خرید زمین رایگان در متاورس

برای کسب اطلاعات جامع در مورد نحوه خرید زمین رایگان در متاورس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.
چهارشنبه، 20 ارديبهشت 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
خرید زمین رایگان در متاورس

در مورد خرید زمین رایگان در متاورس چه می‌دانید؟

از سال ۲۰۲۰، متاورس با ظهور مفاهیم فرا وجهی مانند واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مختلط (MR) محبوبیت خود در بین کاربران، سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان را افزایش داده است.

در مرکز تبلیغات پیرامون متاورس، املاک و مستغلات مجازی قرار دارد، با قطعاتی از زمین‌های مجازی روی پلتفرم‌های متاورس که از هزاران دلار تا میلیون‌ها دلار قیمت‌گذاری شده و به فروش می‌رسند.

با این حال و با وجود مشخص بودن قیمت قطعه زمین در پلتفرم‌های مختلف متاورس مانند Cryptovoxels، Decentraland و Sandbox، این سؤال همچنان به قوت خود باقی است. آیا امکان دریافت، به دست آوردن و خرید زمین رایگان در متاورس وجود دارد؟ اگر پاسخ مثبت است، چگونه؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید زمین رایگان در متاورس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

چرا باید در متاورس زمین بگیرید؟

متاورس هنوز به جریان اصلی و روز دنیا تبدیل نشده است و هنوز آن‌طور که باید و شاید در مرکز توجهات قرار نگرفته است؛ اما این امر سرمایه‌گذاران را از عجله برای خرید قطعه زمین مجازی در پلتفرم‌های مختلف و محبوب متاورس بازنمی‌دارد.

نقطه ضعف این عجله برای خرید زمین در متاورس، افزایش نجومی قیمت زمین‌ها در پلتفرم‌های متاورس AAA مانند Sandbox است. با این وجود، این گرانی نباید مانع از ورود شما به فضای متاورس و خرید زمین مجازی شود. راه‌های دیگری نیز وجود دارند!

اول، این یک سرمایه‌گذاری با ریسک بالا و با پاداش بالا است. متاورس هنوز به پتانسیل کامل خود نرسیده است؛ اما مردم در حال حاضر قطعاتی از زمین‌های مجازی را خریدوفروش کرده و از آن‌ها کسب درآمد می‌کنند. کسانی که هنگام راه‌اندازی دو پلتفرم Decentraland و Sandbox زمین‌هایی را خریدند، در حال حاضر سود ۱۰۰ درصدی برده‌اند.

هنگامی‌که متاورس به جریان اصلی و ترند روز تبدیل شود، تقاضا برای خرید زمین در جهان‌های مجازی چند برابر می‌شود، افزایش تقاضایی که یک‌بار دیگر قیمت زمین‌های مجازی متاورس را چند برابر خواهد کرد. زمین مجازی متاورس یک دارایی دیجیتال است و با دیجیتالی شدن جهان، سرمایه‌گذاری روی دارایی دیجیتال، هرگز ایده بدی به‌نظر نمی‌رسد.
 

خرید زمین رایگان در متاورس امکان‌پذیر است؟

اگر تمایلی به سرمایه‌گذاری ریسکی در زمینه خرید زمین مجازی در متاورس ندارید یا اگر پول کافی برای خرید زمین در اختیار ندارید، چند استراتژی وجود دارد که می‌توانید برای دریافت زمین رایگان از آن‌ها استفاده کنید.
 

در ادامه به تعدادی از این استراتژی‌ها برای خرید زمین رایگان در متاورس اشاره خواهیم کرد:

Free NFT Land Drops

می‌توانید اولین NFT Lands خود را از طریق ایردراپ رایگان دریافت کنید. Airdrops اغلب در کیف پول‌های Web3 به‌صورت تصادفی توزیع می‌شوند. با این حال، برای واجد شرایط بودن، این کیف پول‌ها باید از قبل تأیید شده باشند. علاوه بر این، Free NFT Land Drops معمولاً توسط طرح‌های جدید متاورس توزیع می‌شوند. Free NFT Land Drops اولین استراتژی برای خرید زمین رایگان در متاورس است.

 
خرید زمین رایگان در متاورس



این کار به‌منظور جلب توجه بیشتر برای پروژه و آموزش جامعه انجام می‌شود. دراپ‌های رایگان NFT Land اغلب زمانی راه‌اندازی می‌شوند که یک پروژه در مراحل اولیه توسعه خود است. با این حال، پلتفرم‌های خاصی ممکن است چنین استراتژی‌های را به‌عنوان بخشی از یک رویداد موقت یا سیستم تشویقی ارائه دهند.

استراتژی‌های زیر به شما کمک می‌کنند تا از امتیازات رایگان زمین NFT استفاده کنید:

  • فهرستی از پروژه‌های جالب متاورس تهیه کنید. پروژه‌های جدیدتری که هنوز MainNet خود را ارائه نکرده‌اند، اغلب بهتر جواب می‌دهند.
  • ثبت‌نام خود را با استفاده از کیف پول NFT Land که سازگارتر است، انجام دهید.
  • هوشیار باشید. اکثر دراپ‌ها از طریق دیسکورد، تلگرام، توییتر و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی خواهند شد.
  • مراقب تاریخ‌های Airdropها باشید. برای به‌دست آوردن جایزه زمین NFT رایگان خود، ممکن است در برخی شرایط لازم باشد آن را مطالبه و اصطلاحاً نقد کنید.

زمین رایگان متاورس را در بازی‌های P2E Land به‌دست بیاورید

خرید زمین رایگان در متاورس از طریق انجام بازی‌های سودآور ویدیویی نیز امکان‌پذیر است. برای این کار باید زمان و تلاش زیادی را صرف کنید. با این حال، چون منجر به خرید زمین رایگان در متاورس می‌شود، پس ارزشش را دارد. بازی‌های P2E اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و به‌سرعت در حال گسترش هستند.

برای شروع، باید به یک بازی رایگان NFT بپیوندید که NFT Land را به‌عنوان بخشی از محیط خود پشتیبانی می‌کند. دوم، مدتی را صرف یادگیری ویژگی‌های بازی، نحوه بازی و نحوه کسب درآمد کنید. پس از آماده شدن، بازی را شروع کنید.

پوئن‌های جذابی در بازی دریافت خواهید کرد که اکثر آن‌ها با استفاده از پول ویژه درون بازی پرداخت می‌شوند. پس از آن، پول نقدی که به‌عنوان جایزه بازی به‌دست آورده‌اید می‌تواند به شما در خرید زمین رایگان در متاورس کمک کند. بازی کنید، پول به‌دست بیاورید و از این پول برای خرید زمین رایگان در متاورس استفاده کنید. به همین آسانی!

علاوه بر این، بازی‌های P2E ممکن است رویدادهای درون‌بازی منحصربه‌فردی را در مناسبت‌های خاص ارائه دهند که در آن کاربران می‌توانند سرزمین‌های رایگان را برنده شوند.
 

در ادامه لیستی از تعدادی از محبوب‌ترین بازی‌های رایگان برای شما قرار داده شده است که می‌توانید در آن‌ها بازی کنید و توکن‌های کافی برای خرید زمین در متاورس را برنده شوید:

  • Dalarnia Mines
  • The Sandbox
  • Kingdoms of CryptoBlades
  • Kingdoms of DeFi

Minting NFT Land

Minting فرآیند تبدیل زمین مجازی اولیه به NFT است. با این حال، برخی از قوانین اساسی وجود دارد که باید رعایت شود. برای شروع، بیشتر ابتکارات متاورس قبل از اختصاص زمین به سیستم Minting، یک لیست سفید ایجاد می‌کنند.

فرض کنید یک پروژه متاورس جدید شامل حدود ۵۰۰۰ قطعه NFT است. ممکن است تصمیم بگیرد که مثلاً ۱۰۰۰ قطعه را برای Minting اختصاص دهد، در حالی که بقیه در یک فروش عمومی‌NFT فروخته می‌شود.

لیست سفید شامل افرادی است که با معیارهای پروژه مطابقت دارند. میزان Minting بر اساس محبوبیت زمین متاورس تعیین می‌شود.

خرید زمین رایگان در متاورس در قالب هدایا

در برخی موارد، یک جهان یا پلتفرم متاورس ممکن است تصمیم بگیرد که به چند نفر خوش‌شانس به قید قرعه، زمین رایگان هدیه کند. این هدایا در مناسبت‌های خاصی مانند بزرگداشت سالگرد یا هر مناسبت مشابهی اهدا می‌شوند.

