ترفندی برای بازگشایی قفل سامسونگ

بارها پیش آمده که رمز عبور گوشی خود را فراموش کنید مخصوصا زمانی که نیاز فوری به آن دارید. با چند ترفند ساده می توانید به راحتی این مشکل را حل کرده و دوباره وارد گوشی خود شوید.در ادامه روش بازکردن رمز گوشی سامسونگ را آموزش خواهیم داد.
چهارشنبه، 13 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ترفندی برای بازگشایی قفل سامسونگ

باز کردن قفل گوشی سامسونگ

اگر شما دارنده یک گوشی سامسونگ با اندروید 5 به بالا هستید باید بگوییم که کمپانی سامسونگ برنامه ای تحت عنوان Find My Mobile را طراحی نموده است که با استفاده از آن قادر به باز کردن قفل گوشی سامسونگ خود خواهید بود. برای استفاده از این برنامه کافیست طبق مراحل زیر پیش بروید.

البته قبل از اینکه این برنامه بتواند برای شما قفل گوشیتان را باز کند، ابتدا باید شما یک حساب کاربری سامسونگ ایجاد کرده باشید.

پس از ساخت اکانت سامسونگ از طریق مرورگر وارد سایت www.Findmymobile.com  شده و روی گزینه Sign in کلیک کنید.

در مرحله دوم ایمیل و پاسوردی که برای حساب کاربری سامسونگ خود تنظیم کرده بودید را اینجا وارد کنید و سپس روی گزینه Sign in کلیک نمایید. دقت کنید که این ایمیل و پاسورد باید دقیقا همانی باشد که با آن یک حساب کاربری سامسونگ ساخته بودید.

اگر با پنجره ای برخورد کردید، گزینه Confirm را انتخاب کنید تا از این مرحله بگذرید.

در مرحله بعدی تعدادی قوانین در باکس های جداگانه برای شما به نمایش در می آید که باید تیک مربوط به قبول هر کدام از قوانین را در زیر باکس مربوطه گذاشته و سپس گزینه Agree را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد برای باز کردن قفل گوشی سامسونگ خود در پنجره ای که ظاهر شده است روی گزینه Unlock My Device کلیک کنید.

در مرحله بعدی که از شما درخواست رمز عبور شده است، همان پاسوردی را وارد کنید که با ان به برنامه وارد شدید. پس از انجام این کار، روی گزینه Unlock کلیک نمایید.

با انجام این مراحل شما قادر به باز کردن قفل گوشی سامسونگ خود هستید.

دقت کنید که اگر گوشی شما باز شده باشد، یک آیکون سبز رنگ کوچک در قسمت پایین، روی گزینه Unlock my device ظاهر می گردد که نشان از باز بودن قفل گوشی شما می دهد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما