شت‌کوین‌های میلیاردی

این اصطلاح همچنین برای توصیف پروژه‌های کم ارزش یا پروژه‌هایی با ارزش بازار پایین کمتر از 1 میلیارد دلار استفاده می‌شود
پنجشنبه، 27 بهمن 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
شت‌کوین‌های میلیاردی
شت‌کوین‌ها به ارزهای دیجیتالی اطلاق می‌شود که کاربرد زیادی ندارند اما در بازار تاثیرگذار بوده‌اند. بسیاری از پروژه‌های رمزنگاری صرفاً بر اساس حدس و گمان هستند و در برخی موارد این یک استراتژی بازاریابی مؤثر یا تأیید افراد مشهور است که آنها را به بهترین شت‌کوین‌ها برای خرید تبدیل می‌کند. در ادامه این مطلب، به معرفی بهترین شت‌کوین‌ها پرداخته و ویژگی‌های آن‌ها شرح داده می‌شود.
 

برترین شت‌کوین‌ها


شت‌کوین‌های میلیاردی


اصطلاح «شت‌کوین» می‌تواند به ارزهای دیجیتال بدون عملکرد واضح یا توکن‌های میم اشاره کند. این اصطلاح همچنین برای توصیف پروژه‌های کم ارزش یا پروژه‌هایی با ارزش بازار پایین کمتر از 1 میلیارد دلار استفاده می‌شود. زمانی که سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال می‌خواهند خارج از چارچوب عمل کنند، علاوه بر اقدام به تصمیمات ریسک‌پذیر، گاهی اوقات به سمت شت‌کوین‌ها نیز سوق داده می‌شوند. شت‌کوین‌هایی وجود دارند که عملکرد بهتری داشته و با استقبال سرمایه‌گذاران مواجه شده‌اند. در این بخش نگاهی به بهترین شت‌کوین‌های حال حاضر انداخته و جزئیات آنها را بررسی می‌کنیم.
 

Tamadoge (TAMA)

شت‌کوین Tamadoge ثابت کرده است که یکی از بهترین ارزهای دیجیتال جدید برای خرید است. توجهات به این شت کوین، پس از فروش 19 میلیون دلاری پیش فروش آن در کمتر از هشت هفته جلب شد. یکی از عوامل کلیدی که TAMA را از سایر شت‌کوین‌ها مانند Dogecoin و Shiba Inu متمایز می‌کند، این است که دارایی تورم‌زدایی است. تنها 2 میلیارد سکه از این شت‌کوین در دسترس خواهد بود و توسعه دهندگان قصد دارند 5 درصد از توکن‌های خرج شده برای خرید فروشگاه حیوانات خانگی بسوزانند. این امر منجر به کمیاب‌تر شدن سکه می‌شود.
 

2. DeFi Coin

 یکی دیگر از پروژه‌های جدید که ارزش توجه را دارد، DeFi Coin است. DeFi Coin (DEFC) یک توکن BEP-20 بومی صرافی غیرمتمرکز DeFi Swap (DEX) است که به کاربران راهی برای مبادله توکن‌ها و بهره‌‌مندی از استخرهای نقدینگی را ارائه می‌دهدحداکثر مقدار DeFi Coin صد میلیون توکن است. اگرچه بسیاری از شت‌کوین‌ها از ابزار واقعی استفاده نمی‌کنند، اما این مورد برای DeFi Coin صادق نیست. در واقع، DeFi Coin موارد استفاده کاربردی دارد که مالیات ذاتی توکن یکی از برجسته‌ترین آنهاست. این مالیات به کارمزد 10 درصدی اشاره دارد که سرمایه‌گذاران باید هنگام خرید یا فروش DEFC بپردازند. این نه تنها یک جریان درآمد غیرفعال منظم را فراهم می‌کند، بلکه سرمایه گذاران را نیز تشویق می‌کند که توکن را در درازمدت نگه‌داری کنند.
 

3. Lucky Block(LBLOCK)

 Lucky Block در ابتدا به عنوان یک پلتفرم که جوایز ارائه می‌کرد شروع به کار کرد، اما خود را به یک پلتفرم رقابت NFT تبدیل کرد که چندین مزیت را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌داد. یکی از تحولات کلیدی، توسعه یک توکن ERC20 بود چرا که پروژه در ابتدا فقط یک توکن BEP20 را ارائه داد که شامل 12٪ مالیات بر فروش بود. توسعه توکن ERC20 که به آن LBLOCK V2 گفته می‌شود به این معنی است که سرمایه‌گذاران می ‌توانند این سکه را بدون پرداخت مالیات بر فروش خریداری کنند.
 

4. Dogecoin (DOGE)

یکی از برترین شت‌کوین‌هایی که بازدهی عظیمی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است، Dogecoin است. توسعه DOGE در ابتدا به عنوان یک شوخی آغاز شد، اما افزایش شدید قیمت این سکه باعث شد بسیاری از سرمایه‌گذاران آن را جدی بگیرند. DOGE تا پیش از سال 2021 در لیست خرید بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار نداشت، اما از زمانی که مورد حمایت مستمر ایلان ماسک در رسانه‌های اجتماعی قرار گرفت، بیش از 10000 درصد بازدهی را برای سرمایه‌گذارانی که در ابتدای سال 2021 سکه را خریداری کردند، فراهم کرد. اگرچه دوج کوین از زمان اوج خود در ماه می 2021 بیش از 90٪ از ارزش خود را از دست داده است، اما با وجود این، بسیاری از سرمایه گذاران معتقدند که این ارز همچنان یکی از بهترین میم‌کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری است. پذیرش یکی از مولفه‌های پیشرفت گسترده شت کوین DOGE بوده است، زیرا سازنده خودروهای الکتریکی، تسلا، پرداخت‌ها را با Dogecoin می‌پذیرد.
 

5. Shiba Inu (SHIB)

شت کوین شیبا، از یک استراتژی بازاریابی بسیار مؤثر استفاده کرد تا خود را به عنوان بهترین شت‌کوین پس از Dogecoin معرفی کند. شیبا اینو از رسانه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرها استفاده کرد تا در مورد قصد خود برای جایگزینی Dogecoin به کاربران اطلاع دهد. بسیاری از سرمایه‌گذاران لوگوی سگ شیبا اینو را به Dogecoin مرتبط دانسته و معتقد بودند که این دو پروژه در هم تنیده شده‌اند. این کار ابتکار سرمایه‌گذار بود که منجر به افزایش بیش از 1000 درصدی قیمت SHIB در اکتبر 2021 شد. پس از پایان تبلیغات، قیمت Shiba Inu بیش از 90 درصد سقوط کرد، اما امروزه کمی بهبود یافته است. این پروژه در تلاش است تا از عنوان سکه میم بودن فاصله گرفته و با تبدیل شدن به یک اکوسیستم، نهایت سودمندی را ارائه دهد.
 

6. ApeCoin (APE)

 بازار NFT در 18 ماه گذشته شروع به کار کرده است و در مرکز این جنبش، پروژه NFT Bored Ape Yacht Club (BAYC) قرار داردتایید و حمایت افراد مشهور از این پروژه منجر به فروش برخی از NFT‌های BAYC به قیمت میلیون‌ها دلار شده است. ApeCoin نماد بومی اکوسیستم Bored Ape و Mutant Ape است. برای ورود به BAYC و استفاده کامل از آن، سرمایه گذاران باید APE داشته باشند. APE به طور ویژه برای اکوسیستم Web3.0 طراحی شده است و نقش کلیدی در بنیاد Ape دارد که برای رشد و توسعه اکوسیستم APE تلاش می‌کند. پلتفرم ApeCoin به دنبال این است که در خط مقدم تکامل بازی‌های رمزارزی قرار گیرد و از Web3.0 برای کار استفاده کند.
 

7. Synthetix

 Synthetix، که در ابتدا Havven نام داشت، به عنوان یک شبکه پرداخت و سکه پایدار غیرمتمرکز طراحی شد، بنابراین این پروژه اساساً یک سیستم نقدی الکترونیکی همتا به همتا است. توکن Synthetix (SNX) برای Synth ‌هایی که صادر شده‌اند استفاده می‌شود. Synthetix یک شت‌کوین با سرمایه کوچک با ارزش بازار کمتر از 650 میلیون دلار در زمان نگارش این مقاله است.
 

 8. Bancor

 Bancor یک پروتکل بلاک چین DeFi است که در سال 2017 راه‌اندازی شد. در زمان نگارش این مقاله، Bancor دارای ارزش بازار کمی بیش از 650 میلیون دلار است. این پروژه از مکانیزم اتصال رمز جدید استفاده می‌کند تا نقدینگی مستمر را برای تمام پروژه‌‌های رمزنگاری یکپارچه فعال کند. این امر الزام دو طرف را برای همسانی در یک مبادله کاهش می‌دهد. توکن‌های هوشمند برای ایجاد شبکه‌های نقدینگی به یکدیگر متصل می‌شوند و به سکه‌های تولید شده توسط کاربر اجازه شکوفایی می‌دهند.
 

9. 1Inch Network؛

 1inch در سال 2020 توسط کارشناسان حسابرسی قرارداد هوشمند ایجاد شد. 1inch یک صرافی غیرمتمرکز است که به شما امکان می‌دهد قیمت‌ها را در پلتفرم‌های مختلف مقایسه کنیدشبکه 1 اینچی از 1 اینچ به عنوان توکن اصلی خود استفاده می‌کند. 1 اینچ هم یک ابزار و هم یک توکن حکومتی است. 1inch Network یک پروتکل نوآورانه را پیاده سازی کرده است که به طور خودکار سفارشات معاملاتی را توزیع می‌کند.
 

10. Balancer(BAL)

توکن BAL از شت‌کوین‌های آینده‌داری است که پروتکل Balancer را تقویت می‌کند. Balancer در سال 2020 پس از توسعه بر روی بلاک‌چین اتریوم راه‌اندازی شد و یک پلتفرم صرافی غیرمتمرکز و سازنده بازار است. Balancer یک بازارساز خودکار (AMM) است که مانند Curve و Uniswap به هر کسی اجازه می‌دهد استخر توکن بسازد و این قابلیت منحصر به فرد را دارد که اجازه می‌دهد چندین توکن بدون نیاز به اتریوم به استخر اضافه شوند.
 
برای خرید تتر و فروش تتر با بهترین قیمت می توانید به سایت صرافی تتر مراجعه کنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما