خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا

برندی که در این مقاله قصد داریم معرفی کنیم دارای استاندارد NSF، استاندارد سازمان جهانی بهداشت است که از سال 1973 برای انواع سیستم تصفیه آب خانگی استانداردهای متفاوتی عرضه نموده و طبق این استانداردها به بررسی کیفیت آب خروجی از دستگاه آب شیرین کن خانگی را می‌دهد.
شنبه، 20 دی 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا
مزایای مصرف آب به صورت روزانه به قدری زیاد است که همه به آن اصرار دارند و البته باید دقت کرد که آب آشامیدنی، از همه نظر سالم و دارای مواد معدنی باشد. بهترین دستگاه‌های تصفیه آب نه تنها به بهبود عطر و طعم آب کمک می‌کنند، بلکه از شما در برابر ناخالصی‌هایی مانند ذرات زنگ زدگی و آلاینده‌های مضر مانند باکتری‌ها و سرب محافظت می‌کنند.

مطمئناً، آب تصفیه شده تمام آنچه شما از آب سالم انتظار دارید را دارد و در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

اما بیشتر افراد هنگام خرید دستگاه تصفیه آب با این سؤال مواجه می‌شوند که کدام تصفیه آب خوب است و کدام دستگاه می‌تواند بهترین آب آشامیدنی را برای شما تهیه کند.

انواع دستگاه تصفیه آب به صورت زیر سینکی، متصل به شیر آب، سیستم‌های فیلتراسیون در کل خانه، دستگاه تصفیه آب پارچی در بازار وجود دارند. گرچه هر کدام از این موارد می‌تواند تا حدی آب آشامیدنی و شهری را تصفیه کنند، اما با این حال در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین دستگاه‌های تصفیه آب بازار آشنا کنیم و بهترین راه را برای خرید دستگاه آب تصفیه کن به شما معرفی کنیم.

برندی که در این مقاله قصد داریم معرفی کنیم دارای استاندارد NSF، استاندارد سازمان جهانی بهداشت است که از سال 1973 برای انواع سیستم تصفیه آب خانگی استانداردهای متفاوتی عرضه نموده و طبق این استانداردها به بررسی کیفیت آب خروجی از دستگاه آب شیرین کن خانگی را می‌دهد.
 
خرید دستگاه تصویه آب خانگی

بهترین دستگاه تصفیه آب در ایران

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب نیاز به تحقیق و بررسی دارد و همچنین باید تمام موارد را برای خرید دستگاه دقت کرد. مینروا از میان برندهای معروف در بازار ایران است که نیاز شما را از بابت تصفیه آب برطرف می‌کند. مینروا برندی خوش آوازه و درجه یک است که توسط وب‌سایت تصفیه آسا ارائه می‌شود و خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. تمام اجزای تشکیل دهنده دستگاه‌های تصفیه آب مینروا به صورت یکپارچه عرضه می‌شوند و تمام قطعات از جمله پمپ و مخزن تمامی این دستگاه‌ها نیز از برند مینروا هستند.

دستگاه‌های تصفیه آب در ایران دارای سیستم اسمز معکوس هستند که 6 الی 8 مرحله فیلتراسیون دارند و در طی این مراحل توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را دارند. به این معنا که املاح مضری همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم را از آب حذف و تصفیه می‌کند. پرفروش‌ترین و بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، تصفیه آب مینروا برای کشور تایوان است که می‌توانید این دستگاه‌ها را در  سایت تصفیه آسا مشاهده کنید و درباره مزایا و ویژگی‌های آنها بیشتر بدانید.
 

تصفیه آسا

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا
شرکت تصفیه آسا با بیش از یک دهه سابقه، در عرصه واردات و عرضه انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران به عنوان شماره یک حساب می‌شود و در بیشتر مراکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، به عنوان بهترین دستگاه به شمار می‌آید.

برندهای بسیار زیاد ایرانی، چینی، تایوانی و… در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی‌ها و روش‌های مختلفی دارند و از یک سیستم فیلتراسیون برای تصفیه آب استفاده می‌کنند. با این حال تصفیه آسا شما را از بابت خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی مطمئن می‌کند و با توجه به نیاز و خواست شما دستگاه‌های چند مرحله‌ای خود را با برند مینروا ارائه می‌دهد.

تصفیه آسا تنها نمایندگی تصفیه آب انحصاری برند مینروا می‌باشد که در سراسر ایران یک قیمت مشخص دارد و این محصول علاوه بر گارانتی قطعات، تضمین قیمت نیز خواهد داشت تا با خیالی آسوده به خرید آب تصفیه کن خانگی بپردازید.

خرید دستگاه تصفیه آب از تصفیه آسا

خرید آب تصفیه کن نیازمند بررسی نکات و راهنمایی‌هایی از قبل می‌باشد. هنگام خرید باید به بسیاری از نکات دقت کنید و مراقب برخی دستگاه‌ها باشید که اصل نیستند.

کارشناسان فروش تصفیه آسا، قبل از خرید دستگاه تصفیه تایوانی این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده‌اند تا هر زمان، به شما مشاوره فروش ارائه نمایند. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت آسا دستگاه‌ها را بررسی کنند و بر اساس بودجه مدنظر خود برای خرید دستگاه مورد نظر خود اقدام کنید. آب تصفیه کن و آب تصفیه شده، به طور مستقیم با سلامت بدن انسان در ارتباط است.

برای مشاهده و خرید دستگاه تصفیه آب به سایت آسا به آدرس  www.tasfiyeasa.com/product-category/water-purifier مراجعه کنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما