بهترین انتخاب برای سفری جذاب در نوروز 99

نوروز امسال نیز قصد دارید مقصدی نزدیک به ایران را برای سفر انتخاب کنید؟ با ما همراه باشید تا با دو مقصد نزدیک و ایده آل برای مسافرت آشنا خواهید شوید.
دوشنبه، 28 بهمن 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
بهترین انتخاب برای سفری جذاب در نوروز 99
اگر هنوز جایی را در نظر نگرفته‌اید، ما دو مسیر ایده‌آل برای‌تان در نظر داریم. یکی سواحل خلیج فارس و شهر باشکوه دبی و دیگری ارمنستان، کشوری زیبا، کم هزینه و دل‌ربا که انتخابی عالی برای یک سفر خانوادگی به حساب می‌آید. آژانس مقتدرسیر به عنوان برگزار کننده مستقیم تورهای این مسیرها شما را در جریان این تورها قرار خواهد داد.
 

تور دبی، نوروز 99 بر ساحل گرم خلیج فارس

تور دبی نوروز 99 بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌های برای تعطیلات شما خواهد بود. شهری زیبا با معماری منحصر به فردی که بر پایه مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها بنا شده است و محبوبیت آن بسیار فراتر از مرزهای آسیا پا گذاشته است. این شهر زیبا، مملو از ویژگی‌هایی است که آن را برای سفر نوروزی ایده‌آل جلوه می‌کند. شهری که سواحل متعدد و جذابی دارد و در هوای نسبتا خوب بهار، می‌توانید در آب آن شنا کرده و انواع فعالیت‌های هیجان‌انگیز را در تور دبی تجربه کنید.

همه می‌دانیم که دبی یک شهر لوکس با چندین هتل 5 ستاره‌‌ی باشکوه است. پس همیشه تورهای لوکس دبی یکی از انتخاب‌های شما برای تعطیلات خواهند بود. البته از آن طرف، همیشه می‌توانید با انتخاب مقتدرسیر به عنوان آژانسی که از آن تور تهیه می‌کنید، پایین‌ترین قیمت‌ها، تخفیف‌های ایده‌آل و انتخاب‌هایی عالی در هتل و پرواز داشته باشید. در واقع سفر شما با انتخاب‌های درست و به جا، شکل بهتری به خود می‌گیرد و یک تور ایده‌آل، با قیمت مناسب و امکانات خوب، باعث می‌شود تمرکز شما در سفر، تنها روی لذت بردن و گشت و گذار باشد.

البته یکی از چیزهایی که در تور نوروز 99 دبی نباید فراموش کنید، خرید کردن در این شهر است. دبی چندین مرکز خرید بزرگ و فوق‌العاده دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مرکز خرید ابن بطوطه، "مرکز خرید دبی"، "مرکز خرید امارات" و مرکز خرید بورجومان اشاره کرد. تمامی مراکز خریدی که ذکر کردیم، همه منزل‌گاه چندین و چند فروشگاه بسیار عالی و برندهای مطرح جهان هستند و جدا از آن‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی دارند. از طرفی دیگر، همین مراکز خرید دارای چندین بخش تفریحی، از جمله چند مورد از بهترین سینماهای منطقه هستند.

در تور دبی از نظر تفریح‌گاه چیزی به هیچ‌وجه کم نخواهید داشت. این شهر دارای چندین تم پارک عالی و پارک آبی بزرگ است که یکی از آن‌ها لقب بزرگ‌ترین پارک آبی جهان را به دوش می‌کشد. غیر از این موارد شما می‌توانید در کانال‌های آبی به قایق سواری مشغول شوید، از موزه و گالری‌های هنری بازدید به عمل آورید و از موزه سلفی که یک مکان تفریحی و تازه‌ تاسیس است، دیدن کنید.

چیزهای زیادی است که می‌توان از دبی گفت. از قاب دبی، از بلندترین برج جهان و گران‌ترین هتل منطقه و خیلی‌ چیزهای دیگر، اما بهتر است خود به تور نوروزی دبی بروید و همه چیز را از نزدیک ببینید.

بهترین انتخاب برای سفری جذاب در نوروز 99
 

سفر نوروزی به ارمنستان زیبا

هوای ارمنستان در نوروز، یک هوای بهاری دلنشین است. آرام آرام شکوفه‌ها طبیعت را رنگارنگ می‌کنند و دیگر خبری از سوز سرمای زمستان نیست. همین امر باعث می‌شود تا شما در تور ارمنستان، سفری دلنشین داشته باشید و بتوانید از تمام زیبایی‌های ایروان لذت ببرید.

یکی از مزیت‌های تور نوروز 99 ارمنستان، بودن در ایروان زیباست، وقتی که هنرمندان بسیاری از ایران، چندین برنامه‌ی جذاب را اجرا می‌کنند. همین باعث می‌شود شما در تعطیلات، روزهایی عالی را پشت سر گذاشته و یک عید مفرح را تجربه کنید. البته برنامه‌های تفریحی متنوعی در تور ارمنستان برگزار می‌شود که به واسطه حضور جمعیت زیاد مسافران ایرانی است. اما از طرفی این ایام هنوز آغاز سفر برای کشورهای دیگر نبوده و شما می‌توانید هنوز از مراکز مختلف شهر، به راحتی و در فضایی نسبتا آرام و خلوت بازدید به عمل آورید.

ایروان جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد، اما  اگر اهل خرید هستید هم گزینه‌های زیادی پیش روی شماست. مرکز خرید دالما گاردن یکی از بهترین گزینه‌هایی است که پیش رو دارید. یک مکان لوکس و جذاب مملو از برندهای بین‌المللی و کافه و رستوران. شما اجناس مختلفی از جمله پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش و ... را می‌توانید در این مرکز خرید کنید. البته از این دست مراکز خرید لوکس باز هم در ایروان پیدا می‌شود، مراکزی همچون ایروان مال و تاشیر ایروان. برای خریدهای ارزان‌تر هم به جاهایی همچون مرکز خرید مترونوم یا بازارهای متعدد شهر مراجعه کرد. بازارهایی مثل ورنیساژ که جایی عالی برای خرید انواع سوغات به حساب می‌آیند.

البته ارمنستان ویژگی‌های زیاد دیگری نیز دارد که آن را به محلی ایده‌آل برای سفر بدل می‌کند. شما در تور نوروزی ارمنستان می‌توانید از غذاهای خوشمزه‌ی محلی این کشور بخورید که همه‌ی مسافران عاشقشان هستند. همچنین بازدید از پارک‌های ملی، طبیعت فوق‌العاده و برکه‌ها و آبشارهای مختلف ایروان نیز از جمله کارهایی هستند که در تور ارمنستان نوروز 99 قادر به انجامشان خواهید بود.
 

منبع : ویرلن


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.