چگونگی بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام

اگر فرد سودجویی اکانت اینستاگرام شما را هک کرده و از آن استفاده می‌کند، نگران نباشید. به راحتی می‌توانید بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام خود را بازیابی کرده یا اصطلاحا برگردانید. در این مقاله قصد داریم در مورد برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام صحبت کنیم. با ما همراه باشید.
سه‌شنبه، 12 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام

آیا بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام امکان پذیر است؟

یکی از قوانین اولیه اینستاگرام به صراحت این نکته را بیان می کند که در صورت حذف اکانت دیگر قادر به بازگشت به آن نخواهید بود، پس انتظار درستی نیست که بخواهیم با استفاده از یک یا چند ترفند دوباره اکانت حذف شده خود را برگردانیم. تنها در مواقعی خاص می توان قادر به بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام نمود.

در شرایطی که اکانت به صورت موقتی دی اکتیو شده است، می توان تا حدودی امیدوار بود که بتوان اکانت حذف شده را در اینستاگرام بازیابی نمود.

همچنین در شرایطی که اکانت ما توسط افراد دیگری هک شده باشد نیز می توان قادر به بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام خود باشیم. اما در شرایطی که اکانت خود را به طور کامل دیلیت کرده باشیم، دیگر امکان بازگشت وجود نخواهد داشت و باید دست به ساخت اکانت جدیدی بزنیم.
 

بازیابی اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام

معمولا اینستاگرام فرصت هایی را برای بازگشت به اینستاگرام ، در اختیار کسانی که اکانت خود را حذف موقت نموده اند، برای بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام خود قرار می دهد. برای بازیابی اکانت دی اکتیو شده در اینستاگرام تنها کافیست از طریق اپلیکیشن اینستاگرام روی تلفن همراه خود یا از طریق وبسایت خود اینستاگرام، سعی به لاگین کردن به اکانت خود نمایید. احتمال دارد در پاره ای از موارد اینستاگرام مقاومت کرده و اجازه عبور به شما را ندهد.

در این مواقع بهتر است گزینه فراموش کردن پاسورد را انتخاب کنید تا رمز عبور جدید شما برای تان به آدرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید، ارسال گردد.

پس از طی این پروسه اینستاگرام از شما درخواست ریست کردن رمز عبور را خواهد داشت که می توانید با انجام این کار به راحتی اکانت خود را برگردانید. اما باید بدانید که بازیابی اکانت حذف شده به طور کامل در اینستاگرام ممکن نیست و برنامه ای نیز برای آن وجود ندارد.
 

بازیابی اکانت هک شده و ریپورت شده

گاهی اوقات ممکن است به دلایلی نظیر عدم رعایت قوانین عمومی اینستاگرام، اکانت ما از طرف خود اینستاگرام حذف شود و یا برای مدتی غیر فعال گردد.

در رابطه با چگونگی بازیابی اکانت حذف شده و رفع ریپورت در اینستاگرام به این طریق، در مطالب پیشین سخن به میان آورده ایم که توضیحات کامل آن موجود است.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.