 
خرید زمین رایگان در متاورس



بازی‌های ویدیویی وجود دارند که می‌توانند در خرید زمین رایگان در متاورس به شما کمک کنند.

برخی از این بازی‌ها به شرح زیر هستند:
  • Warriors of Aradena
  • Cornucopia’s
  • Next Earth
  • Metaverser

Warriors Of Aradena

بردن هر مبارزه در Warriors of Aradena با به صفر رساندن جان (اصطلاحاً خون) فرمانده جنگجو قبل از تمام شدن تایمر حاصل می‌شود. بازیکنان می‌توانند از میان ده‌ها هزار جنگجو انتخاب کنند تا دشمنان خود را در میدان نبرد نابود کنند. همه جنگجوها دارایی‌های NFT هستند، به این معنی که منحصربه‌فرد هستند و در اختیار بازیکن قرار دارند.

توکن‌های جنگجو از پادشاهی آرادنا مجموعه‌ای منحصربه‌فرد از ۸ هزار NFT هستند. با خرید یک جنگجو، شما نه تنها یک اثر هنری اصیل را خریداری می‌کنید، بلکه در حال تبدیل‌شدن به یکی از اعضای پادشاهی آرادنا با تمام مزایای آن هستید. نمایندگی NFT و هر ایردراپ رایگان از آن شخص شما است.
 

Cornucopia’s

Cornucopia’s یکی دیگر از وب‌سایت‌هایی است که به شما در خرید زمین رایگان در متاورس کمک می‌کند. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد Cornucopias Metaverse می‌توان به زمین‌ها و جزایر رایگانی اشاره کرد که می‌توانند توسط بازیکنان ساخته شوند. در حوزه‌های موضوعی مانند «زندگی در مزرعه»، «غرب وحشی» و «عصر سامورایی»، بازدیدکنندگان در هر سنی می‌توانند در انواع مینی‌بازی‌ها شرکت کنند. برای خرید زمین رایگان در متاورس سری به این وب‌سایت بزنید.

بلاک چین کاردانو زیربنای پروژه ۱۲ میلیون دلاری ارزش بازار این بازی است. فعالیت‌های مختلف درون بازی توسط توکن COPI کنترل می‌شوند که به اعضای جامعه امکان رأی دادن می‌دهد. در PancakeSwap، COPI را می‌توان خریداری کرد.

ویژگی‌های «بازی برای کسب درآمد»، «ساخت برای کسب درآمد» و «یادگیری برای کسب درآمد» در «جزیره» بر روی بلاک چین ساخته شده‌اند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا با مشارکت، زمین، دارایی‌ها و سایر دارایی‌های مبتنی بر NFT را در بازی‌های امن متاورس کسب کنند و صاحب آن شوند. اگر قصد خرید زمین رایگان در متاورس را دارید، سری به وب‌سایت Cornucopia’s بزنید.
 

Next Earth

کاربران می‌توانند زمین‌های رایگان را در Next Earth، یکی از پرتال‌های متاورس، دریافت کنند. از طریق این مراحل، اکوسیستمی ساخته می‌شود که در نهایت به یک پلت فرم دیجیتال جهانی برای گسترش کسب‌وکار تبدیل می‌شود.

Next Earth با سرعتی سریع در حال پیشرفت است و بیش از ۲۰۰ هزار زمین رایگان در حال حاضر در آن وجود دارد. برای دریافت جایزه ابتدا باید به انجمن Next Earth Discord بپیوندید.

Metaverser

بازی چندنفره بلاکچین Metaverser به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بر اساس ویژگی‌های شخصیتی خود یک آواتار سه‌بعدی را در یک محیط جهان باز کنترل کنند. کسب درآمد با بازی Metaverse امکان‌پذیر است. در Metaverser ایردراپ‌هایی برای زمین و توکن وجود دارد. این بازی ویدیویی به بازیکنان اجازه می‌دهد در حین سرگرمی کسب درآمد کنند. اگر در فکر خرید زمین رایگان در متاورس هستید، باید بازی کرده و برنده شوید.

 
خرید زمین رایگان در متاورس
 

سخن پایانی

اکنون که با راه‌های مختلف خرید زمین رایگان در متاورس آشنا شده‌اید، وقت آن است که آستین‌ها را بالا زده و یکی از راه‌های مختلف ذکرشده را به‌صورت جدی دنبال کنید. خرید زمین رایگان در متاورس آسان نیست؛ اما ارزشش را دارد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما