آشنایی با اپلیکیشن Polaroid Swing

کمپانی Polaroid که زمانی به خاطر تولید عینک های آفتابی و طبی و دوربین های عکاسی فوری در میان مردم شهرت داشت، به تازگی یک اپلیکیشن عکاسی بسیار جالب منتشر کرده تا بتواند از این طریق نام برند فراموش شده اش را دوباره بر سر زبان ها بیندازد. اپلیکیشن مذکور Polaroid Swing نام دارد.
يکشنبه، 17 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با اپلیکیشن  Polaroid Swing

دوربین خود را تکان دهید تا عکس‌ ها به حرکت درآیند

عصر جدید و آینده ی رو به پیشرفت ما همواره در حال تغییر و تحول بوده و هست. در گذشته ای نه چندان دور عکس برای ما به معنای ثبت لحظه ای از زندگی ما بود اما امروزه این معنا نیز در حال تغییر کرده..

عکس متحرک عبارتی متناقص نما است که حاصل همین تغییر است. Polaroid Swing نام اپلیکیشنی است که مثل Live Photos اپل و Motion Stills گوگل چیزی بیش از تصاویر ثابت در اختیار می‌ گذارد.
 
دوربین خود را تکان هید تا تصاویر حرکت کنند
هر تصویر در این اپلیکیشن در واقع یک ویدیوی  یک ثانیه‌ ای بدون صدا است که می‌ توان با حرکت‌ دادن گوشی یا زوم‌ کردن با انگشت در آن حرکت ایجاد کرد.

الگوریتم‌ های پایه ی این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده اند که حرکت‌ ها را نرم می‌ کند و نتیجه ی آن، حرکت روان عکس و تیتر همین گزارش خواهد بود.

 این روش را برای هر تصویر تکرار کنید، یعنی دوربین را تکان دهید یا با حرکت انگشت خود بر روی تصویر، حرکت آن را مشاهده کنید.

این ویژگی حسی کاملاً نوستالژیک را القا می کند چرا که ما را به یاد خط کش هایی می اندازد که با حرکت دادنشان تصویر رویشان هم حرکت می‌کرد.

حال تصور کنید روی آن خط‌ کش‌ ها سلفی سه‌ بعدی خودتان باشد. البته کلمه «پولاروید» در نام اپلیکیشن هم کم نوستالژیک نیست.

با وجود جذابیتی که اپلیکیشن Polaroid Swing دارد، باز هم باید منتظر نشست و دید که می تواند در بین کاربران هم از محبوبیت خوبی برخوردار گردد یا نه


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.