اقامت در کرمان با قیمتی مناسب: معرفی 5 هتل ارزان قیمت

از‌آنجایی‌که این روزها بحث هزینه‌های سفر ذهن بسیاری از مسافران را درگیر کرده است؛ قصد داریم ۵ مورد از ارزان‌ترین هتل‌های کرمان را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.
يکشنبه، 27 اسفند 1402
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اقامت در کرمان با قیمتی مناسب: معرفی 5 هتل ارزان قیمت
کرمان یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین شهرهای جنوبی کشور بوده که به‌دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوان و تماشایی، هرساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی است. اگر شما هم قصد خرید بلیط قطار و سفر به این شهر تماشایی را دارید، بهتر است که از قبل به فکر رزرو اتاق در بهترین هتل کرمان باشید. از‌آنجایی‌که این روزها بحث هزینه‌های سفر ذهن بسیاری از مسافران را درگیر کرده است؛ در ادامه مقاله، قصد داریم که ۵ مورد از ارزان‌ترین هتل‌های این شهر را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. تا پایان همراه ما باشید.
 

هتل ۲ ستاره کرمان

هتل کرمان یکی از بهترین و قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر بوده که از زمان تأسیس خود در سال ۱۳۶۸ تاکنون پذیرای تعداد زیادی از مسافران و مهمانان بوده است؛ البته این اقامتگاه در سال ۱۳۹۶ به‌منظور ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر مورد بازسازی قرار گرفته است. اگر قصد خرید و استعلام قیمت بلیط قطار کرمان را دارید، بد نیست که این هتل دوستاره را که در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر واقع شده است، رزرو فرمایید.

نکته مهمی که در رابطه با این هتل دوطبقه باید به آن توجه داشته باشید، این است که آسانسور ندارد و سرویس‌خواب اضافی آن به‌صورت کف‌خواب ارائه می‌شود؛ اما این موضوع به‌نسبت سایر خدمات و قیمتی که در این اقامتگاه ارائه می‌شود، قابل چشم‌پوشی است. در ادامه، به مهم‌ترین امکانات اتاق‌های این هتل اشاره می‌کنیم:

+ کمد لباس
+ مبلمان
+ تخت‌های یک و دونفره راحت
+ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
+ دستگاه واکس کفش
+ حمام
+ لوازم بهداشتی
+ دمپایی
+ سیستم گرمایش و سرمایش
+ یخچال
+ تلویزیون
+ سرویس بیدارباش
 

هتل اخوان

هتل اخوان کرمان یکی دیگر از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های این شهر است که در سال ۱۳۶۳ تأسیس شد و در سال ۱۳۸۵ مورد بازسازی قرار گرفت. مهم‌ترین مزیت رزرو این اقامتگاه فاصله نزدیک و ده‌دقیقه‌ای آن با فرودگاه است که این موضوع سبب آسایش خیال بسیاری از مسافران می‌شود؛ البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که جاذبه‌های گردشگری مهمی همچون موزه باغ هرندی، موزه آکواریوم، حمام ابراهیم‌خان، مسجد جامع، بازار ستاره، گنبد مشتاقیه، مجموعه معروف گنجعلی‌خان، مسجد ملک، بازار بزرگ، موزه زرتشیان، قلعه دختر، گنبد جبلیه و پارک جنگلی پردیسان، در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند.

جدای از موقعیت ساخت خوب هتل دوستاره اخوان، امکانات و خدمات آن نیز در حد مطلوبی قرار دارد که این موضوع رضایت اکثر مسافران را در پی داشته است؛ بنابراین، اگر قصد اقامت در هتلی با امکانات خوب و قیمتی مقرون‌به‌صرفه هستید، رزرو این اقامتگاه بسیار مناسب خواهد بود.

اقامت در کرمان با قیمتی مناسب: معرفی 5 هتل ارزان قیمت
 

مهمان‌سرای پارسین

مهمان‌سرای پارسین گزینه اقامتی مقرون‌به‌صرفه دیگر از بین هتل‌های کرمان بوده که در خیابان شهدای این شهر واقع شده است. بازسازی این هتل که در سال ۱۳۹۷ انجام شده، امکانات خوبی را به آن افزوده است که درنهایت اقامتی به‌یادماندنی را برای شما به‌ارمغان می‌آورد. فاصله این مهمان‌سرا از ایستگاه راه‌آهن، پایانه مسافربری آدینه و فرودگاه بین‌المللی کرمان بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است که برای اقامت در این مهمان‌سرا می‌توان از خدمات تاکسی‌سرویس آن استفاده کرد.

