گریم صورت (4)

پوشش دهنده خیلی خوب عمل می کند، زیرا ترکیباتشان از سایر محصولات آرایشی غلیظ تر است. بنابراین قدرت پوشش دهی آن زیاد بوده ومقدار کمی از آن سطح زیادی از پوست را می پوشاند. پوشش دهنده ها در رنگ های مختلف موجودند ودر موقع انتخاب باید هماهنگی آن ها با رنگ پوست در نظر گرفته شود. بعضی از انواع پوشش دهنده ها دارای ته رنگ
سه‌شنبه، 18 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
گریم صورت (4)
گریم صورت (4)
گریم صورت (4)






پوشش دهندهConcealer

پوشش دهنده خیلی خوب عمل می کند، زیرا ترکیباتشان از سایر محصولات آرایشی غلیظ تر است. بنابراین قدرت پوشش دهی آن زیاد بوده ومقدار کمی از آن سطح زیادی از پوست را می پوشاند.
پوشش دهنده ها در رنگ های مختلف موجودند ودر موقع انتخاب باید هماهنگی آن ها با رنگ پوست در نظر گرفته شود. بعضی از انواع پوشش دهنده ها دارای ته رنگ صورتی هستند که وقتی روی حلقه زیر چشمی که دارای ته رنگ آبی یا ارغوانی است زده شود خاکستری دیده می شود.پوشش دهنده با ته رنگ طلایی اثر رنگ ارغوانی حلقه زیر چشم را خنثی کرده وآن را مانند پوست طبیعی جلوه می دهد. مثال های زیادی برای این ترکیب رنگ ها وجود دارد؛ مثلا ممکن است بخواهید حلقه سیاه زیر چشم را که سایه هایی عمیق تر از رنگ پوست طبیعی تان دارد روشن تر جلوه دهید.
من پوشش دهنده هایی را که از نظر ترکیب کمی خشک و به رنگ تیره می باشند بر انواعی که به شکل مایع هستند ترجیح می دهم. من متوجه شده ام که پوشش دهنده های به شکل مایع به پوست نمی چسبند، بلکه روی آن می لغزند. آنها همچنین خیلی زود پاک ومحو می شوند. من مقدار کمی از آنها را فقط برای پوشش جوش، کورک، ماه گرفتگی، سیاه رگ، حلقه زیر چشم و یا هر سرخی ویا بی رنگی روی صورت استفاده می کنم.
من پوشش دهنده با ته رنگ طلایی را فقط برای قسمت هایی که لازم است ، مثل لکه های قرمز وحلقه زیر چشم ( با استفاده از نوک انگشت ویا برس کوچک) به کار می برم . این کار می تواند به آسانی پوست را زیبا وطبیعی جلوه دهد.

گریم صورت (4)

با استفاده ازیک برس کوچک ( شبیه برسی که در بالا نشان داده شده است) ویا به وسیله نوک انگشت، مقدار کمی از پوشش دهنده را روی قسمتی که می خواهید بپوشانید قرار داده وکاملا بمالید تا به خورد پوست برود. سپس در صورت تمایل روی آن را با پودر بپوشانید.
بعضی اوقات کرم پودر برای پوشش حلقه زیر چشم کافی است . اما اگر این حلقه زیاد تیره باشد، کرم پودر کافی نیست . در اینجاست که باید برای پوشش بیشتر از پوشش دهنده استفاده کرد. باید دانست که استفاده زیاد از کرم پودر به شکل یک لایه کلفت باعث چین خوردگی در روی آن شده وسنگین جلوه می کند.
می توان پوشش دهنده را با سایه چشم به شکل کرم ویا مایع و روژگونه و روژلب به شکل کرم مخلوط کرد . تا آن را کم رنگ ویا رقیق کند.
منبع: www.khanevadeyema.com




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.