چگونه ریپورت اینستاگرام را رفع کنیم؟

معمولاً در شبکه‌های اجتماعی قوانینی وجود دارد که کاربران باید این قوانین را رعایت کنند. اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و قوانین و مقرراتی دارد که کاربران اینستاگرام موظف به رعایت این قوانین می‌باشند. اگر کاربران قوانین اینستاگرام رعایت نکنند، این اقدام می‌تواند باعث ریپورت شدن آنها شود.
چهارشنبه، 13 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه ریپورت اینستاگرام را رفع کنیم؟

چرا بلاک می شویم؟

دلایل مختلفی برای بلاک شدن در اینستاگرام وجود دارد. از جمله مهمترین این عوامل می توان به بلاک کردن توسط اعضای اینستاگرام اشاره کرد.

همچنین استفاده از کلمات توهین آمیز و فحاشی، استفاده از چند IP مختلف برای یک اکانت، لایک و فالو بیش از حد، استفاده از تبلیغات در منوی کامنت دیگران و اسپم شناخته شدن از طرف اینستاگرام از جمله عوامل دیگری برای اینکه در اینستاگرام بلاک یا ریپورت شویم می باشد.

اما برای رفع ریپورت و بلاک در اینستاگرام چه کاری می توان انجام داد؟
 

رفع ریپورت و بلاک در اینستاگرام

همانطور که راه های زیادی برای بلاک شدن در اینستاگرام وجود دارد، برای رفع ریپورت و بلاک در اینستاگرام نیز راه های فراوانی وجود دارد.

در ادامه تعدادی از ساده ترین و متداول ترین این روش ها ارائه شده است.
 
استفاده از کامنت های انگلیسی دیگران
یکی از ساده ترین و سریع ترین روش ها برای رفع ریپورت و بلاک در اینستاگرام ، درخواست از فالورهایتان برای فرستادن چند کامنت به زبان انگلیسی می باشد.

در این روش شما با قرار دادن تصاویری که حاوی پیام درخواست کامنت می باشد، در تصویر پروفایل خود، از فالورهایتان درخواست کمک می کنید.
 
روش عوض کردن آدرس ایمیل
در این روش ابتدا باید وارد پروفایل خود شده و در قسمت تنظیمات پروفایل به بخش Private Information رفته و از آنجا اقدام به تغییر آدرس ایمیل یا شماره تلفن نمایید.

لازرم به ذکر است که با تغییر هر کدام از این موارد، یک پیام از طرف اینستاگرام برای آدرس جدید ارسال می شود که باید با کلیک کردن روی آن ، عملیات تغییر را تایید نمایید.
 
روش رفع ریپورت و بلاک در اینستاگرام توسط کاربران
گاها پیش می آید که ما از طرف کاربران اینستاگرام بلاک و یا ریپورت می شویم. برای رهایی از این مورد نیز راهی وجود دارد اما کمی پیچیده تر می باشد.

در این روش ابتدا باید بدانید که چه کسی شما را بلاک یا ریپورت نموده است. برای آگاهی از این موضوع باید نام کاربری فردی که به او شک دارید را در نوار جستجوی اینستاگرام سرچ کنید. اگر او شما را بلاک کرده باشد، احتمالا هیچ اثری را از او نخواهید یافت.

برای رفع ریپورت و بلاک در اینستاگرام توسط کاربران، در اولین مرحله سعی کنید فرد بلاک کننده را دوباره فالو کنید.

اگر موفق به انجام این عمل نشدید او را Mention نمایید.

در نهایت اگر همچنان بلاک بودید، تنها راه باقی مانده ساخت اکانتی دیگر می باشد. برای این منظور ساده ترین راه این است که یک اکانت دیگر در اینستاگرام بسازید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.