حذف اکانت روبیکا و روبینو چگونه است

در این مقاله درباره چگونگی حذف اکانت و صفحه خود از روبیکا و روبینو صحبت خواهیم کرد، پس در ادامه همراه ما باشید.
سه‌شنبه، 15 فروردين 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: نیر زارع کابدول
موارد بیشتر برای شما
حذف اکانت روبیکا و روبینو چگونه است
آیا شما هم یکی از کاربرانی هستید که قصد دارد حساب روبینو و اکانت روبیکای خود را حذف کند؟ اگر می خواهید بدانید چگونه باید این کار را انجام دهید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
این روزها به علت تبلیغات گسترده روبیکا در تلویزیون تقریبا همه نام این اپلیکیشن را شنیده اند. اپلیکیشن پرکاربردی که به تنهایی می تواند کار چند نرم افزار را انجام دهد. مخصوصا وقتی سخن از اینترنت رایگان این برنامه به میان آمد، روز به روز به کاربران آن افزوده شد.
اما در این میان کسانی هستند که به هر علتی دیگر دلیلی برای فعالیت در روبیکا‌ و روبینو ندارند. در این‌ نوشته قصد داریم طریقه حذف پیج روبینو و اکانت روبیکا را به شما عزیزان آموزش دهیم، بنابراین پیشنهاد می کنیم این‌ مقاله را حتما‌ تا‌ آخر بخوانید.


حذف پیج روبینو در روبیکا

حالا اگر به هر دلیلی قصد حذف صفحه روبینو را دارید، این بخش از مقاله مخصوص شما است. روش دیلیت اکانت روبینو به دو صورت انجام می‌گیرد. این دو روش با توجه به تعداد صفحات شما در این اپلیکیشن بومی باهم فرق دارند یعنی:

حالتی که شما فقط یک صفحه در روبینو دارید
برای این کار لازم است به روشی که جلوتر توضیح می‌دهیم پیش بروید. ابتدا روبیکا را باز کنید سپس به قسمت تنظیمات بروید و سه نقطه‌ی بالای صفحه را لمس کنید در نهایت خروج را بزنید.
البته لازم به ذکر است که با انجام این مراحل اطلاعات حساب به ‌طور کامل حذف نمی‌شوند. با این کار به نوعی دسترسی شما به اکانت شخصی ‌تان قطع می‌شود.
شاید این سوال برای شما مطرح شود که قطع دسترسی به اکانت شخصی تا چه زمانی خواهد بود؟ باید بگوییم تا زمانی ‌که دوباره روبیکا را نصب کنید و با وارد کردن شماره تلفن اکانت خود را فعال کنید.

حذف اکانت روبیکا و روبینو چگونه است

حالتی که یکی از صفحات خود را می‌خواهید حذف کنید
گاهی لازم است که حساب‌های شخصی و کاری خود را در روبینو از هم تفکیک کنید و گاهی هم لازم است از شر صفحات اضافه خلاص شوید. پس در صورت عدم نیاز به یک یا چند اکانت مشخص لازم است صفحه‌ی خود را در روبینو حذف کنید. به این ترتیب اطلاعات آن کاملا پاک ‌شده و صفحه از دسترس خارج می‌‌ شود.
در این حالت لازم است بعد از ورود به روبیکا وارد صفحه‌ی روبینو خود بشوید. در قدم بعد مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:
ورود به اکانت روبینو >  سه نقطه‌ی بالای صفحه  > کلیک روی گزینه حذف صفحه > مشاهده پیام  آیا می‌خواهید این صفحه را پاک کنید؟ > انتخاب گزینه تایید

حذف اکانت روبیکا و روبینو چگونه است

تذکرات مهم
با حذف برنامه روبیکا از روی گوشی هیچکدام از حساب های شما حذف نخواهد شد .
برای حذف کلی و کامل روبیکا و روبینو باید حداقل 3ماه صبر کنید

در این قسمت می رسیم به نحوه حذف اکانت در روبیکا، باید بگوییم که حذف اکانت در نسخه های قبلی این پیام رسان ایرانی ممکن نبود ولی با اپدیت های جدید روبیکا این امکان فراهم شده است و شما اکنون می توانید به آسانی و تنها با چند کلیک اکانت روبیکا را حذف کنید.  در ادامه آموزش حذف اکانت روبیکا را به صورت تصویری و مرحله به مرحله آموزش خواهیم داشت تا اگر نیاز به انجام این کار داشتید به راحتی بتوانید این کار را انجام دهید.


مراحل حذف اکانت روبیکا

مانند تصویر زیر روی تنظیمات کلیک کنید.

حذف اکانت روبیکا و روبینو چگونه است


اکنون روی گزینه حذف حساب کاربری کلیک کنید، بعد از کلیک روی این قسمت از شما می خواهد تایید کنید که می خواهید اکانت خود را حذف کنید و سپس یک پیامک حاوی لینک حذف روبیکا برای شما ارسال می شود.

حذف اکانت روبیکا و روبینو چگونه است


اکنون پیامکی مانند تصویر زیر از طرف روبیکا برای شما ارسال می شود، باید لینک ارسال شده توسط روبیکا را کپی کرده و در مرورگر گوشی یا کامپیوتر خود باز کنید.

حذف اکانت روبیکا و روبینو چگونه است

صفحه ای مانند عکس زیر برای شما باز می شود، روی گزینه دریافت رمز کلیک کنید و رمز ارسال شده به گوشی را در قسمت مربوطه وارد کرده و سپس روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.

حذف اکانت روبیکا و روبینو چگونه است


از شما می خواهد دلیل حذف اکانت رو را بنویسید، می توانید دلیل اصلی و یا با تایپ بدون دلیل گزینه حذف روبیکا را بزنید و تمام.

حذف اکانت روبیکا و روبینو چگونه است


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما