روز امتحان فرا رسيده است

اي دوستان و آشنايان و هم‌ميهنان عزيز! مبادا كه در رختخواب ذلت بميريد كه حسين(ع) در ميدان نبرد شهيد شد. مبادا در غفلت بميريد كه علي(ع) در محراب عبادت شهيد شد. پس شما بايد بدانيد كه ما مثل امام‌حسين(ع) در جنگ وارد شديم و بايد مثل حسين(ع) در جنگ بمانيم و مثل حسين(ع) به شهادت برسيم. اي دوستان و آشنايان و امّت شهيدپرور! آن‌قدر بايد به جبهه رفت و آن‌قدر بايد جنگ كنيم تا شعار «جنگ‌جنگ تا رفع فتنه در عالم» تحقق پيدا كند. اين چند كلمه از خود
پنجشنبه، 19 فروردين 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
روز امتحان فرا رسيده است
روز امتحان فرا رسيده است
روز امتحان فرا رسيده است






وصيت‌نامه شهيد قربان‌علي غلامي

اي دوستان و آشنايان و هم‌ميهنان عزيز! مبادا كه در رختخواب ذلت بميريد كه حسين(ع) در ميدان نبرد شهيد شد. مبادا در غفلت بميريد كه علي(ع) در محراب عبادت شهيد شد. پس شما بايد بدانيد كه ما مثل امام‌حسين(ع) در جنگ وارد شديم و بايد مثل حسين(ع) در جنگ بمانيم و مثل حسين(ع) به شهادت برسيم.
اي دوستان و آشنايان و امّت شهيدپرور! آن‌قدر بايد به جبهه رفت و آن‌قدر بايد جنگ كنيم تا شعار «جنگ‌جنگ تا رفع فتنه در عالم» تحقق پيدا كند. اين چند كلمه از خود بنده حقير نيست، بلكه پيام تمام شهدا و امام عزيزمان است. من به شما مي‌گويم كه روز امتحان فرا رسيده است. امروز پسر فاطمه(س)، حسين‌زمان، خميني‌كبير، براي نصرت دين، ياري مي‌طلبد. بايد به نداي «هل‌من‌ناصر» حسين‌زمان، خميني، يعني روح خدا، لبيك بگوييم و با خون سرخ خود، درخت دين و انقلاب را آبياري كنيم.
اي امّت قهرمان و شهيدپرور! مواظب باشيد كه يك لحظه دست از ياري رهبر خود برنداريد و سخنانش را مو به مو آويزه گوش قرار دهيد، و همچنين در مورد رفع هرگونه فساد و بي‌بندوباري و رفع هر نوع بي‌حجابي، تلاش بسزايي داشته باشيد و اين توطئه جديد دشمنان را سركوب كنيد كه اگر خداي ناكرده سستي كرديد، فرداي قيامت بايد جواب‌گوي خون تمام شهدا باشيد؛ و واي به حالتان اگر سستي كنيد!
لشگر امام‌حسين(ع)- گردان امام سجاد- گروهان قاسم
منبع: نشريه امتداد - ش 44




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.