آتشکده زرتشتیان، بازار تاریخی کرمان، حمام وکیل، حمام گنجعلی خان، یخدان مویدی، جنگل پردیسان قائم، گنبد تاریخی جبلیه، موزه هنرهای معاصر کرمان، باغ فتح‌آباد و باغ شاهزاده ماهان نیز در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند. ازجمله مهم‌ترین امکانات این اقامتگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

+ خدمات خرید بلیط قطار و هواپیما
+ خدمات خانه‌داری
+ جعبه کمک‌های اولیه
+ تاکسی‌سرویس
+ صندوق امانات
+ اینترنت رایگان در لابی
 

اقامتگاه بومگردی خانه خاتون

اقامتگاه بومگردی خانه خاتون یکی دیگر از بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های شهر کرمان است که با ظرفیت پذیرش حدود ۱۸ نفر در ۶ اتاق، همه‌روزه آماده پذیرایی از مسافران است. باتوجه‌به این‌که این اقامتگاه خدمات خوب و ارزنده‌ای را به مهمانان خود ارائه می‌دهد و ظرفیت پذیرش کمی دارد؛ بنابراین، لازم است که به‌محض استعلام قیمت بلیط قطار و خرید آن، یکی از اتاق‌های این اقامتگاه را برای خود رزرو کنید.

مجموعه گنجعلی خان، گنبد سبز، حمام موزه سیم و زر، بازار زرگری و مسجد گنج که ازجمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کرمان هستند، در نزدیکی این اقامتگاه بومگردی واقع شده‌اند. از دیگر امکانات این مهمان‌پذیر می‌توان به امکان سفارش صبحانه، ناهار و شام از رستوران داخلی آن اشاره کرد؛ بنابراین، اگر چشیدن طعم غذاهای محلی برای شما جذاب است، پیشنهاد می‌شود که حتما یک وعده غذای محلی در رستوران این اقامتگاه میل کنید.
 

اقامتگاه سنتی کلیاس

هتل سنتی کلیاس یک انتخاب عالی و مقرون‌به‌صرفه دیگر جهت اقامتی بی‌نظیر در کرمان بوده که در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده است. نکته جالبی که درباره این هتل وجود دارد، این است که بنای آن درواقع متعلق به دوران قاجاریه و حدود ۲۵۰ سال پیش بوده که حالا به یک مهمان‌پذیر درجه‌یک تبدیل شده است. این مجموعه ۶ اتاق پذیرش مهمان با ظرفیت‌های مختلف دارد که باتوجه‌به تعداد همراهان خود می‌توانید یکی از اتاق‌های آن را برای شب‌های اقامت خود در کرمان رزرو کنید.

این اقامتگاه سنتی همچون دیگر هتل‌هایی که خدمت شما عزیزان معرفی شد، در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری معروفی مانند قلعه ۳۰۰۰ساله دختر، قلعه اردشیر، بازار بزرگ، موزه و آتشکده زرتشتیان واقع شده است. از دیگر مزایای رزرو اتاق در این هتل کرمان می‌توان به حمام سنتی آن اشاره کرد که قطعا خاطره خوب و متفاوتی از آن برای شما به یادگار خواهد ماند. شربت‌خانه یکی دیگر از امکانات بی‌نظیر این اقامتگاه بوده که محل مناسبی برای نوش‌جان‌کردن انواع نوشیدنی و غذاهای محلی است.

اقامت در کرمان با قیمتی مناسب: معرفی 5 هتل ارزان قیمت
 

راهنمای رزرو هتل کرمان

حال که با بهترین و اقتصادی‌ترین هتل‌های شهر کرمان آشنا شده‌اید، وقت خرید ارزان بلیط قطار و رزرو آنلاین هتل در این شهر است. سایت اینترنتی فلای تودی همراه شماست تا با امکان بررسی خدمات و امکانات هتل‌ها، بهترین اتاق اقامتگاه‌های این شهر را برای خود رزرو کنید. در این راستا، بررسی نظرات مسافران قبلی نیز بسیار کمک‌کننده خواهد بود. ازآنجایی‌که، فرآیند رزرو آنلاین اتاق در فلای تودی بسیار آسان است؛ بنابراین، کمتر از چند دقیقه می‌توانید اقامتگاه مورد‌نظر خود را رزرو فرمایید. به‌منظور تجربه‌ای بهتر از سفر به کرمان و اقامت در هتل‌های این شهر، پیشنهاد می‌شود که قبل از رزرو، قوانین اقامتی را در هر یک از مهمان‌سراها مطالعه فرمایید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.