طریقه حذف اکانت اسنپ چت

اسنپ چت یکی از جالب ترین، محبوب ترین و بهترین نرم افزارهای اشتراک گذاری عکس از استودیوی برنامه سازی Snap Inc برای اندروید می باشد که دارای قابلیت بسیار جالبی است و همین قابلیت های جالب اش باعث شده با استقبالی عالی ربرو شود.
شنبه، 11 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
طریقه حذف اکانت اسنپ چت

اسنپ چت چیست؟

اسنپ‌چت ، snapchat یک اپلیکیشن ارسال و دریافت تصاویر مخصوص تلفن همراه از شرکت اسنپ‌ اینک ؛Snap Inc است که توسط ایوان اشپیگل و بابی مورفی از دانشجویان دانشگاه استنفورد بنیانگذاری و توسعه داده شده‌ است.

این برنامه جذاب مشابه اینستاگرام و فیس بوک عمل می کند و در واقع اینستاگرام و فیس بوک طرح هایی برداشته شده از این نرم افزار هستند. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌ توانند عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنند و سپس به آنها متون یا نقاشی اضافه و آنها را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنند.

این تصاویر و ویدئوها اصطلاحاً اسنپ نامیده می‌ شوند. کاربران می‌ توانند یک محدوده زمانی را مشخص نمایند که فقط در طی آن، دریافت کنندگان می‌ توانند تصاویر را مشاهده کنند.

پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ چت نیز حذف می‌ شوند. از ماه نوامبر ۲۰۱۳ این محدوده زمانی می‌تواند بین ۱ تا ۱۰ ثانیه انتخاب شود.
 

آموزش حذف اکانت اسنپ چت به صورت تصویری

در اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی اسنپ چت بالاترین طبقه یکی از برج‌های بلوار Abbot Kinney در ونیز، لس‌ آنجلس را با قراردادی ۵ ساله با مبلغ ۲۵ هزار دلار در ماه به تصاحب خود درآورد.

اسنپ چت هم‌اکنون فقط برای تلفن همراه در دسترس کاربران قرار گرفته است و سیستم عامل‌ های اندروید و آی‌ او اس را نیز پشتیبانی می‌ شوند.

طی تحقیقاتی که انجام شده است، اسنپ چت تاثیر خوبی بر روی مغز نوجوانان و جوانان ندارد و از این لحاظ شاید شما تصمیم بگیرید اقدام به حذف اکانت اسنپ چت کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.
 

مراحل حذف اکانت اسنپ چت

جالب است که بدانید اپلیکشین اسنپ چت در طراحی مجدد نتوانسته است موفق عمل کند. طراحی مجدد آن جالب به نظر نمی رسد و بسیاری از افراد درخواست بازگشت طرح قبلی را داشتند. اما براساس اظهار نظر ایوان اشپیگل (Evan Spiegel) مدیرعامل اسنپ‌ چت، به نظر چنین چیزی بعید خواهد بود:

« به احتمال قوی این نکته که در کوتاه مدت طراحی مجدد اپلیکیشن، موجب آسیب و ضرر به کسب و ‌کار ما شود، محتمل خواهد بود و ما هنوز به درستی نمی‌دانیم که بعد از به‌روز‌رسانی اپلیکیشن، مجموعه کاربری ما چه عکس‌العملی به آن نشان خواهند داد. »

به این نکته دقت کنید که شما نمی‌ توانید اکانت اسنپ‌ چت را از طریق سیستم عامل‌ های اندروید و یا iOS حذف کنید.

پس دست به کار شوید و کامپیوتر شخصی تان را وارد جریان حذف اکانت اسنپ چت کنید. مرورگر کامپیوتر یا لب تاپ خود را باز کنید.

1.وارد قسمت accounts.snapchat.com شوید.

2.اطلاعات کاربری اسنپ‌ چت خود را وارد کنید و بر روی Log in کلیک کنید.

3.یک منوی پاپ‌ آپ خواهید دید. گزینه Delete My Account را پیدا و کلیک کنید.

4.برای بار دوم اطلاعات کاربری اسنپ‌چت خود را وارد کنید و بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

اکنون زمان آن رسیده است که تایید آخر را انجام دهید. برای این کار روی گزینه Continue، کلیک کنید.

این زمان اسنپ چت اکانت شما را غیرفعال می کند. یعنی اقدام به همان حذف اکانت اسنپ چت شما می کند.

در این صورت دیگر هیچ کدام دوستان و اد لیست شما به اکانت تان دسترسی ندارند.

اما برای اینکه بتوانید وارد پروسه حذف کامل اکانت اسنپ چت شوید، باید 30 روز صبر کنید.

بعد از گذشت زمانی یک ماه حساب کاربری شما ، در صورتی که اگر به آن بازنگردید، یعنی دوباره لوگین نشده باشید، برای همیشه حذف می شود.

البته اگر به هر دلیل بخواهید فرایند حذف اکانت را لغو کنید کافی است قبل از پایان فرصت سی روزه، بار دیگر سری به accounts.snapchat.com بزنید و وارد اکانت‌ تان شوید.

حذف اکانت در کلیه سیستم عامل ها به همین صورت است و شما می توانید با خیال آسوده و وارد شدن به اکانت خود از طریق مرورگر کامپیوتر خود، اقدام کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.