بررسی نوکیا (N80 (5

در نوکيا N80 دونرم افزارجداگانه مرورگر وب وجود دارد . يکی از آنها بسيار ساده تر است و مانند مرورگر بکار گرفته شده در مدل های قديمی تر می باشد . مرورگر جديد کاملاً متفاوت است ، صفحات بسيار پيچيده را روی صفحه نمايش جای داده و صفحات وب را درست مانند صفحه کامپيوتر نشان می دهد . شکی نيست که صفحه نمايش
يکشنبه، 9 آبان 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بررسی نوکیا (N80 (5

بررسی نوکیا N80 (5)
بررسی نوکیا (N80 (5


 






 
در نوکيا N80 دونرم افزارجداگانه مرورگر وب وجود دارد . يکی از آنها بسيار ساده تر است و مانند مرورگر بکار گرفته شده در مدل های قديمی تر می باشد . مرورگر جديد کاملاً متفاوت است ، صفحات بسيار پيچيده را روی صفحه نمايش جای داده و صفحات وب را درست مانند صفحه کامپيوتر نشان می دهد . شکی نيست که صفحه نمايش عالی N80 نيز به اين کار کمک می کند . يک مکان نما وجود دارد که می تواند از طريق کليد حرکتی چهار جهتی عمل کند ، کنترل مکان نما بسيار آسان است . هنگامی که يک صفحه وب را مرور می کنيد نسخه کوچکی از آن روی صفحه نمايش نشان داده می شود . اين نسخه کوچک از طريق کليد ميان بر 8 نيز در دسترس می باشد . شما می توانيد با استفاده از دکمه های # , * صفحه را کوچک و بزرگ کنيد . جالب اينجاست که متن در حين کوچک بودن ، خوانا است . در حقيقت ، اين مرورگر اطلاعات زيادی را روی يک صفحه جای می دهد . مرورگر وب در زمان مشاهده صفحات پيچيده نيز بسيار سريع عمل می کند و کاهشی در سرعت مرور وجود ندارد . مرورگر با نرم افزارهای جاوا نيز مشکلی ندارد .

بررسی نوکیا (N80 (5 بررسی نوکیا (N80 (5

تلفن ، ويژگی ها ونرم افزارهای Organizer بسيارزيادی دارد ، دارای يک ساعت دو گانه می باشد و شما می توانيد دو ساعت و تاريخ مختلف را در دو ناحيه زمانی متفاوت تنظيم کنيد . تقويم دارای تصوير روز ، هفته و ماه می باشد و شما می توانيد جلسات ، سالروز ، يادداشت و ليست کارهای خود را در آن تنظيم کنيد و همچنين می توانيد برای هر يک از آنها آلارم قرار دهيد .
تصوير ماه تصوير روز تصوير هفته

بررسی نوکیا (N80 (5 بررسی نوکیا (N80 (5 بررسی نوکیا (N80 (5

بررسی نوکیا (N80 (5 بررسی نوکیا (N80 (5
ماشين حساب ضبط صوت
 

در منوی اصلی آيکنی به نام Office وجود دارد که به پوشه ای با يادداشت ، مبدل ، ماشين حساب ، ضبط صوت ، و Quick office متنهی می شود . مبدل ، ارز ، مساحت ، انرژی ، طول ، حجم ، نيرو ، فشار ، دما ، زمان و سرعت را تبديل می کند . ماشين حساب بسيار ساده است و استفاده از آن آسان می باشد . متاسفانه ، ضبط صوت فقط تا يک دقيقه صدا را ضبط می کند .
Quick office فايل های مختلفOffice را باز می کند . از فايل های Word و Excel نيز پشتيبانی می شود .

بررسی نوکیا (N80 (5 بررسی نوکیا (N80 (5
فايل Word فايل Excel
 

امکان زوم ، مروروتنظيم مجدد اندازه فايل نيز فراهم شده است . در زير منوی TOOLS ، نرم افزار انتقال داده مشاهده می شود که برای انتقال تماس ها و آيتم های Organizer از يک تلفن نوکيا به تلفن ديگر آن بکار می رود . چندين نرم افزار از پيش نصب شده در تلفن وجود دارد : نرم افزار IM برای چت با ساير کاربران ، نرم افزار Kodak برای تسهيم و ارسال تصاوير روی اينترنت ، و همچنين نرم افزاری که برای وصل کردن يک صفحه بی سيم به تلفن می باشد . مدل N80 دو بازی از پيش نصب شده دارد و شما می توانيد بازی های ديگری را نيز نصب کنيد .
منبع:www.irmob.com



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.