مسي دوست داشتني

« مسي ، ليونل مسي ، ليونل آندرس مسي ، ليونل مسي کوچک ، ليونل مسي بزرگ ، ...» اين ستايش فرناندو راموس ايبازگا مفسر سرشناس فوتبال اسپانيا از فوق ستاره جوان و ريزنقش بارسلونا بعد از گل بي نظيرش به ختافه در نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا ( کوپا دل ري ) بود، استيوفيلد گزارشگر شبکه اسکاي هم آن گل فوق العاده را اين طوري گزارش کرد:
سه‌شنبه، 8 تير 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مسي دوست داشتني
مسي دوست داشتني
مسي دوست داشتني

تهيه كننده : محمود كريمي شروداني
منبع : راسخون




« مسي ، ليونل مسي ، ليونل آندرس مسي ، ليونل مسي کوچک ، ليونل مسي بزرگ ، ...»

اين ستايش فرناندو راموس ايبازگا مفسر سرشناس فوتبال اسپانيا از فوق ستاره جوان و ريزنقش بارسلونا بعد از گل بي نظيرش به ختافه در نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا ( کوپا دل ري ) بود، استيوفيلد گزارشگر شبکه اسکاي هم آن گل فوق العاده را اين طوري گزارش کرد:
«يک، دو، سه، چهار، پنج، و ... گل» ( مسي پنج بازيکن حريف را دريبل زد و بعد توپ را از بالاي پاي نفر ششم به درون دروازه فرستاد.)
بلافاصله بعد از آن گل ستايش ها شروع شد، از همان لحظه هم آن گل با گل تاريخي مارادونا در جام جهاني 1986 به انگلستان مقايسه شد. دلايل اين مقايسه هم زياد بودند: هر دو فوق ستاره آرژانتيني بودند، هر دو چپ پا، هر دو توپ را از چند متر مانده به نيمه زمين در اختيار گرفتند، هر دو پنج بازيکن حريف را دريبل زدند، و هر دو قبل از آن که نفر ششم به توپ برسد، با پاي راست دروازه را گشودند. اين گونه شد که تمام شبکه هاي خبري و ورزشي گل مسي را که نشان مي دادند، گريزي به آن گل بي نظير مارادونا هم مي زدند و يادشان مي افتاد که مارادونا اولين حامي جدي مسي در آرژانتين بود و مسي هم همواره گفته بود که مارادونا هميشه الگو و سرمشقش بوده است. همين طوري بود که مسي بعد از زدن آن گل مارادونايي خطاب به الگويش که روي تخت بيمارستان خوابيده بود تا کبد بيمارش را درمان کند، گفت: «اميدوارم زود خوب شوي و برگردي» و مارادونا از همان روي تخت به مسي گفت: «خيالم راحت است که تو جاي من را مي گيري»...
آرژانيتني ها خوشحال هستند که بعد از اسطوره دهه هشتادشان يک اسطوره ديگر پيدا کرده اند که مي توانند سال ها به او دلخوش باشند و با او فخر بفروشند.

ويژگي هاي خير كننده

مسي دوست داشتني

مسي بازيکن غير عادي است. او توانايي اين دارد که مدافعان را به راحتي جا بگذارد. او يک چپ پا است اما ميتواند هم در ميانه ميدان، هم در دو جناح و هم به عنوان مهاجم مرکزي بازي کند.
با وجود اينکه او کمي کوتاه قامت است، اما بسيار سريع و از نظر فيزيکي قوي است که ميتواند از پس بازيکنان بزرگتر از خودش برآيد. او حقيقتا قدرتمند است، و متخصص زنده کردن توپ هاي مرده مثل کرنر ها، ضربات آزاد و پنالتي ها است.
لئو مسي خونسرد است و توانايي اين را دارد که مسئوليت هاي مختلفي را ر زمان هاي لازم بر عهده گيرد. او کسي است که همگان دوران فوتبال موفقي را برايش پيش بيني مي کنند.

داستان زندگي ستاره

داستان زندگي ليونل آندرس مسي از آن قصه هاي بامزه عجيبي است که انگار از دل کتاب هاي داستاني پندآموز که براي تشويق انسان ها به باور داشتن قدرت اراده و عزم خود بيرون آمده:
ليونل فرزند يک خانواده متوسط آرژانتيني بود که در حومه روزاريو زندگي مي کردند. برادر بزرگش مثل پدرش عاشق فوتبال بود و اگر چه پدر عاشق يوکاجونيورز بود اما برادر به تمرينات تيم نيوالدز بوي مي رفت و همين کافي بود تا ليونل هفت ساله هم در يک تابستان همراه او شود و فقط با روپايي زدن در يک تمرين براي بازي در تيم کودکان نيوالدزبوي انتخاب شود. ليونل آن قدر با استعداد بود که در سن 10 سالگي کاپيتان تيم زير 13 ساله هاي باشگاه شد و فقط يک سال بعد، اولين درآمد فوتبالي خودش را به شکل پاداش از باشگاه گرفت (پولي که با بخشي از آن يک پيراهن باشگاه ناپل با اسم مارادونا آن را خريد).

مسي دوست داشتني

ليونل کوچک رشد نمي کرد و اين شد که مادر نگرانش او را پيش پزشکان برد. پزشکان تشخيص دادند که او دچار کمبود هورمون رشد است و سر استخوان هايش زودتر از حالت معمول ( و قبل از شروع بلوغ) در حال بسته شدن هستند; اتفاقي که باعث مي شد قد او حداکثر به 150 تا 155 سانتي متر برسد. خانواده اما براي درمان ليونل محبوب به دست و پا افتادند. پزشکان معالج آنها را به اسپانيا فرستادند، جايي که اميد بود که در آن درمان با هورمون رشد باعث بلندتر شدن قد ليونل شود. درمان در اسپانيا خيلي گران بود، اما تقدير در سيزدهم ژوئن 2000 براي ليونل مسي رقم خورد. او آن روز با برادرش ماتياس به تمرينات تيم نوجوانان بارسلونا رفت و آن قدر هنرنمايي کرد که چشم بگرشتاين (مدير فني فعلي تيم و استعدادياب آن زمان باشگاه) را گرفت. فقط يک هفته بعد بارسلونا با ليونل مسي قرارداد بست و کليه هزينه درمان او را هم پرداخت، درماني که دو سال به طول انجاميد و در نهايت قد ليونل را به 168 سانتي متر رساند. در اين دو سال ليونل مسي به يک ستاره در تيم هاي پايه بارسلونا مبدل شد و در سن 16 سالگي با عقد يک قرارداد حرفه اي شد بازيکن يکي از بزرگ ترين تيم هاي اروپا.

مسي دوست داشتني

17 ساله که شد در بازي هاي ليگ اسپانيا براي بارسلونا بازي کرد و گل زد و چهره شد و بعد در جام جهاني جوانان ستاره تيم ملي آرژانتين و بهترين بازيکن و بهترين گلزن مسابقات شد و در 18 سالگي براي تيم ملي آرژانتين بازي کرد و در 19 سالگي بازيکن ثابت بارسلونا و فوق ستاره جديد فوتبال جهان شد.
و پس از آن بود كه پله هاي ترقي را 10 تا 10 تا طي كرد.

عملكرد معمولي در بازي هاي ملي

ليونل مسي با نمايش‌هاي فوق‌العاده اخيرش همه را به وجد آورده، اما همسو با آن بيش از پيش در كشورش زير سوال رفته، زيرا آرژانتيني‌ها مدام مي‌پرسند چرا ستاره بزرگ تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا حتي يك پنجم توان خود را در مسابقه‌هاي تيم ملي كشورش عرضه نمي‌كند.
آنان مي‌پرسند به چه سبب چپ پاي 23 ساله‌اي كه در بازي‌هاي بارسا توقف‌ناپذير است ، در بازي‌هاي آرژانتين هيچ كاري نمي‌كند و يك فوتباليست معمولي و حتي چهره‌اي گمشده نشان مي‌دهد.
نمايش‌هاي معمولي مسي بود كه سبب شد آلبي سلسته در دور مقدماتي جام جهاني 2010 تا مرز حذف شدن پيش برود و فقط در واپسين روزها و با زحمت و مرارتي بسيار مجوز صعود را بگيرد. مسي مرد سال فوتبال جهان و اروپا در اين فصل بيش از 40 گل در جام‌هاي مختلف زده و نه فقط پيشتاز گلزنان فصل جاري جام قهرمانان قاره است، بلكه از آمار گلزني ريوالدوي برزيلي در اين جام نيز كه همانند او در دوران عضويتش در بارسا به دست آمد، عبور كرده است.

پاسخي گنگ

براي آرژانتيني‌ها هيچ‌يك از اين نكات جالب نيست و آنها پيوسته مي‌پرسند آيا مسي واقعا كاتالونيا و اسپانيا را اين همه بر كشورش ارجح مي‌دارد كه در ديدارهاي بارسلونا به تنهايي سرنوشت‌ساز و در بازي‌هاي تيم ملي كشورش، مهره‌اي است كه بود و نبودش يكسان و يك فرد بي‌خاصيت به تمام معناست.

مسي دوست داشتني

در دور مقدماتي جام جهاني 2010 مسي بازيكن گمشده در سيستم اين تيم بود و هيچ كار قابل ذكري را براي آرژانتين انجام نداد. سر آخر نيز اين تيم با همت مسن‌ترهايي مثل مارتين پالرمو و با زجري فراوان بالا رفت.
شكي نيست كه ايرادهاي فني خود مارادونا و عجز او در طراحي تاكتيك‌هايي كه مسي در آن شكوفا شود، بيشترين سهم را در عدم درخشش او در مسابقه‌هاي ملي 5/1 سال اخير داشته است؛ اما موضوع و مشكل اينجاست كه مسي پيش از آمدن مارادونا و در دوره مربياني مثل الفيو باسيله،‌ خوزه پكرمن و مارچلو بي‌يلسا هم كار مهمي انجام نمي‌داد و در آن زمان‌ها هم در بازي‌هاي ملي ناتوان بود با توجه به چنين پيشينه‌اي است كه لاناسيون يكي از پرتيراژترين روزنامه‌هاي آرژانتين بتازگي نوشته است: «ظاهرا همگي بايد به اين نتيجه برسيم كه نه يك ليونل مسي بلكه دو مسي وجود دارند. يكي كسي كه در بارسلونا بازي مي‌كند و مهارنشدني است و هر كاري دلش مي‌خواهد انجام مي‌دهد و ديگري فردي كه براي تيم ملي آرژانتين به ميدان مي‌آيد و متاسفانه اصلا بازيكن خوبي نيست و فقط يك دكور است! اگر بپذيريم كه هر دو يك نفر هستند، لابد پيش از هر يك از سفرهايش به اردوي ملي، پاي چپ جادويي‌اش را در كاتالونيا جا مي‌گذارد!»
به رغم گذشت روزهاي پرشمار از شب بازي برگشت بارسا با آرسنال در مرحله يك‌چهارم پاياني جام قهرماني باشگاه‌هاي اروپا، هنوز نمي‌توان باور كرد كه او چطور مي‌توانست آن گونه راحت و بي‌دغدغه مردان تيم لندني را جا بگذارد و راحت و سريع و فني گل بزند و هيچ چيز جلودارش نباشد. پيشتازي در جدول گلزنان لاليگا و يورش به سمت عنوان پيچيچي (آقاي گل اين ليگ)‌ در شرايطي از جانب مسي شكل گرفته كه گلزني اصولا وظيفه او نيست و وي به عنوان مهاجم آزاد بارسا در درجه اول بايد ايجاد فضا و موقعيت و براي يارانش گل‌سازي كند. خيلي‌ها در آرژانتين باور راسخ دارند كه اگر مسي براي تيم ملي اين كشور همان طور بازي نمي‌كند كه براي بارسا بازي مي‌كند به اين دليل ساده است كه تمايلي به انجام اين كار ندارد. از ديد آنها مسي عاشق بارسلوناست و كشورش و تيم ملي آن را اصلا به همان اندازه دوست ندارد.
مسي نوجواني بيش نبود كه از آرژانتين به اسپانيا رفت تا مشكل توقف در ترشح غدد رشد خود را كه باعث كوچك و كوتاه ماندن پيكر او شده بود رفع كند و آنجا بارسا به وي پيشنهاد كرد كه مخارج درمان او را بپردازد مشروط بر اين كه وي آنجا بماند و عضو تيم‌هاي نوجوانان و جوانان اين باشگاه شود و وي پذيرفت. فرضيه رايج و پرطرفدار در بوئنوس آيرس اين است كه واقعه فوق چنان اثر مساعدي بر ليونل گذاشته (و او چنان مديون اين باشگاه شده)‌ كه فقط با ارائه بهترين بازي‌هايش و پايه‌گذاري فتوحات پرشمار براي آنها مي‌تواند جواب محبت فوق را بدهد. مردم آرژانتين مي‌گويند آن اتفاق سبب شده كاتالونيا و آبي و اناري‌هاي آنجا براي او بسيار مهم‌تر و عزيزتر از تيم ملي كشوري باشند كه ديگر بيش از 10 سال است در آن زندگي نمي‌كند و دغدغه‌اش، دغدغه مردم آن نيست. مسي اين نظريه و به واقع حكم اتهام را بشدت رد كرده و مدعي است كه آرژانتين را همان قدر دوست دارد كه به بارسلونا علاقه‌مند است اما نمايش‌ها و بازي‌هاي بسيار متفاوت او براي اين دو تيم رد كننده اظهارات وي و تاييدي آشكار بر فرضيه‌اي است كه گفتيم.

رو به عقب

اوله، روزنامه پرتيراژ ورزشي آرژانتين نوشته است: «معضل و راز و رمز بزرگ مسي هرچه باشد مساله‌اي است كه مارادونا بايد آن را حل كند و اين كار را هرچه زودتر انجام بدهد، به سود وي خواهد بود. با اين كه شكي نيست مقصر اصلي خود مسي است كه هرگز همان اشتياق مسابقه‌هاي بارسا را در ديدارهاي ملي ارائه نمي‌دهد اما مارادونا هم نمي‌تواند بازي‌هاي لازم را از مسي بگيرد. تيم مارادونا اغلب مجري يك بازي محتاطانه و رو به عقب است كه دوست دارد در ضد حملات گلزني كند حال آن كه پپ گوارديولا بارسلونا را به صورت تيمي رو به جلو درآورده كه حفظ توپ و پاسكاري‌هاي سريع در آن رايج است و مسي به عنوان مهاجم آزاد بايد شروع‌كننده هر حركت تهاجمي باشد.

مسي دوست داشتني

ليونل در اين سيستم احساس راحتي مي‌كند و به پرواز درمي‌آيد اما در روش بسته بازي تيم ملي آرژانتين دست‌هايش بسته است و احساس سردرگمي مي‌كند.»
قدر مسلم اين كه مارادوناي 49ساله نه تنها حسادتي به جايگاه فعلي و دستاوردهاي اخير مسي نمي‌كند، بلكه در دل آرزو مي‌كند او در جام‌جهاني پيش رو نيز شاهكارهاي اخير خود در سطح باشگاهي را تكرار كند. زيرا اگر چنين كند، مي‌تواند با قهرمان كردن آرژانتين در جام‌جهاني جايگاه بسيار سست مارادونا در سمت سرمربي تيم ملي را نيز تقويت كند و وي را از گزند انتقادات شديدي كه به سبب نمايش‌هاي بسيار ضعيف آرژانتين در دور مقدماتي جام‌جهاني متوجه وي شده بود، رهايي بخشيده و مشكلات عظيمش را حل كند. حرف‌هاي ديه‌گو درباره مسي تا به حال ادغامي از تاييد و انتقاد بوده است. وي گفته است: «مسي در حال حاضر بهترين فوتباليست جهان و كسي است كه دنياي اين ورزش را به وجد مي‌آورد، اما مراحل تكامل او فقط زماني به پايان مي‌رسد كه بتواند همين نمايش‌ها را در جام‌جهاني هم تكرار كند.»

مسي دوست داشتني

مقصر اصلي

مارادونا كه آرژانتين را در جام‌جهاني 1986 يك تنه قهرمان كرد، به باور بيشتر ناظران همپا با پله برزيلي بهترين فوتباليست تاريخ است و مسي براي رسيدن به چنان سطوحي هنوز راه و كاري طولاني را پيش رو دارد اما تا زماني كه وي كارهاي سرمربي فعلي كشورش و پله در جام‌هاي جهاني را تكرار نكند، به جايگاه رفيع آنان در اين ورزش نخواهد رسيد. در شهرهاي مختلف آرژانتين نيز اين باور رايج است و مردم معتقدند مسي به عنوان يك بازيگر هنوز از مارادونا بسيار عقب است. اما همسو با آن اعتقاد دارند كه ديه‌گو نيز شم و هوش يك مربي را ندارد و به درد اين كار نمي‌خورد و در كوتاه‌مدت تنها كسي كه مي‌تواند او را در دور پاياني جام‌جهاني نجات بدهد و مانع از ثبت شكستي بزرگ براي او و البي سلسته در آفريقاي جنوبي شود، همين مسي است.
شايد هم مقصر اصلي را بايد فدراسيون فوتبال آرژانتين دانست كه قدري بيش از 5‌/‌1 سال پيش مارادونا را در حالي براي مربيگري تيم ملي اين كشور برگزيد كه وي هيچ پيشينه روشني (و در واقع هيچ سابقه‌اي)‌ در اين حرفه نداشت. كل كارنامه مربيگري كاپيتان و ستاره سابق تيم ملي آرژانتين درخصوص مربيگري هدايت كوتاه‌مدت و فاجعه‌آميز تيم‌هاي باشگاهي راسينگ و مانديوي آرژانتين در نيمه دوم دهه 1990 را شامل مي‌شد و او هر دو تيم را به بدبختي كشاند و فقط 3 برد براي آنها كسب كرد و در ازاي آن تن به 8 باخت و 12 تساوي داد.
كارنامه او در سمت سرمربي تيم ملي آرژانتين فقط قدري بهتر از آن بوده است! وي كه در پاييز 2008 جانشين الفيو باسيله بسيار پرتجربه‌تر از خود شد، به رغم اين كه به لحاظ فني مورد تاييد بيشتر ملي‌پوشان اين كشور است اما به سبب رفتارهاي تند و برخي اظهارات زشتش خطاب به رسانه‌ها پل‌هاي پشت سر خود را خراب كرده و چون برخلاف دوران بازيگري‌اش در كار مربيگري بسيار ضعيف عمل كرده، جايگاه مثبت سابق خود را نزد مردم آرژانتين هم از دست داده است و همين مساله نشان مي‌دهد نتايج جام‌جهاني 2010 تا چه حد در ترسيم آينده او سهم دارد.

مسي دوست داشتني

دويدن صرف

در اين ميان سزار لوئيس منوتي، سرمربي تيم ملي آرژانتين در زمان اولين قهرماني اين تيم در جام‌هاي جهاني (1978)‌ معتقد است اگر مسي نتوانسته است در بازي‌هاي ملي آرژانتين هماني باشد كه در بارسا بوده ، به سبب بار توقعات كشنده‌اي است كه نسبت به وي وجود دارد. او مي‌گويد: « همه از مسي انتظار دارند كه تمام مشكلات تيم ملي را هم حل كند و همه چيز را به عهده بگيرد و جور همگان را بكشد. اين در حالي است كه تيم ملي آرژانتين پراكنده بازي مي‌كند و خط مشخصي ندارد و چون نمي‌داند كه چه بايد بكند، فقط مي‌دود، در بارسلونا اوضاع متفاوت است و چون اين تيم فوتبال راحتي را ارائه مي‌كند مسي نيز صرفا بازي مي‌كند و مي‌تواند هر چيزي را كه دارد، ارائه كند.»

مسي دوست داشتني

اما مسي بزرگ همچنان همان مسي کوچک است، تمام دوربين هاي خبرنگاران و عکاس ها و مردان تلويزيون ها در شکار لحظه هاي متفاوت و غيرمعمول از زندگي او در اين ماه ها و سال ها ناکام مانده اند و حتي يک داستان جنجالي از او چاپ نشده است.
ليونل مسي بزرگ آن قدر محجوب است که در زمان حرف زدن با خبرنگاران يا دوربين هاي تلويزيوني سرخ مي شود.

مسي دوست داشتني

دوستان نزديکش ، آندرس اينيستا بازيکن بارسلونا ، پابلو زابالتا بازيکن اسپائول و سسکه فابرگاس بازيکن آرسنال همه يک چيز را در مورد او مي گويند: « شخصيت او در داخل زمين با شخصيتش در خارج زمين فوتبال خيلي فرق دارد. در داخل زمين فوتبال مي شود از کليه رفتارش اعتماد به نفس زياد او را حس کرد. آنجا او دائم مي خواهد که کاري بکند ، هميشه در تلاش است و هميشه مي خواهد خودش را به رخ بکشد. اما بازي که تمام مي شود انگار او آدم ديگري مي شود، انگار انرژي اش تمام مي شود، مي شود يک پسر بچه آرام کم حرف مظلوم که دوست دارد گوش کند و حرف نزند، آدمي که اگر رهايش کنيد، ساعت ها با يک دستگاه پخش موسيقي يا يک تلويزيون سرگرم مي شود...»
برخي طرفداران فوتبال منتظرند تا رفتار شرارت بار وين روني، يا شلوغ بازي ها و ولخرجي هاي بي حساب و کتاب کريستياتو رونالدو را در ليونل مسي ببينند، اما مرد آرژانتيني ميانه اي با اين حرف ها ندارد. او خيلي راحت به خبرنگاران لو داده که برادرش مسئول مالي اوست و هر وقت که پول بخواهد، از او پول مي گيرد و هيچ وقت نمي داند چقدر پول دارد و خيلي راحت هم به خبرنگاران گفته که بهترين جاي دنيا در نظرش کاناپه راحتي اتاق نشيمن خانه اش و غذاي محبوبش هم خوراک ماهي پخته شده توسط مادرش است...
او ليونل مسي است، يک فوق ستاره داخل مستطيل سبز و يک بچه آرام مظلوم معمولي در خارج آن.
بعد از آن گل فوق العاده مقابل ختافه ، شبکه هاي تلويزيوني و راديويي و نشريات، ول کن ماجرا نبودند، آنها تا جايي که توانستند در مورد اين گل نوشتند و به طرق مختلف اين «سوپرگل» را تحسين کردند. اما خود ليونل مسي بي خيال اين حرف ها بود. او يک گل عالي زده بود، اما خودش اصلا قبول نداشت که گلش بي نظير است. وقتي خبرنگارها از او پرسيدند: « بعد از آن گلي که زدي توانستي شب خوب بخوابي؟ اصلا خوابت برد؟» خيلي راحت گفت: « بله، راحت خوابيدم، حتي بهتر از شب هاي ديگر، راستش به خانه که رسيدم فقط يک بار گلم را در يک برنامه خبري ديدم و بعد هم گرفتم خوابيدم. بعد از آن هم اصلا آن گل را در تلويزيون نديده ام...»
او ليونل مسي است، ليونل مسي بزرگ، يا ليونل مسي کوچک، او فوق ستاره اي است که انگار با همه ستاره ها فرق دارد.

مسي دوست داشتني

افتخارات
قهرمان رقابت های فوتبال زیر بیست سال جهان (۲۰۰۵)
قهرمان لالیگای اسپانیا (۲۰۰۵)
قهرمان سوپر جام اسپانیا (۲۰۰۵)
بهترین گلزن جام جهانی زیر بیست سال (۲۰۰۵)
بهترین بازیکن جام جهانی زیر بیست سال(۲۰۰۵)
بهترین بازیکن جوان جهان (۲۰۰۶)
مدال طلاي المپيک پکن (2008)
قهرمان لیگ قهرمانان اروپا (۲۰۰۶) و (۲۰۰۹)
قهرمان لالیگای اسپانیا(۲۰۰۹)
قهرمان سوپر جام اسپانیا (۲۰۰۹)
بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا (۲۰۰۹)
توپ طلای اروپا (۲۰۰۹)
بهترین بازیکن فوتبال جهان (۲۰۰۹)
مشخصات فردي
نام: لیونل اندرس مسی
شماره پیراهن: ۱۰
پست: مهاجم تولد: ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ زادگاه: روزاریو، آرژانتین قد: 169 سانتيمتر
وزن: 67 کيلوگرم
منابع تحقیق :
www.iranpress.ir
سایت روزنامه جام جم
سايت Soccernet
www.fcbarca.ir
en.wikipedia.org




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.