چگونگی روت کردن گوشی Huawei

هر چند اندروید یک سیستم‌ عامل متن‌ باز محسوب می‌ شود، اما دسترسی به تمام قابلیت‌ های اندروید موجود در گوشی‌ ها و تبلت‌ ها امکان‌پذیر نیست. به زبان ساده، روت کردن گوشی باعث می‌ شود که کنترل تمام بخش‌ های سیستم‌ عامل در دست‌ های کاربر قرار بگیرد.
يکشنبه، 17 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی روت کردن گوشی Huawei

آموزش روت کردن گوشی‌ های Huawei

شرکت Huawei از جمله شرکت‌ های پیشرو در حوزه دستگاه‌ های مبتنی بر سیستم‌ عامل اندروید در سطح دنیا به‌ حساب می‌ آید. این شرکت چینی، توانسته در سال ۲۰۱۵ پس از اپل و سامسونگ در جایگاه سوم بهترین ارائه‌ دهنده تلفن‌ های همراه در جهان قرار بگیرد. این در حالی است که در سال گذشته(۲۰۱۵) هوآوی توانسته بود از فروش گوشی‌ های اپل در کشور چین پیشی بگیرد.

HUAWEI Technologies Co.Ltd در سال ۱۹۸۷ بنیان‌ گذاری شد و در حال حاضر نیز یکی از ارائه‌ دهندگان شبکه ارتباطی بین‌ المللی در حوزه تجهیزات و سرویس محسوب می‌ شود. در واقع Huawei را می‌ توان اولین شرکت از چین دانست که توانسته است در حوزه ارتباطات بین‌ المللی در سطح بالایی به فعالیت بپردازد و در تمام دنیا به‌ عنوان بزرگ‌ ترین تولید کننده تجهیزات ارتباطی به‌ حساب می‌ آید و این عنوان را در سال ۲۰۱۲ از شرکت اریکسون گرفت.

پس از سال‌ ها تحقیق و توسعه، Huawei هفده مرکز تحقیقاتی در ایالات‌ متحده، هند، سوئد، روسیه و کشور های دیگر برای کسب تکنولوژی‌ های پیشرفته، کسب تجربه و یافتن استعداد ایجاد کرده است. بهترین محصولاتی که توسط HUAWEI به فروش رفته‌ اند را HUAWEI P8  و HUAWEI MATE S و HUAWEI Mate 8 و HUAWEI P8 lite و HUAWEI Y6 و HUAWEI Nexus 6P دانست.

دقت داشته باشید که اگر برای روت کردن گوشی خود از APK و PC بار ها تلاش کرده‌ اید و هنوز نتیجه‌ ای نگرفته‌ اید. لطفاً در ابتدا bootloader خود را unlock کنید در غیر این صورت در برخی موارد برای روت کردن گوشی با KingoRoot به مشکل می‌ خورید و در برخی از موارد نیز به‌ طور کلی با یک بوت لودر قفل‌ شده، گوشی شما روت نخواهد شد.
 
نکته مهم
در ابتدا سعی کنید از KingoRoot.apk استفاده کنید. اکثر گوشی‌ های HUAWEI می‌ تواند به‌ وسیله KingoRoot(APK) روت شوند.
 

آموزش روت کردن گوشی با Kingoroot.apk

از منوی تنظیمات قابلیت نصب برنامه از منبع ناشناس(Unknown Sources) را فعال کنید. برای این کار به مسیر Settings>Security>Unknown Sources بروید.

فایل KingoRoot.apk را بر روی گوشی خود دانلود کنید.

وقتی‌ که دانلود تمام شد، این نرم‌ افزار را نصب‌کرده و KingoRoot را اجرا کنید.

بر روی One Click Root کلیک کنید.

تا به دست آمدن نتیجه صبر کنید.

اگر فرآیند روت کردن گوشی با شکست مواجه شد، بهتر است که بیشتر از یک‌ بار این عمل را امتحان بفرمایید.

اگر تلاش‌ های شما همچنان نتیجه‌ ای نمی‌ دهد سعی کنید از نسخه کامپیوتر کینگوروت برای روت کردن گوشی Huawei خود استفاده بفرمایید.

این روش احتمال موفقیت بیشتری در روت کردن گوشی‌ ها دارد.
 

آموزش روت کردن گوشی HUAWEI با نرم‌ افزار Kingoroot نسخه PC

 
پیش‌ نیاز ها
یک کامپیوتر با سیستم‌ عامل ویندوز و یک اتصال اینترنت(به این دلیل که اکثر اجزای نرم‌ افزار کینگوروت بر روی فضای ابری اجرا می‌ شوند).

شارژ باتری بیش از ۸۰ درصد. به این دلیل که ممکن است سیستم‌ عامل و دستگاه تلفن همراه خود را به دلیل توقف ناگهانی فرآیند روت از دست بدهید.

یک عدد کابل  USB که دارای کیفیت مناسب باشد. پیشنهاد می‌ شود تا از کابل اصلی گوشی تلفن همراه خود استفاده بفرمایید.

اکیداً توصیه می‌ شود که یک نسخه پشتیبان از داده‌ های تلفن همراه خود بگیرید.
 
تنظیمات
اطمینان حاصل کنید که تلفن همراه شما در وضعیت روشن قرار داشته باشد.

هر نرم‌ افزاری از جمله فایروال‌ ها و آنتی‌ ویروس‌ های خود را بر روی کامپیوتر خاموش‌ کنید.

USB Debugging را بر روی دستگاه خود فعال کنید. برای این کار به این مسیر بروید Settings>About Phone>Build number سپس ۷ بار بر روی آن ضربه بزنید تا گزینه‌ های برنامه‌ نویس(Developer) در تنظیمات ظاهر شود سپس در این مسیر ادامه دهید Developer Options>USB Debugging.
 
شروع فرآیند روت با نرم‌ افزار کامپیوتر Kingoroot
نسخه PC نرم‌ افزار Kingoroot Android را دانلود، نصب و اجرا کنید.

دستگاه خود را به‌ وسیله یک کابل USB به کامپیوتر خود متصل کنید. Kingo به‌ صورت خودکار درایور دستگاه شما را شناسایی کرده و آن را نصب می‌ کند.

USB Debugging mode را Enable کنید(دقت داشته باشید که این عمل برای فرآیند روت دستگاه مورد نیاز است).

گزینه‌ ی Always allow from this computer را تیک بزنید. اگر این کار را انجام ندهید، ممکن است دستگاه شما در وضعیت آفلاین قرار بگیرد.

قبل از شروع روت حتماً در مورد فواید و معایب روت کردن اطلاعات کسب کنید. هر سکه دو رو دارد. روت کردن گوشی اندروید نیز منافع خود را دارد و در برخی اوقات هم معایبی خواهد داشت.

برای شروع  فرآیند روت بر روی ROOT کلیک کنید. KingoRoot آسیب‌ پذیری‌ های مختلفی را بر روی دستگاه شما تست می‌ کند.

این فرآیند ممکن است دقایقی به طول بیانجامد. وقتی‌ که فرآیند روت کردن شروع شد، کافی است دیگر به چیزی کار نگیرید و بگذارید این فرآیند به اتمام برسد.

تبریک فرآیند روت با موفقیت به اتمام رسید. امیدواریم که دستگاه شما به‌ راحتی با Kingo روت شده و پشتیبانی شود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما