اطلاعات لو رفته و سری از بازی اساسین کرید میراژ Assassin’s Creed Mirage

اطلاعاتی مبنی بر ساخت نسخه جدید این مجموعه، به نام بازی Assassin’s Creed Mirage در دسترس است.
شنبه، 19 شهريور 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
اطلاعات لو رفته و سری از بازی اساسین کرید میراژ Assassin’s Creed Mirage
یوبی سافت با ساخت سری Assassin’s Creed، ثابت کرد که می‌توان بازی‌های جهان باز را هم به کیفیت و البته جذابیت بازی‌های معروف اما با نقشه‌ای مشخص ساخت.

مجموعه اساسین کرید، از همان ابتدا، به خوبی توانست خود را در دل مخاطب جا کند و یوبی سافت نیز، با عرضه این بازی برای ویندوز و کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس، تعداد زیادی از گیمرهای علاقمند به بازی‌های اکشن – ماجراجویی را به سمت خود کشاند.

حالا، اطلاعاتی مبنی بر ساخت نسخه جدید این مجموعه، به نام بازی Assassin’s Creed Mirage به گوش می‌رسد.

عنوانی که یک بازی میان نسلی است و اگر شما با خرید گیفت کارت پلی استیشن ps4 در ایران موجو یا از طریق کارت اعتباری، این بازی را در کنسول پلی استیشن 4 تهیه کرده باشید، می‌توانید به صورت رایگان آن را بر روی پلی استیشن 5 نیز تجربه کنید.
 

سفری به بغداد قرن نهم میلادی

آنچه که از خبرهای قبلی عنوان جدید سری اساسین کرید به گوش می‌رسید، توقع داشتیم که قرار است در شهری شلوغ شاهد روایت بازی باشیم.

این حدس و گمان‌ها، با انتشار عکسی از بازی، به سمت احتمال ساخت آن در ایران رفت اما خب، مانند چند بار دیگری که این ایده، فقط در حد همان ایده ماندگار شد؛ این دفعه نیز قرعه به نام کشور عراق و شهر بغداد افتاد.

در بازی Assassin’s Creed Mirage، شخصیت اصلی، دزدی عراقی به نام بسیم خواهد بود که در جستجوی عدالت است. داستان این عنوان، در شهر بغداد و در قرن نهم میلادی روایت می‌شود.

به گفته یوبی سافت، احتمالا با عنوانی روبرو خواهیم بود که از لحاظ گرافیکی و هوش مصنوعی NPC‌ها، کمی پیشرفته تر از نسخه‌های قبلی است و همین پیشرفت، تجربه بهترین را برای طرفداران اساسین کرید رقم می‌زند.

علاوه بر این مورد، مخفی کاری‌های این عنوان، احتمالا بیشتر از عناوین قبلی این مجموعه است و از آنجایی که طبق شایعات، قرار است مانند Assassin’s Creed Unity، شاهد رخ دادن وقایع داستانی در شهری شلوغ باشیم، می‌توانیم انتظار هیجان بسیار بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی را داشته باشیم.

 
اطلاعات لو رفته و سری از بازی اساسین کرید میراژ Assassin’s Creed Mirage
 


آیا خرید بازی Assassin’s Creed Mirage رایگان خواهد بود؟

یوبی سافت در خبرهایی که از عنوان جدید سری اساسین به بیرون منتشر شده است، عنوان کرده که نسخه جدید این مجموعه، به یک شرط برای گیمرها رایگان خواهد بود. می‌دانیم که بازی Assassin’s Creed Mirage،، یک عنوان میان نسلی است و قرار است بین نسل هشتم و نهم کنسول‌های بازی عرضه شود.

یوبی سافت، این نوید را به گیمرهایی که نسخه فیزیکی این بازی برای پلی استیشن 4 را خریداری کنند و دستگاه پلی استیشن 5 آنها از نوع دیسکی باشد، می‌توانند نسخه ویژه کنسول پلی استیشن 5 را به رایگان دریافت کنند.

البته این خبر، صرفا برای دارندگان نسخه دیسکی پلی استیشن 5 است و گیمرهایی که دستگاه آنان از نوع دیجیتالی است، قرار نیست این عنوان را به صورت رایگان دریافت کنند.

برای این دسته از گیمرها، جای نگرانی وجود ندارد. اگر دستگاه شما از نوع دیجیتالی است، می‌توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن ps5 از فروشگاه‌هایی مانند ایران موجو و افزایش اعتبار خود در فروشگاه پلی استیشن، نسخه دیجیتالی این بازی را با قیمت مناسبی تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

تاریخ دقیق عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage فعلا مشخص نیست و باید منتظر بمانیم تا ببینیم که در رویداد یوبی سافت فوروارد که در 10 سپتامبر 2022 پخش خواهد شد، قرار است چه اخبار تازه‌ای از این عنوان جذاب سری اساسین کرید بشنویم و آیا حدس و گمان‌های ما برای عرضه یک بازی میان نسلی، درست خواهد بود یا خیر؟


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.