چگونه از روبیکا درآمد کسب کنیم

در این مقاله قصد داریم در رابطه با نحوه کسب درآمد از روبیکا مطالبی را بیان کنیم، پیشنهاد می کنیم همراه ما باشید.
دوشنبه، 14 فروردين 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: نیر زارع کابدول
موارد بیشتر برای شما
چگونه از روبیکا درآمد کسب کنیم
کسب درآمد از اینترنت ایده ای است که در دنیای امروز بسیاری، در پی رسیدن به آن هستند و توزیع و انتشار اپلیکیشن های مختلف باعث شده است تا هر شخصی با هر امکاناتی، درآمد اینترنتی داشته باشد و ایده کسب و کار خود را عملی کند. کانال کسب درآمد از روبیکا و همکاری در فروش در روبیکا نیز یکی از انواع درآمدهای آنلاین است که اخیرا به دلیل محبوبیت و تبلیغات گسترده جایگاه بسیار خوبی در بین مشاغل اینترنتی به دست آورده است، بنابراین قصد داریم در ادامه به همین موضوع بپردازیم. اگر شما هم از علاقمندان به این مطلب هستید همراه ما باشید تا با شیوه کسب درآمد از روبیکا آشنا شوید.


اپلیکیشن روبیکا چیست؟

قبل از صحبت درمورد کسب درآمد از روبیکا، بهتر است در ابتدا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم. روبیکا rubika اپلیکیشنی موبایلی است که به مدت سه سال در ردیف پرکاربرد ترین اپلیکیشن های ایرانی قرار گرفته است. همه ی ما حداقل یکبار تبلیغات روبیکا را در تلویزیون دیده ایم یا راجع به آن شنیده ایم. دلیل شهرت این اپلیکیشن خدمات متنوعی است که ارائه می دهد.
اپلیکیشن روبیکا، یک سوپر اپ فوق العاده است که سرویس های گوناگونی را به تمام فارسی زبانان دنیا ارائه می دهد. دسترسی به خدمات این اپلیکیشن بسیار آسان است و کاربرد بسیاری دارد.
اما این اپلیکیشن نیز مانند تمامی اپلیکیشن های هم رده خود مزایا و معایب بسیاری دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.


نقاط قوت اپلیکیشن

ارائه خدمات گسترده و خارق‌العاده
بسیار کاربردی در زمینه‌های مختلف
سطح امنیت بالا اطلاعات(رمز کارت، کد CVV2 و)
طرح‌های ویژه و اختصاصی مختص به خود اپلیکیشن
لذت تجربه شبکه‌های اجتماعی و امکانات دیگر در یک مجموعه
خرید و پرداخت آسان و سریع
بدون مصرف ‌کردن حجم اینترنت برای اپراتورهای ایرانسل و همراه ‌اول
کم مصرف شدن اینترنت برای سایر اپراتورها (فقط در حد بهره ‌بردن از خدماتی همچون خرید شارژ)


نقاط ضعف اپلیکیشن

وجود نوارهای تبلیغاتی
نیاز به پرداخت هزینه‌های نقدی جهت استفاده از بخش فیلم و سریال
نداشتن نایت‌مود
وجود برخی از آیکن‌های تکراری در نقاط مختلف اپ
سایز کوچک فونت نوشته‌ها
توجه نه‌ چندان زیاد به بخش تنظیمات
نوسان سطح کیفیت دیزاین داخلی اپلیکیشن در قسمت‌های مختلف آن


هدف اپلیکیشن روبیکا چیست؟

هدف از ایجاد این اپلیکیشن، امکان استفاده از خدمات گوناگون در قالب یک اپلیکیشن است و این هدف به بهترین شکل ممکن به کاربران روبیکا ارئه شده است. هدف روبیکا، دسترسی آسان کاربران، سرعت بالا انجام خدمات، بصرفه بودن و امنیت اطلاعات است و به خوبی از عهده تک تک این اهداف بر آماده است.
 
به کمک این اپلیکیشن، کاربران علاوه بر اینکه با دنیای فیلم و سریال، برنامه ‌های تلویزیونی و موسیقی همراه خواهند شد، می‌توانند از خدمات پرداخت آن (خرید شارژ، پرداخت قبض و غیره) نیز بهره‌ مند شوند. یکی از مهم ‌ترین اهداف این اپلیکیشن این است که کاربران بتوانند به درآمد زایی از روبیکا بپردازند و کسب ‌وکارهای اینترنتی خود را رونق بدهند. همانطور که اشاره شد در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد روش‌ های درآمد زایی از روبیکا صحبت کنیم.


صفر تا صد کسب درآمد از روبیکا

حالا به اصل مطلب یعنی کسب درآمد از روبیکا می پردازیم. اول باید بگوییم به دو روش می‌توانید در روبیکا درآمد کسب کنید یعنی مستقیم و غیرمستقیم که در ادامه کامل برایتان توضیح خواهیم داد. به‌ طور کلی شما در روبیکا با دو فضا سروکار دارید؛ می ‌توانید بخش روبینو را انتخاب کنید و با ایجاد پیج استاندارد در آن مشابه اینستاگرام پست و مطلب منتشر سازید. می ‌توانید بخش پیام ‌رسان را انتخاب کنید و با ساخت کانال به کسب درآمد مشابه تلگرام مشغول شوید.

هرچقدر محتواهای شما توسط کاربران بیشتر مشاهده و دانلود شود درآمد بیشتری کسب می‌کنید. بهتر است به این نکته هم اشاره کنیم که آنچه باعث می ‌شود محتوای شما بیشتر لایک بخورد جذابیت بصری آن است. بنابراین باید برای تولید محتوای زیبا که باعث تشویق کاربران برای بازدید و دانلود می شود وقت بگذارید و اصول عرفی و اخلاقی را رعایت کنید!

روبینو
روبینو همانطور که اشاره شد مشابه اینستاگرام است و به شکل پیش ‌فرض برای همه کاربران تازه ‌وارد به روبیکا فعال می ‌شود. آنچه روی میزان سود شما در روبینو تأثیر می ‌گذارد تعداد مخاطبان پیجتان است، بنابراین سعی کنید با تولید محتوای با کیفیت و منحصر به فرد چه ویدیو باشد چه عکس تعداد افراد بیشتری را جذب کنید.

از روبیکا در قسمت پیام ‌رسان هم می توانید به درآمد برسید
چگونگی کسب درآمد از روبیکا در فضای پیام ‌رسان کمی با روبینو متفاوت است. پیام ‌رسان فضایی مشابه تلگرام و واتساپ دارد. درواقع برای کسب و کار باید یک گروه راه ‌اندازی کنید و به بارگذاری متن، فیلم یا عکس مشغول شوید. در قسمت پیام‌ رسان سقف درآمد برعکس روبینو که با تعداد اعضا سر و کار دارد به حجم دانلود وابسته است. ولی هرچقدر تعداد اعضای گروه بیشتر باشد حجم دانلود هم بالاتر می رود و به همان میزان درآمد شما بیشتر خواهد شد.
یادتان باشد اگر دنبال «کسب درآمد رؤیایی از روبیکا» هستید جدا از تولید محتوای بصری و فوق‌العاده باید روی حجم نیز تمرکز کنید. ببینید با اشتراک‌ گذاری تصاویر ساده و ویدیوهای کم ‌حجم به درآمد آنچنانی نخواهید ‌رسید. پس سعی کنید ویدیوهای بزرگ و کارآمد را منتشر کنید و در عین حال کیفیت بالای آن‌ها هم مد نظرتان باشد.
خبر خوب دیگر درباره «چگونگی کسب درآمد از روبیکا» این است که اگر محتوای شما توسط شخص دیگری فوروارد شود و در سایر کانال‌ها انتشار یابد هم باز شما به عنوان فرد اصلی تولید کننده محتوا درآمد کسب خواهید کرد.


چطور در روبیکا درآمد بیشتری کسب کنیم؟

حالا که بیشتر با جزئیات سیستم درآمد زایی روبیکا آشنا شدید، احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که چطور می ‌توان در این زمینه موفق بود و درآمد بیشتری کسب کرد؟ در پاسخ، باید گفت که به‌ صورت کلی درآمد زایی از تولید محتوا به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی ‌توان به‌ شکلی تضمینی راه رسیدن به موفقیت را ترسیم کرد. با این حال، مسائل مهمی وجود دارند که توجه به آن‌ها، می‌تواند به شما در تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوای موفق کمک کند و در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

شناسایی موضوعات پرطرفدار
شناسایی موضوعات پرطرفدار از این حیث حائز اهمیت است که به هر حال، برای کسب درآمد از روبیکا محتوای شما باید توسط دیگر کاربران دنبال شود. محتوایی که قشر بیشتری از کاربران این پلتفرم را به خود جذب کند، پتانسیل بالاتری برای رسیدن به موفقیت دارد و طبیعتا می‌تواند برای شما هم مفیدتر عمل کند. طبیعتا دست گذاشتن روی موضوعاتی که طرفدار چندانی ندارد، از حیث درآمد زایی هم می ‌تواند شما را با مشکل مواجه کند.

انتشار منظم
انتشار منظم محتوا علاوه ‌بر این‌ که باعث می‌ شود تا شما کار تولید محتوا را جدی ‌تر بگیرید و با کوشش بیشتری آن را پیش ببرید، مخاطبان را نیز قادر می ‌سازد تا برای استفاده از محتوای شما برنامه ‌ریزی خاص خود را داشته باشند. در کنار این مسئله، عادت کردن مخاطبان به زمان انتشار محتوای شما می ‌تواند در استقبال بیشتر آن‌ها نیز تاثیر مثبتی داشته باشد.

استفاده از هشتگ
به ‌صورت کلی، استفاده دقیق از هشتگ‌ گذاری موجب می‌ شود تا محتواهای منتشر شده توسط شما به نحوی که دوست دارید طبقه ‌بندی شوند. این طبقه ‌بندی باعث می‌شود تا دسترسی مخاطبان به محتواهای قبلی شما نیز ساده ‌تر از قبل شود. اگر صاحب کانالی هستید که در‌ آن محتوای چند رسانه ‌ای خصوصا ویدیو منتشر می‌شود، هشتگ ‌گذاری دقیق می ‌تواند به افزایش ترافیک مصرفی کاربران در کانال شما کمک به ‌سزایی کند چرا که دسترسی مخاطبان به محتواهای قبلی شما را راحت می‌کند و احتمال رجوع کاربران به آن‌ها بیشتر می‌ شود.

توجه به آمار
همانطور که می دانید در نسخه جدید سیستم کسب درآمد روبیکا، یک پیشخوان یا داشبورد جدید هم تعبیه شده که به شما اطلاعات خوبی از وضعیت درآمدزایی ‌تان می ‌دهد. توجه به این داشبورد و اطلاعات نهفته در آن می ‌تواند ایده خوبی از وضعیت کانال شما در اختیارتان بگذارد. اگر روند کانال شما صعودی باشد، طبیعتا بیان ‌گر عملکرد رو به رشد و خوب شما است و اگر هم منفی باشد، یعنی نیاز به یک تجدید نظر در روند فعالیت خود دارید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و بتوانید از راهکارهای ارائه شده در آن در راستای درآمد زایی از روبیکا استفاده کنید.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.