چگونه ترفند «Neko» را در اندروید نوقا اجرا کنیم؟

افراد علاقه مند به نگهداری از گربه های مجازی که از اندروید نوقا نیز بهره مند هستند، از شنیدن این خبر خوش حال خواهند شد. گوگل در این نسخه از اندروید، گربه ای مجازی به نام «Android Neko» را در نظر گرفته. در این بازی که به اندازه شخصیت کارتونی «Neko Atsume» جذابیت ندارد، شما باید گربه ها را جمع نموده و در سر جای خود قرار دهید.
يکشنبه، 17 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه ترفند «Neko» را در اندروید نوقا اجرا کنیم؟

اندروید ۷ نوقا(Android Noughat) و اجرای ترفند Neko

اکنون با ارائه ی اندروید ۷ نوقا(Android Noughat)  بر روی دستگاه های موبایل می توان به کشف قابلیت های جدید آشکار و پنهان این سیستم عامل محبوب پرداخت. شاید شما تجربه استفاده از نسخه های مختلف اندروید را داشته باشید و همیشه در تمامی نسخه های اندروید یک سرگرمی جالب در رابطه با آن نسخه از اندروید وجود دارد و این مورد نیز برای اندروید ۷ یا همون اندروید N یا Noughat نیز صادق است.

اگر علاقه مند به گربه ها هستید، گوگل در این نسخه از سیستم عامل اندروید، یک گربه ی مجازی به نام Android neko را در نظر گرفته است.

این بازی بسیار شباهت به بازی Neko Atsume دارد اما آنقدر جذابیت ندارد. روال بازی به این ترتیب است که شما بایستی گربه ها را جمع نموده و در سر جای خود قرار دهید.

شاید نتوان این ویژگی اندروید ۷ نوقا را یک بازی به حساب آورد بلکه فقط یک ویژگی و یا یکی از کارهایی است که این سیستم عامل قادر به انجام آن هست.

روال بازی به این ترتیب است که شما یک طعمه برای گربه ها می گذارید و صبر می کنید تا گربه ها از راه برسند و شما آن ها را گرفته و به کلکسیون خود اضافه می کنید. این ترفند بیشتر جنبه ی سرگرمی دارد تا بازی و یا هر چیز دیگری.
 
برای اجرای ترفند Android N طبق دستورات زیر عمل کنید
منو تنظیمات(Settings) گوشی را باز کنید.

1.وارد قسمت درباره گوشی(About Phone) شوید و ۵ بار به صورت پیاپی و سریع روی نسخه ی اندروید که ۷٫۰ است کلیک کنید و پس از موفقیت آمیز بودن این عمل یک حرف N بزرگ بر روی صفحه ی دستگاه شما نمایان خواهد شد.

2.نوار اعلانات گوشی را دوبار به پایین بکشید و با مشاهده قسمت ویرایش(Edit) بر روی آن کلیک کنید.

3.در بخش کشیدن برای تنظیمات(Drag ti Edit Tiles) گربه ای با عنوان ترفند اندروید(Android Easter Egg) دیده می شود. انگشت خود را بر روی آن نگه داشته و آن را به منوی تنظیمات سریع (Quick Settings) منتقل کنید.

4.به نوار اعلانات بازگردید و همانطور که می بینید آیکون جدیدی با عنوان بشقاب خالی(Empty Dish) به این بخش اضافه گردیده است.

5.بر روی آن کلیک نموده و یکی از خوراکی های ارائه شده برای گربه ها را انتخاب نمایید. شیرینی دانه ای، ماهی، مرغ و خوراکی خوشمزه گزینه هایی هستند که شما می توانید انتخاب کنید.

حالا نوار اعلانات را ببندید و به انتظار بنشینید و این زمان انتظار ممکن است حتی تا ۱ ساعت هم به طول بیانجامد. هنگامی که یک گربه از راه برسد شما یک هشدار دریافت خواهید کرد و گربه ای با شماره ی مخصوصش بر روی صفحه نمایش خود مشاهده خواهید کرد و بر روی این هشدار کلیک کنید(اگر ساعت هوشمند اندرویدی داشته باشید، این هشدار را بر روی آن دریافت خواهید نمود)

با کلیک بر روی آن وارد منوی گربه ها خواهید شد و می توانید تمام گربه هایی که تا کنون جمع کرده اید را مشاهده کنید. شما می توانید هر نام دلخواهی را که دوست دارید برای آن ها انتخاب نمایید.

اگر هم انگشت خود را با لمس طولانی بر روی ظرف نگه دارید می توانید تمام گربه ها را ببینید البته این عمل زمانی قابل انجام است که درون ظرف خوراکی گذاشته باشید و می توانید گربه ها را به اشتراک بگذارید و حتی آن ها را حذف نمایید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.