آشنایی با پیام رسان تلگرام نارنجی

تلگرام فارسی نارنجی نام یک مسنجر قدرتمند و رایگان می باشد که تمرکز اصلی نرم افزار روی سرعت و امنیت بسیار بالا می باشد و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دیگران ارسال کنند.در تلگرام نارنجی شما به بیش از 15.000 هزار استیکر جذاب فارسی و انگلیسی دسترسی خواهید داشت ، قابلیت مخفی کردن شماره خود را دارا می باشید و سایر امکانات را می توانید از ادامه مطلب مطالعه نمایید.
چهارشنبه، 13 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با پیام رسان تلگرام نارنجی

امکانات تلگرام نارنجی

تلگرام های رنگی که اصولا در دسته نسخه های غیر رسمی اپلیکیشن تلگرام قرار می گیرند با استفاده از قابلیت متن باز بودن نرم افزار اصلی تلگرام نوشته شده اند. این برنامه ها گاها دارای ایراداتی می باشند از جمله اینکه بسیاری از افراد نسبت به امنیت این برنامه ها مشکوک می باشند.

اما این امکان که این برنامه ها، از کاربران خود جاسوسی نمایند، بسیار کم است. به هر حال اگر دوست دارید از امکانات بیشتری در تلگرام بهره مند گردید پس باید این ریسک کم را بپذیرید.
 
امکان تماس تصویری
یکی از بهترین ویژگی های تلگرام نارنجی که اخیرا به آن اضافه گردیده است، امکان برقراری تماس تصویری می باشد. با استفاده از این قابلیت سودمند، خواهید توانست با دیگر کاربران این برنامه بصورت کاملا رایگان تماس تصویری برقرار کرده و از کیفیت بالای تصویر لذت ببرید.
 
امکان تماس صوتی
تماس صوتی تلگرام ، قابلیتی بود که چندی پیش به تلگرام اضافه شد، اما به خاطر پاره ای از مسائل، مسدود گردید. این امکان اما همچنان در تلگرام نارنجی وجود دارد. با دانلود تلگرام نارنجی و نصب آن روی تلفن همراه خود، خواهید توانست از قابلیت تماس صوتی نیز بهره مند گردید.
 
قابلیتی جدید به نام فضای فیلمچه
با این قابلیت می توانید به سادگی به تمامی فیلم ها، تصاویر و گیف ها به صورت یک جا دسترسی داشته باشید. به فیلم ها نظر بدهید و از نظرات دیگران درباره فیلم ها و تصاویر خود بهره مند گردید. به نوعی با دانلود تلگرام نارنجی و ثبت نام و لاگین کردن در آن قادر خواهید بود از یک شبکه اجتماعی ثانویه نیز بهره مند شوید.
 
سایر امکانات
سایر امکانات تلگرام نارنجی تقریبا شبیه به دیگر نسخه های غیر رسمی تلگرام، نظیر موبوگرام می باشد. از جمله:

امکان شیک یا لرزش

اضافه شدن فروشگاه

استفاده از تم های زیبا

مخفی کردن و رمز گذاری روی چت ها

حالت روح پیشرفته

تغییر فونت

فروارد بدون نقل قول

راهنمای حل مشکل ریپورت

ترک گروه با امکان بازگشت

مسدود کردن تبلیغات

عملیات چندگانه گفتگو

و امکانات کاربردی دیگر
 

دانلود تلگرام نارنجی به صورت رایگان

برای دانلود این برنامه سودمند کافیست آن را از کافه بازار دریاف نمایید. این برنامه کاملا رایگان بوده و تمامی امکانات آن نظیر تماس صوتی و تصویری فقط از حجم دیتا اینترنت مصرف می نمایند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما