مجله نرم افزار شماره 29

مجله نرم افزار شامل جدیدترین نرم افزار، بازی و کتاب های فارسی معرفی شده در هفته
دوشنبه، 7 تير 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مجله نرم افزار شماره 29


    
http://www.rasekhoon.net
مجله نرم افزار شماره 29  مجله نرم افزار شماره 29  مجله نرم افزار شماره 29  
مجله نرم افزار شماره 29
نرم افزار بازي داستان يک کوتوله A Dwarf s Story
 
نرم افزار ساخت بارکد هاي معتبر با ActiveBarcode Enterprise Edition v5.57
 
نرم افزار اسکريپت سايت ebay-بهترين و بزرگترين فروشگاه اينترنتي
 
ايجاد ديالوگ باکس با Anthemion Software..
 
مجله نرم افزار شماره 29

مجله نرم افزار شماره 29

Enhance MySe7en Pro v2.9.1
پيشرفته ترين ويندوز با امکانات گسترده و گرافيک فوق العاده موجود در بازار, اين روزها همه از ويندوز ? استفاده ميکند و اين سيستم عامل جديد شرکت ماکروسافت به بهترين نحو موجود توانسته نياز کاربران را فراهم نمايد . در اين ويندوز با استفاده از فنآوري هاي پيشرفته باعث هر چه سريع تر شدن ويندوز ? نسبت به وبندوزهاي ويستا و XP شده که همه کاربران به آن اقرار دارند . نرم افزار EnhanceMySe7en Pro v2.9.1 نام نرم افزاري است که ميتواند سرعت ويندوز ? شما را از آن چه که هست نيز بالاتر ببرد .و اگر در ويندوز شما به علت مشکلاتي سرعت در برخي موقع افت ميکند ,..
مجله نرم افزار شماره 29

East-Tec Eraser 2010 v9.7.1.100
آيا تا به حال برايتان پيش آمده که بخواهيد براي هميشه از شر يک فايل خلاص شويد بدون اينکه امکان بازيابي آن براي کسي وجود داشته باشد؟ همان طوري که مي دانيد مي توان فايل هايي را که حتي از سطل آشغال ويندوز حذف کرده ايد دوباره برگرداند. اين کار را مي توان با Recovery Tool ها و براي مثال با برنامه Recover My Files که يکي از محبوبترين ها در اين رابطه است انجام داد. اين مشکل زماني جلوه مي کند که بخواهيد فايل يا فايل هايي را طوري حذف کنيد که توسط هيچ برنامه و هيچ کسي قابل دسترسي دوباره نباشد. به طور قطع يکي از حرفه اي ترين برنامه هايي که براي اين منظور ساخته شده است برنامه East-Tec Eraser است. .
مجله نرم افزار شماره 29

Drive SnapShot v1.40.0.14825
برنامه پشتيبان گيري ميتواند براي هميشه شما رو از نصب مجدد ويندوز بي نياز کند.اين برنامه با تهيه ايمج از پارتيشن ها مثل پارتيشني که ويندوز داخلش نصب هست ميتواند هر موقع که کاربر بخواهد پارتيشن مورد نظر را به ايميج گرفته شده برگرداند.
Drive SnapShot برنامه اي کم حجم براي بک آپ گرفتن از کل درايو مي باشد. Drive Snapshot يک Disk Image از سيستم شما بر روي يک فايل ايجاد مي کند که شامل سيستم عامل ، برنامه هاي نصب شده ، ديتاهاي شما و تمامي اطلاعات امنيتي بر روي سيستم شما مي باشد . در حاليکه ويندوز در حال اجرا است و شما در حال انجام کار خود هستيد اين نرم افزار از دستگاه شما Image مي گيرد..
.....
مجله نرم افزار شماره 29

DtSearch Desktop v7.65.7890
اگر به آمارهايي که در مورد استفاده کاربران از رايانه‌ها و سيستم‌عامل‌هاي مختلف وجود دارد توجه کنيد، خواهيد ديد که بيشتر افراد از سيستم‌عامل ويندوز استفاده مي‌کنند و به همين خاطر هم بيشتر نرم‌افزارهايي که در حال حاضر طراحي و پياده‌سازي مي‌شوند کاربرد آن‌ها در سيستم‌عامل ويندوز مي‌باشد. شايد بتوان گفت که جست‌وجو و داشتن ابزاري پيشرفته براي اين‌کار در محيط ويندوز براي کاربران از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.نرم‌افزار DTSearch Desktop،يکي از قدرتمندترين نرم‌افزارهايي است که به‌منظور انجام عمليات جست‌وجو طراحي شده و محصولي از شرکت نرم‌افزاري دي‌سرچ است. شما با وجود اين نرم‌افزار قادر خواهيد بود که با خيالي آسوده تمامي فايل‌هاي خود را در فرمت‌هاي مختلف در هر مکاني از هاردديسک که دوست داشتيد ذخيره کنيد و نگران اين مشکل نباشيد که فايل‌هاي خود را گم خواهيد کرد. اين نرم‌افزار از الگوريتم‌هاي پيچيده‌اي براي پياده‌سازي روش‌هاي مختلف جست‌وجو استفاده مي‌کند و همين عامل هم باعث شده است که عمليات جست‌وجو و پيدا‌کردن نتيجه‌اي مناسب با آن با کمک اين نرم‌افزار به شکلي بسيار بهينه انجام گيرد.
مجله نرم افزار شماره 29

DawnArk Screen Recorder 3.0.13.1218
اسکرين رکوردر و نرم افزاري براي ضبط و عکس برداري از دسکتاپ با حجم کم به اشتراک گذاشته است. با اين نرم افزار چند رسانه اي ميتوانيد از کل صفحه نمايش، قسمت انتخابي يا يک پنجره خاص فيلم بگيريد. ميتوانيد با کشيدن شکل هاي ساده نکته اي را در فيلم برجسته و نشان دهيد. با اين نرم افزار ميتوانيد ساعت ها از دسکتاپ خود جهت معرفي وب سايت و يا آموزش نرم افزاري فيلم برداري کنيد. با نرم افزار ضبط فيلم براي اينکه نتيجه بهتري داشته باشد داراي کليد هاي ميانبري است.
خصوصيات اصلي نرم افزار ضبط صفحه نمايش..
* ضبط تمام صفحه
* ضبط منطقه اي
* ضبط پنجره
* عکس برداري تمام صفحه
* عکس برداري منطقه اي
* عکس برداري پنجره
* فرمت ويدئو ASF,WMV,AVI....
مجله نرم افزار شماره 29

مجله نرم افزار شماره 29

Internet Lock v5.3.0
امروزه با کشيده شدن اينترنت به خانه ها و منازل و نفوذ بيشتر آن در ميان خانواده ها اکثر والدين با اين مشکل رو به رو هستند که نمي خواهند فرزندان خود وارد اينترنت شوند و يا حداقل در زمان هايي خاص اين محدوديت را براي فرزندان اعمال کنند. راه هاي گوناگوني وجود دارد که اين محدوديت ها اعمال شود اما يکي از ساده ترين راه ها استفاده از نرم افزارها موجود در اين زمينه است. Internet Lock نام نرم افزاري قدرتمند و مناسب براي اين دسته از کاربراني است که قصد دارند اينترنت را براي کاربران ديگري که از يک رايانه استفاده مي کنند به نوعي قفل يا از دسترس خارج نمايند.
...
مجله نرم افزار شماره 29

مجله نرم افزار شماره 29  مجله نرم افزار شماره 29  مجله نرم افزار شماره 29  
مجله نرم افزار شماره 29
نرم افزار رسم UseCase وDFD ، ERD فيزيکي و منطقي Toad Data Modeler 3.5.10.6
 
نرم افزار کتاب معروف ديکشنيري کامپيوتر شرکت مايکروسافت The Microsoft Computer Dictionary 5th Edition
 
نرم افزار تعمير رجيستري ويندوز با Registry Help Pro 1.73
 
نرم افزار آپديت کاسپراسکي پيور 2010 تا 7 تيرماه 89 بدون اتصال به اينترنت
 
   
مجله نرم افزار شماره 29   


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.