چگونه گوشی آیفون خود را ریستارت کنیم؟

با این که سال ها است از آیفون استفاده می کنیم و با ترفند های آن به خوبی آشنا هستیم، ولی همیشه تلاش کنیم که عملگر های اساسی دستگاه را به خاطر داشته باشیم و باید بدانیم که چه مواقعی آن ها را به کار بگیریم. یکی از این موارد که همه باید از آن مطلع باشیم، به راه انداختن مجدد آیفون ها است.
پنجشنبه، 14 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه گوشی آیفون خود را ریستارت کنیم؟

آموزش ریستارت آیفون

معمولا در مواقعی که یک دستگاه هوشمند مانند تلفن های همراه دچار اختلال در عملکرد می‌شود و در بیشتر مواقع تاچ آیفون یا آیپد عمل نمی‌کند ، بهترین راهی به برای رفع این مشکل به نظر ما می‌رسد خاموش کردن یا ریستارت کردن آن دستگاه و راه اندازی دوباره آن است.

در واقع شاید بتوان گفت خاموش کردن یا ریستارت کردن یک دستگاه هنگ کردن شاید بهترین و حرفه ای ترین روش باشد چرا که در چنین شرایطی تنها کاری که می توان کرد همین است و پس از روشن شدن دوباره دستگاه به عیب یابی و بررسی بخش های مختلف می‌پردازیم.

بنابراین در مواقعی دستگاه iPhone یا iPad شما گیر می‌کند هیچ عکس العملی نشان نمی‌دهد برای برای ریستارت کردن اجباری یا Force Restart آن مراحل زیر را انجام دهید.

دکمه کاهش ولوم صدا Volume Down و دکمه Wake/Sleep یا دکمه خاموش و روشن کردن را دستکم برای ۱۰ ثانیه بطور همزمان نگهدارید.

زمانی که نماد شرکت اپل را بر روی نمایشگر آیفون یا آیپد خود دیدید، دکمه ها را رها کنید.

هم اکنون دستگاه شما ریبوت می‌شود.

البته که این روش برای گوشی های iPhone 7 و iPhone 7 Plus می باشد و ممکن است و برای مدل های قبلی آیفون می بایست به جای گرفتن دکمه Wake/Sleep دکمه Home دکمه وسط دستگاه را نگهدارید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.