رفع بلاک تلگرام بدون حذف اکانت

یکی از امکاناتی که در تلگرام برای رهایی از شر پیام های افراد مزاحم پیش بینی شده است، قابلیت بلاک کردن دیگران می باشد. با استفاده از این امکان شما می توانید جلوی ارسال پیام ها را از شخص مورد نظر گرفته و به این ترتیب از دریافت پیام های ناخواسته، امتناع ورزید.
چهارشنبه، 13 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رفع بلاک تلگرام بدون حذف اکانت

رفع بلاک تلگرام با حذف اکانت و ساخت دوباره آن

تقریبا می توان گفت که در حال حاضر تنها راه خارج شدن از بلاک تلگرام ، حذف اکانت تلگرام و ساخت مجدد آن است. هنگامی که شما اکانت تلگرامتان را حذف و دوباره در تلگرام ثبت نام کنید، خواهید دید که می توانید به کسانی که شما را بلاک کرده اند، پیام ارسال کنید.

البته حذف اکانت به معنی حذف نرم افزار و لغو نصب آن نیست ، بلکه به معنای حذف حساب کاربری خود از سرور تلگرام می باشد که این کار عواقبی همچون از دست رفتن کلیه سوابق مثل پیام ها، کانال ها و گروه ها می باشد.

با یک ترفند ساده می توان رفع بلاک تلگرام را بدون از دست رفتن اطلاعات انجام داد. کافیست قبل از انجام حذف اکانت، از اطلاعات تلگرام خود پشتیبان تهیه کنید و تمامی اطلاعات خودتان را به شماره دیگری انتقال دهید.

پس از آن که حذف اکانت کردید، دوباره اطلاعات خود را به شماره جدید انتقال دهید. البته برای اطمینان بهتر است ابتدا به فردی که شما را بلاک کرده است پیام داده و سپس اقدام به برگرداندن اطلاعات نمایید.
 

چند نکته در خارج شدن از بلاک تلگرام

پس از انجام این کار در صفحه تلگرام فرد مورد نظر که شما را بلاک کرده، یک پیغام مبنی بر اینکه شما به تلگرام پیوسته اید، برای او ارسال خواهد شد. پس بهتر است هر چه سریعتر پیامتان را برایش ارسال کنید.

چون ممکن است فرد بلاک کننده به محض دیدن این پیام دوباره شما را بلاک کند.

این نکته را هم به خاطر بسپارید که امکان حذف و ساخت مجدد اکانت تلگرام با یک شماره خاص، محدود بوده و تنها چند بار قادر به استفاده از این ترفند می باشید.

بعضا تلگرام پس از حذف و ساخت مجدد اکانت ها، اقدام به مسدود کردن شماره می نماید و برای مدتی قادر نخواهید بود با آن شماره اکانتی بسازید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.