چگونگی رفع ریپورت در تلگرام

وقتی شما در پیام رسان تلگرام توسط تعدادی از کاربران بلاک می شوید و یا از طرف شخصی ناشناس که شما برای اولین بار به او پیام داده اید Report Spam می شوید محدودیت ها برای اکانت شما از طرف تلگرام لحاظ می شود. از جمله این محدودیت ها می توان به عدم توانایی در ایجاد کانال و گروه، عدم توانایی در ارسال به پیام به افراد ناشناس اشاره کرد. برای رهایی از ریپورت تلگرام راه هایی وجود دارد که در مقاله زیر به برخی از آنها اشاره کرده ایم.
چهارشنبه، 13 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی رفع ریپورت در تلگرام

ریپورت تلگرام چیست؟

تلگرام یک برنامه پیام رسانی ایمن است که برای حریم خصوصی و امنیت کاربرانش بسیار اهمیت قائل است. همین امر سبب شده که امکاناتی نظیر بلاک کردن و همچنین ریپورت کردن ، برای دور کردن افراد مزاحم در این برنامه وجود داشته باشد.

هنگامی که ریپورت می شوید، شما بعنوان یک فرد مزاحم شناخته شده و برای مدتی امکان فرستادن پیام به دیگران از شما گرفته خواهد شد.

مشکل ریپورت تلگرام ، به سادگی رفع نمی گردد اما راه هایی وجود دارد که می توان از ریپورت خارج شد. برخی از این راه ها استاندارد خود تلگرام می باشد و برخی دیگر روش هایی است که با استفاده از باگ های تلگرام می توان آن را دور زد.
 

خارج شدن از ریپورت تلگرام با استفاده از ربات

ساده ترین راه برای حل مشکل ریپورت در تلگرام استفاده از ربات spambot@ می باشد که توسط خود تیم طراحی کننده تلگرام، برای رفع ریپورت تلگرام ، ساخته شده است. برای این منظور کافیست روی آیدی ربات کلیک کنید و یا آن را در نوار جستجوی نرم افزار تلگرام سرچ کنید.

پس از وارد شدن به صفحه چت ربات ابتدا روی گزینه Start کلیک کنید. پس از انجام این کار اگر از آخرین آپدیت تلگرام استفاده نمایید تمامی دستورات بصورت فارسی برایتان نمایش داده خواهد شد و خیلی راحت خواهید توانست در طی 24 ساعت، از ریپورت تلگرام خارج شوید.

پس از کلیک روی گزینه Start پیغامی به شما نمایش داده خواهد شد که چند گزینه برای انتخاب در آن دارید. در این جا روی گزینه This is a mistake (اشتباهی رخ داده است) کلیک نمایید. برای مشخص شدن مدت زمان ریپورت بودن ، روی گزینه I wrong, please release me کلیک نمایید.

در مرحله بعد پیغامی مبنی بر اینکه برای خارج شدن از ریپورت باید با تیم پشتیبانی تلگرام تماس حاصل کنید، برایتان به نمایش در خواهد آمد. در اینجا روی گزینه Yes کلیک کنید.

پس از انجام این مرحله، پیغامی برای شما به نمایش در خواهد آمد که در آن از شما سوالی مبنی بر اینکه آیا برای کسی مزاحمت ایجاد نموده اید یا خیر ، پرسیده شده است. در این قسمت روی گزینه No, Never did that کلیک نمایید.

حال تلگرام از شما می خواهد متنی برایش ارسال کنید که در آن خارج شدن از ریپورت تلگرام را خواستار باشید. متنی مانند متن زیر نوشته و برای همان ربات ارسال نمایید.

Hi , Dear Telegram Support

I was wrongly reported for spamming, please release me

Thanks a lot

پس از ارسال این متن، پیامی برای شما ارسال خواهد شد که در آن گفته شده رفع ریپورت شما در حال بررسی بوده و به زودی نتیجه برایتان ارسال خواهد شد.

معمولا طی 24 ساعت پس از انجام مراحل، ریپورت تلگرام رفع می گردد.
 

رفع ریپورت تلگرام با استفاده از تکنیک دور زدن تلگرام

در این روش باید کمی خلاقیت و حوصله به خرج دهید که ممکن است بسیار سریع تر شما را به نتیجه دلخواهتان برساند. برای این منظور کافیست ابتدا یک حساب کاربری با یک شماره جدید و یک نام کاربری جدید ایجاد کنید.

سپس نام کاربری ای که با آن ریپورت شده اید را در قسمت تنظیمات اکانت جدیدتان، با نام آن عوض کنید. به عبارت بهتر، نام کاربری دو اکانت را با یکدیگر تعویض نمایید.

عکس های پروفایل هر دو اکانت را نیز با یکدیگر تعویض نمایید. آیدی ها را نیز با یکدیگر تعویض کنید. به عبارتی تمام اطلاعات مربوط به اکانت ها را با هم عوض کنید.

سپس وارد یک گروه  شده و هر چند دقیقه یک پیام تقریبا دو خطی را در آن گروه بگذارید. دقت کنید که این عمل را باید برای هر دو اکانت انجام دهید. یعنی با هر دو اکانت وارد یک گروه شده و هر چند دقیقه اقدام به ارسال یک پیام چند خطی در آن گروه با هر دو شماره نمایید.

پس از انجام دو مرتبه این مرحله تا 24 ساعت هیچ پیامی را ارسال نکنید. پس از طی این مدت، خواهید دید که توانسته اید رفع ریپورت تلگرام را انجام داده و از ریپورت خارج شوید.
 

حل مشکل ریپورت تلگرام با استفاده از استیکر

اما یک راه ساده تر برای خروج از ریپورت وجود دارد که نیازمند صبر بیشتری می باشد. در این روش برای رفع ریپورت تلگرام ، باید از چند نفر (حدود 10 نفر) از کسانی که شماره شما را ذخیره ندارند خواهش کنید برای شما حداقل 10 استیکر بفرستند.

دقت داشته باشید که این افراد نباید از مخاطبین شما باشند. شما می توانید با اعلام درخواست خود در گروه هایی که عضو آن هستید از کسانی که شماره شما را ندارند، درخواست استیکر نمایید.

پس از آن باید صبر کنید و پیام های حاوی استیکر را به هیچ عنوان باز نکنید. به این معنی که شما باید حدودا 100 پیام خوانده نشده داشته باشید.

پس از طی زمانی حدود یک هفته ، خواهید دید که از ریپورت خارج می شوید. اما به یاد داشته باشید که تا سپری شدن این زمان، نباید پیام های مربوط به افرادی که از آنها درخواست استیکر کرده اید را باز کنید.

در طی این مدت شما می توانید با مخاطبین خود و گروه ها ارتباطات معمول را داشته باشید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.