بررسیSony Ericsson P1i (3)

ليست های Log تماس تمامی اطلاعات در مورد تماسهای ارسالی يا دريافتی را ذخيره می کند . علاوه بر فيلتر کردن تماس دو گزينه ديگر نيز وجود دارد . گزينه اول ارسال SMS با متن از پيش تعيين شده برای رد کردن تماس است و گزينه دوم ذخيره اتوماتيک رويداد Callback در تقويم است که هر بار پس از رد کردن تماس انجام می شود . شما
سه‌شنبه، 6 مهر 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بررسیSony Ericsson P1i (3)

بررسیSony Ericsson P1i  (3)
بررسیSony Ericsson P1i (3)


 






 
ليست های Log تماس تمامی اطلاعات در مورد تماسهای ارسالی يا دريافتی را ذخيره می کند . علاوه بر فيلتر کردن تماس دو گزينه ديگر نيز وجود دارد . گزينه اول ارسال SMS با متن از پيش تعيين شده برای رد کردن تماس است و گزينه دوم ذخيره اتوماتيک رويداد Callback در تقويم است که هر بار پس از رد کردن تماس انجام می شود . شما می توانيد تعيين کنيد که چند دقيقه پس از رد تماس رويداد Callback به شما يادآوری شود .

بررسیSony Ericsson P1i (3) بررسیSony Ericsson P1i (3) بررسیSony Ericsson P1i (3) بررسیSony Ericsson P1i (3)

 

پيام :

سونی اريکسون P1 دارای گزينه های بسياری برای پيام است . با استفاده از صفحه کليد QWERTY ، قلم و صفحه کليد مجازی و يا قلم و صفحه نمايش لمسی می توانيد متن پيام را وارد کنيد . تلفن دارای قابليت تشخيص دستخط نيز می باشد . فرهنگ لغت T9 برای کمک به نوشتن پيام فراهم شده است که حتی می تواند کل پيام ها را يدآوری کند . تمامی پيام ها در يک صندوق پستی ذخيره می شوند و از پيام های SMS ، EMS ، MMS و Feed های RSS پشتيبانی می شود .

بررسیSony Ericsson P1i (3) بررسیSony Ericsson P1i (3) بررسیSony Ericsson P1i (3)

 

مورد اخير توسط يک نرم افزار خاص فراهم میشود . پيام های Email صندوق پستی جداگانه ای دارند . به علاوه صورتک های بسياری نيز وجود دارند که با استفاده از آنها می توانيد احساسات خود را بطور گرافيکی ابراز کنيد . اندازه فونت قابل تغيير است و گزينه های زيادی برای ويرايش مشاهده می شود .

بررسیSony Ericsson P1i (3) بررسیSony Ericsson P1i (3) بررسیSony Ericsson P1i (3)

 

Email Client بخوبی عمل می کند و از پروتوکل های Pop3 ، IMAP و SMTP و رمزی کردن SSL و TLS پشتيبانی می نمايد . Client طبق پيش فرض فقط تيترهای Email را دانلود می کند و شما می توانيد آن را تنظيم کنيد تا بطور اتوماتيک کل پيام ها را دانلود کند . با باز کردن نوار مربوطه در ويرايشگر" Email جديد " می توانيد پيوست اضافه کنيد .

بررسیSony Ericsson P1i (3) بررسیSony Ericsson P1i (3) بررسیSony Ericsson P1i (3)

 

موسيقی و راديو :
 

 

بررسیSony Ericsson P1i (3) بررسیSony Ericsson P1i (3)

 

نرم افزار پخش موسيقی در P1 همانند نرم افزار موجود در تلفن های سری واکمن سونی اريکسون است . از Playlist و گزينه های انتخاب تصادفی پشتيبانی می کند . همچنين دارای پيش تنظيمات Equalizer و مگاباس است . تصاوير گرافيکی وجود ندارد اما می توانيد در زمان پخش آهنگ از آلبوم استفاده کنيد . با استفاده از Jog Dial به راحتی می توانيد در تراک ها مرور نماييد . نرم افزار پخش فيلم ويژگی های خوبی دارد و شما می توانيد فيلم ها را در حالت افقی و تمام صفحه مشاهده نماييد . P1 از پخش محتوای ويدئويی H.264 پشتيبانی می کند که به موجب آن می توانيد پخش تلويزيون را روی صفحه نمايش مشاهده نماييد .
سونی اريکسون P1 به راديو FM مجهز است که از RDS پشتيبانی می کند و حداکثر 20 ايستگاه راديويی را ذخيره می نمايد . اگر ايستگاه راديويی دارای پخش RDS باشد ، با نام مربوطه در حافظه تلفن ذخيره می شود . راديو به ويژگی Track ID نيز مجهز است که به شما امکان چند ثانيه از آهنگ را ضبط کنيد و آن را با پايگاه داده سرور Gracenote مطابقت بدهيد تا نام آهنگ و خواننده را در اختيار شما قرار بدهد .
ادامه دارد...
منبع: www.irmob.com



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.