چگونه استوری اینستاگرام را غیرفعال کنیم؟

قابلیت استوری و لایو در اینستاگرام از ویژگی های جالبی بود که باعث جذاب تر شدن این شبکه اجتماعی شد. اما در عین حال ممکن است گاهی همین ویژگی برای برخی از افراد دردسر ساز شود و احساس کنند دنبال کردن این همه استوری آزاردهنده شده است.
چهارشنبه، 13 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه استوری اینستاگرام را غیرفعال کنیم؟

نحوه خاموش کردن استوری اینستاگرام

استوری ها نوعی پست می باشند که در قالب ویدیو یا عکس بوده و تنها 24 ساعت اعتبار دارند و پس از آن غیر فعال می گردند. اما گاهی شاید این استوری ها کلافه کننده باشد و در پاره ای از موارد که حجم اینترنت مصرفی مهم جلوه کند، نیاز باشد به طور کلی آن ها را غیر فعال کنیم. همچنین برخی از صفحات تبلیغاتی نیز وجود دارند که بطور پیوسته در روز شاید ده ها استوری آپلود کنند که این می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

برای خاموش کردن استوری اینستاگرام برخی از کاربران، بدون اینکه کاربر مذکور را آنفالو کنیم، راهی وجود دارد که کافیست مراحل آن را طبق زیر ، طی کنید.

خاموش کردن استوری اینستاگرام کاری بسیار ساده می باشد. کافیست روی استوری مورد نظر انگشت خود را برای چند لحظه نگه دارید. یک پنجره کوچک برای شما به نمایش در خواهد آمد که اگر در آن پنجره گزینه دوم ، یعنی Mute را انتخاب کنیم، دیگر استوری های آن کاربر برای شما به نمایش در نخواهد آمد.
 

نحوه مخفی کردن استوری اینستاگرام

علاوه بر توانایی خاموش کردن استوری اینستاگرام، این ویژگی کاربردی قابلیت دیگری نیز دارد و آن توانایی مخفی کردن استوری از دید برخی از کاربران می باشد. در بسیاری از موارد پیش می آید که گاها نمی خواهیم شخص خاصی از استوری ما در اینستاگرام دیدن کند.

برای این منظور کافی است در قسمت صفحه پروفایل خودتان به منوی تنظیمات رفته و سپس گزینه Story Setting را انتخاب کنید. در صفحه جدید در قسمت HIDE STORY FROM روی گزینه 0 People کلیک کرده و سپس افرادی که می خواهید استوری خود را از آن ها مخفی نمایید، انتخاب کنید.

با انجام این تنظیمات قادر خواهید بود برخی از کسانی را که می خواهید از بازدید استوری اینستاگرامتان منع کنید. برای برگرداندن این تنظیمات نیز می توانید دوباره در لیست مذکور، فرد علامت دار شده را انتخاب کرده و علامت آن را حذف کنید.

در نهایت برای ذخیره تنظیمات روی علامت تیک بالای صفحه کلیک نمایید تا تنظیمات ذخیره گردند. 


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.