نحوه Repost در اینستاگرام

در برنامه اینستاگرام امکان ذخیره کردن تصاویر و به اشتراگ گذاری پست های اینستاگرام دیگران وجود ندارد . بسیاری از کاربران زمانی که از یک پست خوششان می آید مایل به ارسال آن پست به نام خود در اینستاگرام هستند ، همین علاقه مندی کاربران منجر به تولیدات متعدد برنامه ریپست اینستاگرام شده است .
چهارشنبه، 13 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نحوه Repost در اینستاگرام

نحوه اشتراک گذاری پست دیگران با Repost اینستاگرام

در شبکه های اجتماعی دیگر نظیر تلگرام ، اشتراک گذاشتن پست دیگران بسیار ساده است و تنها با فروارد کردن پست موردنظر برای دیگران قابل انجام است. اما در شبکه اجتماعی اینستاگرام، کار کمی متفاوت است و باید از طریق نرم افزارهای واسطه انجام گیرد.

برای این منظور لازم است که مراحل زیر را یکی یکی انجام دهید.

ابتدا لازم است که برنامه Repost اینستاگرام را دانلود کرده و نصب نمایید.

پس از نصب برنامه Repost ، برنامه اینستاگرام را باز کرده و از منوی سه نقطه سمت راست، گزینه Copy Share URL را انتخاب کنید. دقت کنید که این عملیات را بر روی همان پستی که قصد به اشتراک گذاری آن را دارید انجام دهید.

پس از انجام مرحله پیشین، برنامه Repost اینستاگرام بطور خودکار باز شده و پنجره ای ظاهر می گردد که دارای دو گزینه به نام های Repost now و Save to repost later می باشد.

برای به اشتراک گذاری پست در اینستاگرام ، در همان لحظه از گزینه اول یعنی Repost now استفاده نمایید. همچنین برای اینکه پست مورد نظر را ذخیره کنید و در زمانی دیگر به اشتراک گذارید، از گزینه دوم یعنی Save to repost later می توانید استفاده نمایید.

پس از انتخاب هر کدام از موارد بالا، صفحه ای به شما نمایش داده خواهد شد که باید گزینه Repost را در آن انتخاب نمایید. با انجام این عمل، پست مورد نظرتان به نام شما مجددا اشتراک گذاشته خواهد شد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.