اپل ایدی چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از مهم‌ترین سوا لاتی که برای کاربران تازه وارد به دنیای اپل به وجود میاید، این است که اپل ایدی چیست و چه کاربردی دارد؟ در پاسخ به سؤال باید گفت که اپل آیدی هویت شما برای استفاده از محصولات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت اپل هستند. تمامی کاربرانی که از این محصولات استفاده می‌کنند، باید ابتدا اپل ایدی اختصاصی خود را خریداری کرده و سپس آن را روی دستگاه یا سرویس مورد نظر تنظیم کنند
پنجشنبه، 14 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اپل ایدی چیست و چه کاربردی دارد؟

اپل آیدی چیست ؟

Apple ID یا اپل آیدی اکانتی همه کار است که با داشتن آن می توانید از سرویس های شرکت اپل مانند App Store ، iWork ، iCloud و iTunes Store استفاده کنید. اپل آی دی با یک ایمیل آدرسی که در هر سرویس دهنده ای مانند جیمیل باشد، ایجاد می‌شود.

برای استفاده از آیفون یا آیپد خود حتی لپ تاپ مک بی شک نیاز به یک اپل آی دی خواهید داشت چرا که برای استفاده از چندین سرویس اپل نیاز به داشتن اپل آی دی و وارد کردن آن در دستگاه دارد.

برای نمونه اگر بخواهید برای دستگاه آیفون یا آیپد خود بازی یا برنامه ای دانلود کنید می بایست از برنامه App Store موجود در دستگاه خود استفاده کنید که برای استفاده از این برنامه نیاز به Apple ID دارید. حال که متوجه شدیم اپل آیدی چیست به آموزش ساخت اپل آیدی می پردازیم.
 

iCloud چیست؟

iCloud یکی از سرویس های مهم و کاربردی اپل است که توسط آن می توانید از تمامی اطلاعات بک آپ یا پشتیبانی بگیرید و در هرکجا و بر روی هر دستگاهی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. برای استفاده از این سرویس هم نیاز به یک حساب Apple یا اپل آی دی خواهید داشت.
 

آموزش ساخت و تهیه اپل آیدی

با توجه به اینکه اپل محدودیت هایی را برای کاربران ایرانی در استفاده از سرویس ها ایجاد کرده است ساخت و تهیه اپل آی دی دشوار است.

در صورت تمایل می توانید از فروشگاه گیفت اقدام به خرید اپل آیدی کنید.

خرید از اپل آیدی از فروشگاه گیفت گیفت ویژگی هایی دارد.

خرید اپل آیدی آمریکا بصورت وریفای شده (تایید شده)

بدون نیاز به داشتن اکانت ایمیل

تحویل آنی و پشتیبانی بصورت تلفنی

قیمت مناسب
 

چگونه اپل آیدی را فعال کنیم؟

طریقه وارد کردن اپل ایدی در ایفون به این صورت است که پس از دریافت اطلاعات اپل آی دی تهیه شده که شامل یک آدرس ایمیل و یک پسورد است، می بایست در دستگاه آیفون یا آیپد خود برنامه iTunes App Store را باز کنید و در پایین صفحه بر روی گزینه Sign In لمس کنید.

در این زمان اطلاعات اپل آی دی خود را وارد کنید و به این ترتیب برنامه اپ استور فعال می شود و به همین ترتیب می توانید سرویس های دیگر مانند iCloud را نیز فعال کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.