ویژگی های آیفون8

آیفون‌های اپل تا سال ٢٠١۴ با وجود اندازه کوچک نمایشگرشان فروش خوبی داشتند اما به‌مرور با تولید تلفن‌های همراهی با نمایشگر بزرگ‌تر توسط رقبای دیگر، کاربران نیز به این مدل‌ها تمایل پیدا کردند.
پنجشنبه، 14 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ویژگی های آیفون8

تاریخ عرضه آیفون ۸ و جزئیاتی درباره مشخصات

کمپانی های بالادست و حامی ساخت گوشی های ایفون مانند Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)، SLP، و Simplo Technology که در زنجیزه اصلی تامین قطعات ایفون هستند گفته اند که آماده هستند تا تیر ماه وظایف خود را برای آماده سازی این تلفن هوشمند انجام دهند.

انتظار می رود کمپانی TSMC که وظیفه همکاری و مشارکت در ساخت ویفرهای پردازنده A11 اپل را دارد، تا تاریخ ۱۰ تیر شروع به ساخت کند و تا ماه مرداد تعداد چیپست های مورد نیاز تامین شود.

در رابطه با ساخت و آماده سازی گوشی های شرکت اپل یعنی آیفون کمپانی های بسیاری دست به کار می شوند و مهمترین خبری که در این باره وجود دارد مجهز شدن iPhone 8 به پنل های OLED است.
 

پنل های OLED یکی از نقاط قوت آیفون ۸

بهره گیری از پنل هی نمایشگر OLED برای شرکت اپل تصمیم خوبی خواهد بود و البته تصمیمی هزینه بر که حتی ممکن است بر روی قیمت آیفون ۸ هم تاثیر زیادی بگذارد.

بنابراین تا به اینجا خبرهایی که درباره آیفون ۸ منتشر می شود حاکی از این است که این تلفن همراه در ماه مهر بصورت رسمی توسط اپل روانه بازار خواهد شد و ویژگی های شگفت انگیز و جدید برای ارائه به کاربر خواهد داشت.

با توجه به اینکه هنوز معرفی رسمی از سمت اپل صورت نگرفته بنابراین اطلاعات و جزئیات دقیق و مطمئنی از مشخصات آیفون ۸ وجود ندارد و بهتر است تا ارائه اطلاعات رسمی از سوی کمپانی اپل منتظر باشیم.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما