نوکيا E60 (1)

نوکيا E60 يک تلفن سه بانده است که دارای پشتيبانی شبکه UMTS نسل سوم می باشد و يک صفحه نمايش TFT شگفت انگيز با 16 ميليون رنگ دارد . E60 بر اساس سومين نسخه سری 60 است و در Symbian OS 9.1 اجرا می شود . اين...
پنجشنبه، 1 مهر 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نوکيا E60 (1)

نوکيا E60 (1)
نوکيا E60 (1)


 






 
نوکيا E60 يک تلفن سه بانده است که دارای پشتيبانی شبکه UMTS نسل سوم می باشد و يک صفحه نمايش TFT شگفت انگيز با 16 ميليون رنگ دارد . E60 بر اساس سومين نسخه سری 60 است و در Symbian OS 9.1 اجرا می شود . اين تلفن دارای پشتيبانی GPRS ، EDGE ، Wi-Fi ، بلوتوث ، مادون قرمز و USB است .

مزايا :
 

• صفحه نمايش شفاف
• سيمبين OS
• منوی سريع
• مرورگر عالی وب
• محل کارت حافظه MMC-DV- RS
• ويرايشگر فايل های Office
• حافظه داخلی MB 64
• Wi-Fi ، بلوتوث ، مادون قرمز ، USB
• پشتيبانی GPRS ، EDGE و UMTS
معايب :
• ابعاد دستگاه بزرگ است
• فاقد دوربين و راديو FM می باشد
• دکمه پروفايل / خاموش کوچک است

طراحی :
 

نوکيا E60 بسيار شيک و پيشرفته به نظر می رسد . ابعاد تلفن از نظر ظاهری بسيار بزرگ جلوه می دهد ، اما در واقع ، در دست گرفتن آن بسيار راحت است . ابعاد تلفن ۱۱۵ x17 x ۴9 ميليمتر و وزن آن 117 گرم می باشد . قاب جلوی تلفن به رنگ نقره ای است که اين طراحی در طرف چپ به پايان می رسد اما در حاشيه سمت راست ادامه می يابد .

نوکيا E60 (1) نوکيا E60 (1) نوکيا E60 (1) نوکيا E60 (1)

 

همين طراحی در پوشش باتری نيز مشاهده می شود . دو چراغ سفيد در قسمت صفحه کليد وجود دارد که آنها بعنوان نور اضافی برای نور زمينه بکار می روند . نوکيا E60 ساختار بسيار مستحکمی دارد ، بين قسمت های تلفن هيچ فاصله ای وجود ندارد و به نظر می رسد که قابل شکسته شدن نيست. نخستين چيزی که بعد از در دست گرفتن E60 جلب توجه می کند ، صفحه نمايش بزرگ آن است . اين صفحه نمايش نيمی از قسمت جلوی تلفن را در بر می گيرد . بلندگو و آرم NOKIA در بالای صفحه نمايش قرار دارد که در يک صفحه فلزی کوچک حک شده است . در بالای صفحه کليد ، دو Soft keys وجود دارد و کليد های سبز و قرمز نيز در اين قسمت مشاهده می شوند که جويستيک بين آنها قرار گرفته است . دکمه های مداد ، منو و C در رديف بعدی قرار دارند و کليد های عددی نيز در زير آنها قرار گرفته اند .
در قاب پشت دستگاه نيز آرم ديگری از NOKIA وجود دارد و پوشش باتری نيز با حرکت کشويی به طرف حاشيه دستگاه باز می شوند ، نه به طرف پايين . باتری تلفن از نوع BL- 5C- LI- ION با ظرفيت mAh970 است . در زمان Stand by تا 290 ساعت و در زمان مکالمه مداوم تا 6 ساعت و 40 دقيقه دوام می آورد .

نوکيا E60 (1) نوکيا E60 (1) نوکيا E60 (1)
 

قاب پشت محل سيم کارت محل کارت حافظه
 

کناره های نوکيا E60 از پلاستيک مشکی و نقره ای ساخته شده است . دکمه ولوم و دکمه ديگری برای ضبط صدا در طرف راست تلفن وجود دارد و تمامی دکمه ها فلزی هستند .
طرف راست نوکيا E60 دارای سه صفحه فلزی است . صفحه فلزی فوقانی کوچک است و آيفون در کنار آن قرار دارد ، صفحه بعدی نيز نسبتا بزرگ است و پوشش محل کارت حافظه RS-DV- MMC می باشد . تصوير کارت حافظه نيز روی اين صفحه مشاهده می شود . اين پوشش به راحتی باز و بسته می شود .
در قسمت فوقانی تلفن محلی برای بند گردن و يک دکمه profile / Turn off وجود دارد . اين دکمه بسيار کوچک است و کمی بر جسته تر از سطح می باشد . pop port و پورت شارژر نيز در قسمت پايين دستگاه مشاهده می شود .

نوکيا E60 (1) نوکيا E60 (1)
 

 قسمت بالا و پايين تلفن
 

صفحه کليد :
 

نوکيا E60 يک صفحه کليد مناسب دارد و تشخيص دادن دکمه ها بسيار آسان است . دکمه ها از پلاستيک نرم ساخته شده اند و به راحتی مورد استفاده قرار می گيرند . نکته جالب در مورد صفحه کليد اين است که دکمه ها در ارتفاع متفاوتی قرارگرفته اند و به راحتی در زوايا و مدل های مختلف طراحی شده اند که اگر از کنار به آنها نگاه کنيم موج مانند به نظر می رسند . جويستيک تلفن در حين کوچک بودن بسيار مفيد است و مرکز آن برای تاييد بکار می رود . کليد ها مناسب هستند و
منبع:www.irmob.com

 



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط