به روزترین گوشی های هوشمند ۲۰۲۲ موجود شد

با فروشگاه مقداد آی تی، امکان مقایسه بین تمام مدل‌ها فراهم شده است و همین‌طور تمام محصولات را با سطح بودجه خود مورد مقایسه قرار داده و سپس انتخاب نهایی را انجام دهید
سه‌شنبه، 21 تير 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
به روزترین گوشی های هوشمند ۲۰۲۲ موجود شد
با مراجعه به فروشگاه مقداد آی تی می‌توانید گوشی‌های هوشمند جدید بازار را تهیه کنید. گوشی‌هایی که معرفی می‌شوند، در اولین فرصت و بعد از ورود به ایران در سایت موجود شده و می‌توانید مراحل مربوط به خرید را دنبال کنید.

از گوشی شیائومی گرفته تا بهترین محصولات کمپانی اپل در این سایت عرضه شده و با یک بررسی و مقایسه دقیق می‌توانید بهترین گزینه‌های بازار را خریداری کنید. بیاد داشته باشید که فروشگاه مقداد آی تی بهترین مرجع برای پیدا کردن مناسب‌ترین قیمت‌ها است و می‌توانید یک خرید ارزشمند را تجربه کنید.

با فروشگاه مقداد آی تی، امکان مقایسه بین تمام مدل‌ها فراهم شده است و همین‌طور تمام محصولات را با سطح بودجه خود مورد مقایسه قرار داده و سپس انتخاب نهایی را انجام دهید.

انتخاب نهایی شما به موارد مختلف بستگی دارد و می‌توانیم عنوان کنیم که همه سلیقه‌ها می‌توانند به محصول مدنظر خودشان در سایت دسترسی پیدا کنند. با بررسی تنوع قیمت گوشی سامسونگ می‌توانید به سراغ محصولات سری A بروید که نزدیکی جالبی به گوشی‌های پرچم‌دار دارد، اما با قیمت مناسب‌تر در بازار می‌توانید آن را پیدا کنید.

گوشی شیائومی از این نظر می‌تواند کمی شرایط بهتری داشته باشد.

مهم‌ترین نکات در خرید گوشی هوشمند

وقتی که صحبت از خرید گوشی به میان کشیده می‌شود، یک سری فاکتورها اهمیت بیشتری دارند. شما در ابتدا به به طراحی گوشی توجه کنید. زیبایی در هنگام انتخاب اولین خصیصه‌ای است که می‌تواند نظر مثبت علاقه‌مندان را جلب کند. طراحی در بین برندهای برتر بازار همواره عالی بوده است و از شیشه و پلاستیک به‌صورت ترکیب در کنار فولاد و فلز استفاده می‌شود.

بهترین عملکرد را برند اپل نشان می‌دهد و از همان ابتدا هم اثبات کرده است که طرح‌های منحصربه‌فردی را برای گوشی‌های آیفون خود ارائه می‌کند.

گوشی‌های سامسونگ هم معمولا دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند و حداقل در بین گوشی‌های اندروید، طراحی شاخصی دارند. شیائومی هم از تجربه بالای خود استفاده کرده و سطح رضایت کاربران خود را افزایش داده است.

نکته مهم دیگر مربوط به صفحه نمایش است. صفحه نمایش هرچه قدر که از پنل‌های بهتری استفاده کرده و در نمایش زنده رنگ‌ها موفق عمل کند، می‌تواند نظر مثبت خریداران را جلب کند.

گوشی شیائومی و سامسونگ معمولا صفحه نمایش بزرگ همراه با پنل اولد را برای شما فراهم می‌کنند و محتواهای مختلف را در کنار بازی می‌توانند در بهترین حالت پخش کنند.

 
به روزترین گوشی های هوشمند ۲۰۲۲ موجود شد

صفحه نمایش عالی گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس

گوشی‌های اپل هم در این زمینه توسعه پیدا کرده‌اند. این گوشی‌ها در سال ۲۰۲۱ از پنل اولد همراه با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کرده‌اند که برای اولین‌بار در تاریخ این سری بوده است.

آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین گزینه برای دریافت صفحه نمایش بهینه است. این گوشی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی متغیر داشته و با فناوری پروموشن در اختیار شما قرار می‌گیرد.

صفحه نمایش می‌تواند در نمایش بهترین عکس‌های مربوط به دوربین نیز عالی عمل کند. رزولوشن این گوشی‌ها نیز در بهترین شرایط هستند و می‌توانند برای بازی‌های اکشن و نمایش ویدیوهای یوتیوب عالی باشند.

آیفون ۱۳ پرو مکس امکانات دیگری هم دارد که در کنار صفحه نمایش می‌توانند خوش بدرخشند. یکی از بهترین موارد، باتری با ابعاد بیشتر است. اپل در این سری ابعاد ناچ صفحه نمایش ۲۰ درصد کاهش داده است تا بتواند فضای داخلی بیشتری را ایجاد کند. علاوه بر کاهش اندازه ناچ، این‌بار ساختار داخلی گوشی اپل هم تغییر یافته و اپل از بزرگ‌ترین ابعاد باتری استفاده می‌کند.

هم‌اکنون باتری با ۲.۵ ساعت ماندگاری بیشتر را در این گوشی نسبت به آیفون ۱۲ پرو مکس شاهد هستیم. می‌توانید به سراغ این محصول رفته و حتی عکس‌برداری و فیلم‌برداری قدرتمندی را نیز تجربه کنید.

تراشه و اهمیت سرعت در گوشی هوشمند

قیمت گوشی سامسونگ و برندهای دیگر وقتی ارزش بیشتری پیدا می‌کند که هر کدام از آن‌ها بتوانند از تراشه قدرتمند استفاده کنند. تراشه قدرتمند به معنای پردازنده مرکزی و گرافیکی بهتر است و اطمینان خواهید داشت که برنامه‌ها در بهترین شرایط اجرا شده و می‌توانید بازی‌ها را نیز با سرعت و کیفیت بالایی تجربه کنید.

تراشه اسنپ دراگون در برابر سری A اپل همواره در رقابت بوده‌اند. اما این تراشه اپل است که با فاصله زیادی عملکرد بهتری دارد. اسنپ دراگون هم موفق می‌شود که قدرت و سرعت بالایی را برای محصولات پرچم‌دار اندرویدی فراهم کند.

گوشی شیائومی حتی در سطح ارزان قیمت هم از تراشه‌های برتر اسنپ دراگون استفاده می‌کند و خریداران رضایت کامل خود را نشان داده‌اند. شما در این راستا می‌توانید به سراغ این گوشی‌ها رفته و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی داشته باشید. گوشی شیائومی تنوع بالایی در بازار دارد و حتی می‌توانید به سراغ پرچم‌دار این برند روید.

شیائومی در طول سال‌های اخیر موفق شده است که جایگاه برتر را در بین گوشی‌های هوشمند بازار داشته باشد. این برتری به کل جهان هم گسترش پیدا کرده است و می‌توانیم به آمریکا هم اشاره کنیم.

 
به روزترین گوشی های هوشمند ۲۰۲۲ موجود شد

خرید گوشی از مقداد آی تی

اگر به دنبال یک مرجع برای بررسی قیمت گوشی هوشمند هستید، فروشگاه مقداد آی تی بهترین انتخاب شما است. مناسب‌ترین قیمت‌ها در اختیار شما قرار داده شده است و تنوعی بی نظیر از گوشی‌های هوشمند در برندهای مختلف فراهم شده است.

تمام گوشی‌های پرچم‌دار، میان‌رده و پایین‌رده بازار از برندهایی مانند اپل، سامسونگ، شیائومی، هوآوی و موارد دیگر در اختیار شما قرار دارد.

کافی است که به سایت مراجعه کرده و مقایسه‌ای بین گزینه‌های دلخواه خود داشته باشید. گوشی شیائومی همواره کمترین قیمت را در بازار دارد و مشخصات فنی بالا سبب شده است که نگاه‌های زیادی به آن باشد.

قیمت گوشی سامسونگ در سری‌های مختلف هم مناسب است و این سلیقه و سطح انتظارات شما از بخش‌های مختلف گوشی است که تعیین کننده انتخاب شما است.

می‌توانید به طراحی، صفحه نمایش، طراحی و حتی تراشه توجه کرده و ببینید که با بودجه خود کدام یک از موارد را می‌توانید خریداری کنید. خریداری بهترین گوشی به شما کمک می‌کند که حس بهتری در آینده داشته و چندین سال بدون مشکل از آن استفاده کنید.

گوشی‌ها هر ساله به‌روزرسانی می‌شوند و می‌توانید در آینده هم با مقداد آی تی به فکر تعویض و یک خرید جدید باشید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.