داشته باشید که فایل ها را باید در مسیر  maverick\tiles\GoogleMaps\ کپی کنید. هر فایل دارای 17 فولدر متفاوت می باشد که نشان دهنده زوم نقشه می باشد.

همانطور که اشاره شد برنامه ماوریک یکی از قدرتمندترین برنامه های مسیریابی آفلاین می باشد که قابلیت های فوق العاده آن و حجم کم و سرعت بالای آن، باعث شده است طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

علاقه مندان به یاد داشته باشید که برای بهترین کارکرد برنامه های مسیر یاب، باید از آخرین و جدیدترین نسخه گوگل پلی سرویس بهره ببرید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.