چگونگی جیلبریک در آیفون 7 و 7پلاس

ا توجه به تغییرات در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، نحوه بردن این دو دستگاه به حالت Recovery و DFU با آیفون‌ های قبلی متفاوت است. در این آموزش نحوه بردن آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به حالت DFU شرح داده شده است. بردن به حالت DFU ممکن است برای ریستور دستگاه زمان‌ هایی که با حالت Recovery مشکل می‌ خورید، کار ساز باشد. در حالت DFU سیستم عامل قبل از ریستور بارگذاری نمی‌شود.
پنجشنبه، 14 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی جیلبریک در آیفون 7 و 7پلاس

جیلبریک آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

ورژن جدید جیلبریک برای رفع مشکلات کاربران iPhone 7 با ورژن آی او اس ۱۰٫۱٫۱ منتشر شده است که مشکلاتی از نظر پایداری سیستم عامل پس از جیلبریک کردن داشتند.

سازنده برنامه Yalu که ابزاری برای جیلبریک کردن دستگاهای iOS است Luca Todesco کد extra_recipe با جیلبریک Yalu ادغام کرده است و حالا پروژه اون تبدیل به یک فایل .ipa یکتا extra_recipe+yaluX شده و جایگزین ابزار yalu+mach_portal می باشد.

اگر شما از iPhone 7 یا iPhone 7 Plus با iOS ورژن ۱۰٫۱٫۱ استفاده می کنید، در شک بودید که آیا به خاطر باگ های زیادی که این ورژن دارد آن را به ورژن جدید تر آپدیت کنید یا نه ، الان مشخص است که نباید آپدیت انجام دهید.

با انتشار این جیلبریک حالا شما می توانید از جیلبریک پایدار iOS خود لذت ببرید. پروژه extra_recipe با پورت کردن کد mach_portal+yaluX امکان پذیر شد. البته که مشخص نیست در این ورژن جدید و اصلاح شده همچنان چه باگ های دیگری از ورژن قبلی رفع شده باشد.
 
رفع باگ های جیلبریک قبلی iOS 10
ممکن است که همچنان برای جیلبریک کردن دستگاه آیفون خود مشکلاتی داشته باشید و پس از چند بار امتحان کردن بتوانید اما خوبی ماجرا این است که اگر جیلبریک را انجام دهید، جیلبریک پایداری خواهد شد.

سازنده این جیلبریک در حال حاضر از کد پروژه extra_recipe فایل .ipa یکتایی ساخته که از وبسایت رسمی Yalu قابل دریافت است که البته هنوز برای استفاده پیشنهاد نمی شود.

این ورژن در حال حاضر در حالت Beta 1 است و هنوز Cydia نصب نمی کند، Substrate اجرا نمی کند و فایل سیستم را در حالت نوشتن و خواندن بارذاری نمی کند.

در روز های آینده که شاهد ورژن های بتای بعدی از این جیلبریک خواهیم بود می توانید ورژن extra_recipe+yaluX .ipa را به جای mach_portal دانلود و استفاده کنید.

اگر می خواهید که کدهای extra_recipe را مورد بررسی قرار بدهید می توانید این کد را در صفحه xerub’s GitHub ببینید.

آن دسته از کاربران دارای iPhone 7 و iPhone 7 Plus که تاکنون منتظر برای انتشار آپدیت پایدار mach_portal بوده اند و با باگ های ورژن قبلی جیلبریک سر کرده اند به نظر می رسد بزودی ثمر انتظار خود را خواهند دید!

به محز اینکه آخرین نسخه بتا جیلبریک iOS منتشر شود پیشنهاد می کنیم به این نسخه آپدیت کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما