چگونگی مراقبت از فرزندان در فضای مجازی

آگاهی والدین از مهارت‌های زندگی و نحوه تربیت فرزندان، موجب ارتقای سطح آگاهی افراد خانواده شده و به نوعی باعث نزدیکی فرزندان به والدین می‌شود. و در مراقبت از کودکان در فضای مجازی هک والدین مهارت های لازم را دارا باشند . با ما همراه باشید .
دوشنبه، 18 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی مراقبت از فرزندان در فضای مجازی

راهکار های مراقبت از فرزندان در فضای مجازی

با توجه به اشتیاق کودکان به استفاده از کامپیوتر و اینترنت و با توجه به لزوم استفاده از آن، والدین همواره در رابطه با ورود کودکانشان به فضای مجازی که هیچ حریمی برای کودکان قائل نمی شود، نگرانی هایی دارند و این امر باعث بروز مشکلاتی میان والدین و کودکان می شود.

به همین دلیل و به منظور کمک به والدین جهت حفظ کودکانشان در فضای مجازی که به هیچ نحو قابل کنترل نیست، شرکت پویش پرداز سیستم کنترل عملکرد کودکان در هنگام استفاده از اینترنت و رایانه را در قالب سامانه ای که کاربری های بیشماری هم دارد فراهم ساخته که با ویژگی های آن اشنا خواهیم شد.

این سامانه قابلیت نصب بر روی انواع دستگاه های اندرویدی را دارد و والدین می توانند با استفاده از آن، موبایل و یا تبلت را برای استفاده کودکان محدود تر کنند و یک نظارت دورادور روی عملکرد آنها داشته باشند.

این سامانه دارای قابلیت های مهمی است که در بخش مربوط به کنترل فرزندان نیز ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ذیل به آن ها خواهیم پرداخت.
 
-اعمال فیلترینگ برای بازدید از وب سایت ها
ممکن است بسیاری از وب سایت هایی که در حال حاضر در فضای اینترنت وجود دارند با فرهنگ و اعتقاداتی که ما و فرزندان ما در آن بزرگ شده ایم مغایرت داشته باشند و تماس با این تفاوت فرهنگی مسلماً می تواند اختلالات کوچک و بزرگی به همراه داشته باشند.

اما اکنون با استفاده از این قابلیت می توانید دسترسی فرزندان خود را برای ورود به برخی از این وب سایت ها، محدود کنید.
 
محدود کردن دسترسی به نصب اپلیکیشن های ویندوز
این روز ها دسترسی به فروشگاه های اینترنتی برای دانلود نرم افزارها و بازی های مختلف و متنوعی که وجود دارد، کار بسیار ساده ای است.

بطوریکه کودکان کم سن و سال هم در صورت داشتن یک تبلت ساده می توانند براحتی بازی و نرم افزارهای مختلفی را دانلود کنند هرچند که از کاربرد آن ها اطلاعاتی نداشته باشند که این مسئله می تواند خطر بزرگی برای سلامت روح روان فرزندانمان به حساب بیاید.

در حال حاضر سامانه سوپرفمیلی قابلیتی را در اختیار شما پدران و مادران عزیز قرار داده که با استفاده از آن می توانید براحتی مدیریت برنامه های موجود بر روی گوشی و یا تبلت فرزندان خود را به دست بگیرید و به صلاحدید خود، برنامه های مورد نظر را حذف و یا مسدود نمایید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.