خانه خود را در شمال و مرکز تهران با کیلید انتخاب کنید

درحالی‌که قانون مالیات بر خانه‌های خالی مبحث اصلی صحبت مسئولان امر در حوزه مسکن است و بسیاری اجرای این طرح را در کنترل قیمت‌ها مؤثر نمی‌دانند مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک معتقد است که این قانون که مصوب سال 1394 است به دلیل نبود زیر ساختهای لازم تاکنون به مرحله اجرا نرسیده است اما با برنامه‌ریزی دولت و مجلس این قانون به اجرا در خواهد آمد و می‌توانند تأثیر مناسبی را در بازار مسکن ایجاد کند زیرا در بسیاری از کشورها این قانون به اجرا رسیده و تأثیرات مثبتی را در بازار مسکن داشته است. اما در این برهه زمانی به نظر می‌رسد که اگر از بدو امر ضرایب مالیاتی سال آخر به اجرا گذاشته شود کاهش قیمت‌ها در راستای افزایش عرضه بیشتر نمود خواهد یافت.
دوشنبه، 17 شهريور 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
خانه خود را در شمال و مرکز تهران با کیلید انتخاب کنید

خرید آپارتمان در امیرآباد

محله امیرآباد  نیز همانند برخی از محله های قدیمی تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان کارگر شمالی تغییر نام یافت و در حال حاضر به دلیل وجود مراکز آموزشی و دانشگاهی محله‌ای مناسب برای سکونت فرهنگیان محسوب می‌شود بنابراین بیشتر متقاضیان خرید آپارتمان در امیرآباد را  قشرفرهنگی و دانشجویان تشکیل می‌دهند.
 
یکی  دیگر از ویژگی های اصلی محله امیر آباد وجود سازمان انرژی اتمی ایران و راکتور تحقیقاتی تهران در شمال این محله است بنابراین میتوان گفت که محله امیرآباد یکی از محله های حساس تهران به شمار میرود.

از مراکز دیدنی و تفریحی محله امیرآباد  می توان به پارک لاله، مرکز خرید لاله، موزه هنرهای معاصر و موزه فرش اشاره کرد که وجود این مراکز در کنار هتل بین المللی اسپینانس خلیج فارس و هتل بین المللی لاله که همان اینترکنتیننتال سابق است باعث شده که گردشگران فراوانی به این محله مراجعه کرده و علاوه بر سکونت از مراکز دیدنی این محله استفاده کنند.

اما محله امیرآباد به دلیل وجود بلندترین برج مسکونی ایران با نام برج‌های سه‌گانه آ. اس. پ و همچنین برج بین‌المللی تهران  با ارتفاعی بالغ بر 162 متر و 56 طبقه نیز از معروفیت خاصی برخوردار است . وجود مراکز تجاری و خرید متعدد در کنار این برجها  نیز شرایط خاصی را به این محله بخشیده است  به شکلی  که متقاضیان خرید آپارتمان در امیرآباد با استفاده از این امکانات می‌توانند زندگی مملو از آرامشی را در این محله داشته باشند و از امکانات لوکس این منطقه بهره مند شوند.

در کنار این امکانات وجود مراکز درمانی، بهداشتی و تخصصی معروفی همانند بیمارستان قلب تهران، شریعتی و کلینیک دندانپزشکی 600 ارتش نیز در محله امیر آباد شرایطی را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در امیرآباد در صورت نیاز به راحتی به این مراکز مراجعه کنند و از بهترین خدمات بهداشتی و درمانی آنها بهره‌مند شوند این در حالیست که بسیاری از اقشار جامعه نیز برای بهره مندی از خدمات این مراکز به محله امیرآباد مراجعه می کنند و از خدمات تخصصی آنها استفاده می کنند.

در محله امیرآبادمراکز ورزشی متعددی نیز وجود دارد در این محله علاوه بر ورزشگاه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران مجموعه ورزشی خورشید نیز وجود دارد که وجود این مراکز باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در امیرآباد با حضور در این مراکز اهمیت ویژه ای را به حفظ سلامت  خود و خانواده دهند.
از لحاظ قیمتی می‌توان گفت که قیمت خرید آپارتمان در امیرآباد بسیار متفاوت است بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در امیرآباد با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید می‌توانند ملک موردنظر خود را بین متری 29 میلیون و 300 هزار تومان تا 36 میلیون و 900 هزار تومان جستجو و خریداری کنند.

خانه خود را در شمال و مرکز تهران با کیلید انتخاب کنید
 

خرید آپارتمان در زعفرانیه

اگر به محله‌های شمالی شهر تهران سری زده باشید به طور حتم نام خوش آب و هواترین منطقه آن را شنیده‌اید. محله زعفرانیه که در ارتفاع 1650 تا 1800 متری از سطح دریا قرار گرفته است یکی از مناطق خوش‌آب‌وهوا و گران‌قیمت تهران به شمار می‌رود. این محله که در منطقه 1 شهرداری قرار گرفته است محله‌ای مناسب برای سکونت افرادی است که تمایل به زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا را دارند؛ بنابراین به‌صراحت می‌توان گفت که بیشتر متقاضیان خرید آپارتمان در زعفرانیه قشر مرفه جامعه هستند.
 
زعفرانیه از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر، از شرق به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود این محله به دلیل قرارگرفتن در کوهپایه‌های البرز علاوه بردید مناسب از هوای بسیار مطلوب و طبیعت زیبایی برخورد است و این امر باعث شده که ساکنان این محله و متقاضیان خرید آپارتمان در زعفرانیه زندگی فرح بخشی را تجربه کنند.

محله زعفرانیه یکی از محله‌های تاریخی تهران نیز به شمار می‌رود. وجود اماکن دیدنی و تاریخی همچون کاخ‌موزه سعدآباد، کاخ شهرام یا همان موزه نظامی، تماشاگه زمان، کاخ‌موزه ملت و موزه میرعماد این منطقه را به یکی از مناطق تاریخی و پربازدید تهران تبدیل کرده است که متقاضیان خرید آپارتمان در زعفرانیه نیز با بازدید از این اماکن می‌توانند لحظات خاطره‌انگیزی را برای خود و خانواده ثبت کنند.

متقاضیان خرید آپارتمان در زعفرانیه می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید ملک موردنظر خود را در این منطقه بین متری 47 میلیون و 200 هزار تومان تا 66 میلیون و 300 هزار تومان جستجو کنند و انتخابی متناسب با نیاز خود را داشته باشند.

خانه خود را در شمال و مرکز تهران با کیلید انتخاب کنید
 

خرید آپارتمان در یوسف‌آباد

محله یوسف‌آباد نیز یکی دیگر از محله‌های مطرح تهران است که بافتی قدیمی دارد. این محله که در منطقه 6 شهرداری تهران قرار دارد از شمال به بزرگراه همت و ونک، از جنوب به خیابان فاطمی و دوراهی یوسف‌آباد، از غرب به بزرگراه کردستان و امیرآباد و همچنین از شرق به خیابان ولیعصر و عباس‌آباد منتهی می‌شود.

از میدان های محله یوسف آباد میتوان به میدان فرهنگ و میدان سلماس اشاره کرد که متقاضیان فراوانی نیز علاقمند به خرید آپارتمان در یوسف آباد و سکونت در کوچه های اطراف این میدان ها هستند.

در محله یوسف آباد مراکز تفریحی و ورزشی متعددی نیز ایجاد شده است. وجود مجموعه ورزشی نادر، کارن، شهید جهان آرا و سایر مراکز ورزشی در این محله باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در یوسف آباد  بیش از پیش به سلامت خود و خانواده اهمیت دهند.

وجود مراکز خرید صاحب‌نامی همچون فروشگاه چمن و برازک در کنار مجتمع تجاری رز، مرکز خرید یوسف‌آباد و پاساژ فرهنگ در محله یوسف‌آباد نیز بستری را فراهم کرده که متقاضیان خرید آپارتمان در یوسف‌آباد دغدغه از را برای تأمین مایحتاج خود و خانواده نداشته باشند.

در کنار مراکز درمانی، تجاری، خرید، ورزشی و فروشگاهی این محله کنسولگری ایرلند نیز در محله یوسف آباد قرار گرفته است. وجود این کنسولگری در خیابان پنجاه یوسف آباد باعث شده که برخی از متقاضیان خرید آپارتمان در یوسف آباد فعلان کنسولگری و یا گردشگران باشند.

از لحظ قیمتی می توان به صراحت گفت که قیمت  خرید آپارتمان در یوسف‌آباد رو به بالاست به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در یوسف‌آباد برای خریداری ملک موردنظر خود با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید می‌توانند از بین فایل‌های ثبت شده ملک موردنظر خود را بین متری 29 میلیون و 300 هزار تومان تا 36 میلیون و 800 هزار تومان جستجو کنند و پس از مشاهده اطلاعات مسکن در این محله، موقعیت جغرافیایی ملک، سن بنا، تعداد اتاق‌های خواب و سایر امکانات ملک موردنظر خود را انتخاب و پس از بازدید نهایی خریداری کنند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.