چنين گفتند شهيدان

جهل حاکم بر يک جامعه، انسان‎ها را به تباهي مي‎کشد و حکومت‎هاي طاغوت، مکمل‎هاي اين جهل‎اند و شايد قرن‎ها طول بکشد که انساني از سلاله پاکان زائيده شود و بتواند رهبري يک جامعه سردرگم و سر در لاک خود فرو برده را در دست گيرد؛ و امام، تبلور ادامه دهندگان راه امامت و شهامت و شهادت است.
دوشنبه، 29 شهريور 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چنين گفتند شهيدان

چنين گفتند شهيدان
چنين گفتند شهيدان


 






 

ارادت به حضرت روح‌الله در كلام و پيام شهيدان
 

شهيد همت
 

جهل حاکم بر يک جامعه، انسان‎ها را به تباهي مي‎کشد و حکومت‎هاي طاغوت، مکمل‎هاي اين جهل‎اند و شايد قرن‎ها طول بکشد که انساني از سلاله پاکان زائيده شود و بتواند رهبري يک جامعه سردرگم و سر در لاک خود فرو برده را در دست گيرد؛ و امام، تبلور ادامه دهندگان راه امامت و شهامت و شهادت است.
مادرجان! به خاطر داري که من براي يک اطلاعيه امام حاضر بودم بميرم؟ کلام او الهام بخش روح پر فتوح اسلام در سينه و وجود گنديده من بوده و هست. اگر من افتخار شهادت داشتم از امام بخواهيد برايم دعا کنند تا شايد خدا من روسياه را در درگاه با عظمتش به عنوان يک شهيد بپذيرد.

شهيد مهدي باکري
 

هميشه به ياد خدا باشيد و فرامين خدا را عمل کنيد. پشتيبان و از ته قلب، مقلد امام (ره) باشيد. اهميت زياد به دعاها و مجالس ياد اباعبدالله(ع) و شهدا بدهيد که راه سعادت و توشه آخرت است. همواره تربيت حسيني و زينبي بياييد و رسالت آن‎ها را رسالت خود بدانيد و فرزندان خود را نيز همان گونه تربيت کنيد که سربازاني با ايمان و عاشق شهادت و علمداراني صالح و وارث حضرت ابوالفضل(ع) براي اسلام بار بيايند.

شهيد احمدرضا بيات
 

شما را به خدا، امام را تنها نگذاريد و پيرو راه او باشيد! چون راهي است که در نماز از خدا مي‎خواهيد «صراط مستقيم». تا جان در بدن داريد از حريم اسلام دفاع کنيد و دعا کنيد تا رستگار شويد! کتابخانه را که سنگري در مقابل منافقان و ناکسان، است ترک نکيند! نيروي جوان را بيشتر جذب نماييد؛ چون آن‎هايند که اميد آينده اسلام‎اند.

شهيد سعيد عابدي
 

سلام و درود بي انتها بر امام کبير خميني، بت شکن و شهيدان به خون غلتان و حماسه آفرين اسلام.

سخني با امام:
 

اي امام؛ ياور درماندگان، اي ابراهيم زمان! رهسپار جبهه‎ام. با کوله‎باري سنگين از گناه و معصيت مي‎روم به جنگ با کافران از خدا بي‎خبر تا با دست‎هايم و قدرتي که خداوند به من داده بر کفار بتازم؛ شايد از اين راه بتوانم کوله بارم را سبک‎تر کنم. اي امام! من همچون ديگر فرزندان و سربازان تو، مي‎روم تا راه پاک شهيدان را دنبال کنم؛ راهي که هر کس توفيق پيمودنش را پيدا نمي‎کند.

جانباز شهيد ايوب بلندي کرويق
 

آقايان حوزوي و آقايان سياستمدار! حرف امام (ره) آويزه گوشتان باشد که فرمود: «وحدت کلمه شما را به پيروزي مي‎رساند». خدا را قسم مي‎دهم که لحظه‎اي از اسلام، که جهت پايداري آن، شير مردان و شير زنان در خون غلتيده‎اند، غفلت ننماييد!

شهيد محمد (کورش) مهاجر
 

ما گناهکاران درگاه خداوندي، ما سربازان خميني، ما جانبازان حسيني، آگاهانه با بصيرت کامل اين راه را انتخاب کرديم و به نداي «هل من ناصر ينصرني» خميني لبيک گفته و عاشقانه آغوش خود را براي استقبال از شهادت گشوديم چرا که عزت و شرف اسلام و آن امانت الهي که از شهداي بدر و احد و کربلا گرفته‎ايم؛ تنها با جهاد و مجاهده در راه خداست که به مقصد نهايي خود که همان انقلاب حضرت بقيه الله الاعظم (عج) است، مي‎رسد.

شهيد دوازده ساله، رضا پناهي
 

هدف من از رفتن به جبهه اين است که، اولاً به نداي «هل من ناصر ينصرني» لبيک گفته باشم و امام عزيز و اسلام را ياري کنم و آن وظيفه‎اي را که امام عزيزمان بارها در پيام‎ها تکرار کرده، که هر کس که قدرت دارد، واجب است که به جبهه برود، و من مي‎روم که تا به پيام امام لبيک گفته باشم.

شهيد بيژن گرد
 

پروردگارا، معبودا! من ناتوان تحمل کوچک‎ترين زخمي را ندارم. چطور مي‎توانم عذاب تو را تحمل نمايم؟ اميدوارم مرا ببخشي و از گناهان من حقير درگذري. برادران حزب الله، راه شهدا را ادامه دهيد و همواره پيرو خط امام و ولايت فقيه باشيد!

شيهد غلام حسين توسلي
 

با ياد خدا به جبهه مي‎روم؛ نه براي انتقام، بلکه براي احياي راه دينم و براي تداوم بخشيدن به انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني، و تيري که به قلب دشمن رها سازم، به خاطر خداست، نه از روي خشم. و اين راه را من با آگاهي برگزيدم. من اين راه را انتخاب کرده‎ام. منتظر من نباشي.د چون نرفته‎ام که زنده برگردم؛ رفته‎ام با کفر مبارزه کنم؛ بکشم و يا در راه خدا کشته شوم.

شهيد نصرالهق شفيعي
 

سلام بر شما امت اسلامي ايران؛ شما مردمي که ادامه دهنده راه امام حسين(ع) هستيد؛ شما که با ايثار جان و مال خود، اسلام را ياري کرديد! امت مسلمان ايران! پيام خون شهدا اين است که امام را تنها نگذاريد و هميشه يار و ياور او باشيد و اين را بدانيد که اگر شما خميني را ياري کنيد، اسلام و رسول الله (ص) را ياري کرده ايد و خدا را ياري کرده ايد که «ان تنصروا الله ينصرکم و يثبت اقدامکم.»

شهيد علي اکبر رهبري
 

به نام خدايي که زبان عاجز است تا نعمت ها و رحمت هاي او را توصيف نمايد و شکر گزارش باشد. اي معبودم! سپاس بي کران تو را باد که خميني عزيز را آفريدي و بدين وسيله نعمت رهبري پيغمبرگونه را بر ما بندگان غافل خود اعطا نمودي که ما را راهنمايي کرد و به ملت ما آگاهي داد و زمينه انقلاب با عنايت تو آماده گشت و در جريان اين انقلاب الهي قرار گرفتيم.

علي صفا موسي زاده
 

دستورات امام امت، مجتهد اعلم، ولايت فقيه، امام خميني را عمل کنيد؛ چنان که حرف امام امت و حرف امام زمان(عج) تا به ترتيب، حرف حضرت علي(ع) و پيامبر(ص) را عمل مي کنيد. امر او، ا ست و هرکس از دستورات امام خميني سر باز زند، آيه شريفه «اطيعوالله و اطيعوا الرسول و اولي الامر منکم» را عمل نکرده و دستور خدا را اجراء نکرده است.
منبع:نشريه امتداد- ش 48



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.