آشنایی با اپلیکیشن گپ

خانواده پیام رسان های ایرانی به تازگی دارای عضو جدیدی به نام «گپ» شده، اپلیکیشنی که با قدرت پا به میدان گذاشته و نسبت به برادران بزرگترش حرف های بیشتری برای گفتن دارد. بررسی گپ کار چندان ساده ای نیست، چرا که نه می توان آن را با تلگرام مقایسه کرد و نه شباهت هایش را نادیده گرفت. دشواری کار اینجاست که از طرفی ظاهر و قابلیت هایش مستقیما از تلگرام الگوبرداری شده اند و از سوی دیگر نقص ها و مشکلات متعددی در آن می بینیم.
پنجشنبه، 7 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با اپلیکیشن گپ

ویژگی های پیام رسان گپ

گپ در اصل یک اپلیکیشن پیام رسانی بوده که به عنوان یک شبکه اجتماعی نیز می تواند عمل کند. از جمله نقاط قوتی که سبب شده است تا گپ به یک اپلیکیشن محبوب تبدیل شود، امکان ساخت و ایجاد کانال در آن می باشد. از آنجا که بسیاری از کاربران پیام رسان هایی مثل تلگرام، شدیدا به عملکرد کانال های تلگرامی وابسته بوده و از اطلاعات این کانال ها استفاده می کردند، به همین دلیل پس از آن به دنبال اپلیکیشن هایی هستند که قابلیت ساخت کانال را در خود داشته باشند. به همین سبب پیام رسان هایی مانند گپ که این قابلیت را در خود دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و افراد بسیاری روی به دانلود گپ آورده اند.

امکان برقراری تماس صوتی از طریق دانلود گپ نیز مهیا است. این امکان، کاربر را قادر می سازد تا بدون نیاز به استفاده از شارژ حساب تلفن همراه، تنها از طریق اپلیکیشن و اینترنت، با دیگر کاربران، مکالمه کند و هزینه ای از این بابت نپردازد. از جمله معایبی که می توان به پیام رسان گپ گرفت این است که این پیام رسان از نسخه دسکتاپ نداشته و تنها از طریق نسخه وب می توان با استفاده از کامپیوتر به حساب خود وارد شد.

همچنین عدم ارائه اطلاعات صحیح در رابطه با نوع رمزنگاری و میزان امنیت داده های کاربران نیز از دیگر عواملی است که سبب شده است آنچنان که باید از این پیام رسان، استقبال نشود.

سایر ویژگی هایی که با استفاده از دانلود گپ بدست خواهید آورد، عبارتند از:

امکان چت خصوصی و گروهی

امکان ارسال فایل در فرمت های مختلف

امکان ساخت کانال

دارای نسخه وب

امکان انجام بازی های مختلف در محیط برنامه

دارای استیکرهای متنوع

امکان تغییر تم و تصاویر پس زمینه

امکان قرار دادن رمز ورود به برنامه

امکان ایجاد سوپر گروه

پشتیبانی از تماس صوتی

زبان کاملا فارسی

استفاده از فضای ابری

پشتیبانی کامل از برنامه

امکان استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه ای


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.