معرفی چند نرم افزار ردیابی گوشی

اگر می‌خواهید اپلیکیشنی در گوشی خود نصب و با استفاده از آن موقعیت مکانی دوستان یا اعضای خانواده خود را ردیابی کنید و بدین صورت همیشه از موقعیت مکانی یکدیگر باخبر باشید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب اختصاصی می‌خواهیم به معرفی چند برنامه برتر ردیابی اعضای خانواده و دوستان بپردازیم.
دوشنبه، 11 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی چند نرم افزار ردیابی گوشی

نرم افزار ردیابی گوشی

نرم افزار ردیابی گوشی معمولا با استفاده از ماهواره جی پی اس قادر به دریافت اطلاعات موقعیت مکانی گوشی تلفن همراه بوده و سپس با استفاده از ارسال پیامک و یا از طریق اینترنت، موقعیت مکان یابی شده را برای مقصد از پیش تعیین شده ارسال می نماید.

در این برنامه ها قابلیت های فراوان دیگری علاوه بر ردیابی گوشی گنجانده شده است که با هم به بررسی این قابلیت ها در هر کدام از این برنامه ها خواهیم پرداخت. در ادامه 5 نرم افزار ردیابی گوشی تلفن همراه که از بقیه برنامه ها معروفتر بوده و کارایی بیشتری دارند را معرفی و بررسی خواهیم نمود.
 
برنامه ردیابی گوشی Android Device Manager
نرم افزار ردیابی گوشی Android Device Manager ، یک برنامه ساده و کم هزینه می باشد که با نصب آن روی گوشی تلفن همراه و تنظیم آن با گوگل، قادر به موقعیت یابی تلفن همراه شما می باشد.

این برنامه به سبب رایگان بودن فاقد امکانات گسترده بوده و تنها توانایی آن در پیدا کردن موقعیت تقریبی گوشی می باشد. همچنین قابلیت به صدا در آمدن گوشی، قفل کردن آن و تعدادی دیگر نیز در این برنامه وجود دارد.

این برنامه با استفاده از سرویس گوگل قابل اجراست و تنها در زمانی کار خواهد کرد که جی پی اس تلفن همراه روشن باشد. این برنامه فاقد پشتیبانی فارسی می باشد و کاملا به زبان انگلیسی طراحی شده است.
 
نرم افزار ردیابی گوشی Family Locator
برنامه دیگری که در اینجا نیاز است تا به معرفی آن بپردازیم، برنامه پولی فمیلی لوکیتور می باشد. این نرم افزار ردیابی گوشی ، علاوه بر امکانات معمول ردیابی موبایل ، قادر به دریافت و ارسال اطلاعات دیگری از قبیل نظارت بر اس ام اس ها و همچنین تماس ها و مخاطبین نیز دارد.

این برنامه در حقیقت برای والدینی که قصد مراقبت بیشتر از فرزندان خود دارند طراحی شده است. این برنامه نیز فاقد پشتیبانی فارسی بوده و دارای زبان فارسی نمی باشد و همچنین برای استفاده از  امکانات آن باید پرداخت درون برنامه ای انجام داد.
 
نرم افزار ردیابی موبایل Cerberus
این برنامه نیز یک برنامه ردیابی گوشی می باشد که برای جلوگیری از دزدیده شدن موبایل طراحی شده است. این برنامه کاملا به زبان انگلیسی نوشته شده است و فاقد پشتیبانی فارسی می باشد.

این برنامه علاوه بر توانایی ردیابی گوشی از راه دور، قابلیت تصویر برداری از سارقین، ضبط صدای آنها، ارسال پیام روی صفحه، قفل گوشی و همچنین پاک کردن حافظه داخلی آن از راه دور را نیز دارا می باشد. نرم افزار ردیابی گوشی Cerberus نیز رایگان نبوده و برای استفاده از خدمات آن باید پرداخت درون برنامه ای انجام دهید.
 
نرم افزار ردیابی گوشی Pre Anti-Theft
یکی دیگر از ابزاری که صرفا جهت جلوگیری از سرقت گوشی تلفن همراه نوشته شده است، برنامه ضد سرقت گوشی Pre Anti-Theft می باشد که شبیه به برنامه Cerberus نبوده و امکانات بسیار کمتری را شامل می شود.

این امر به خاطر رایگان بودن این برنامه می باشد که تنها قابلیت های آن توانایی ردیابی گوشی از طریق جی پی اس، به صدا در آوردن گوشی و قفل کردن صفحه آن می باشد. این برنامه نیز فاقد زبان و پشتیبانی فارسی می باشد و کاملا به زبان انگلیسی می باشد.
 
نرم افزار ردیابی گوشی SFP
این برنامه یک برنامه کاملا فارسی می باشد و جزو بهترین برنامه های ردیابی گوشی می باشد که علاوه بر موقعیت یابی امکانات فوق العاده دیگری را نیز شامل می شود. با استفاده از برنامه SFP حتی در مواقعی که جی پی اس تلفن همراه خاموش باشد، با استفاده از موقعیت سیمکارت و دکل، می توان همچنان به عمل ردیابی ادامه داد.

همچنین علاوه بر ردیابی تلفن همراه، با این برنامه می توان کنترل کاملی روی مخاطبین، تماس ها، پیامک ها و حتی پیام های ارسالی و دریافتی در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، واتس اپ، وایبر و اینستاگرام داشت.

برنامه SFP مجموعه کاملی از همه آنچه از یک نرم افزار ردیابی گوشی قابل انتظار است می باشد. با استفاده از این برنامه که با هدف کنترل والدین روی فرزندان زیر هجده سال در فضای مجازی، طراحی شده است، دیگر والدین می توانند با خیال راحت فرزندان خود را در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی واپایش کرده و همچنین از موقعیت لحظه به لحظه آنان نیز با خبر شوند.

قابلیت های نرم افزار ردیابی گوشی SFP به همین جا ختم نمی شود و یکی دیگر از قابلیت های آن را می توان توانایی مخفی شدن در گوشی معرفی کرد.

این برنامه پس از نصب در گوشی مورد نظر مخفی شده و به هیچ وجه قابل رویت نمی باشد. علاوه بر این حتی در صورت شناسایی برنامه SFP این برنامه براحتی پاک نمی شود و برای پاک کردن آن باید پروسه طولانی و زمانبری را طی نمود.

برنامه SFP کاملا دارای زبان فارسی بوده و از پشتیبانی تلگرامی و تلفنی 24 ساعته برخوردار می باشد که می تواند در هر زمانی کاربران خودش را راهنمایی نماید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.