زدودن سياهي دور چشم

از نظر برخي متخصصان فن زيبايي شما مي‌توانيد از برگه سيب‌زميني، تفاله‌ چاي و کرم‌پودر براي سفيد کردن موقتي زير چشم استفاده کنيد. مراقب باشيد چون استفاده مکرر از اين‌گونه مواد به‌ويژه مواد شيميايي، عوارض بدتري را به همراه خواهد داشت. به هر حال سياهي دور چشم، بيماري‌ محسوب نمي‌شود و جزو خصوصيات طبيعي
سه‌شنبه، 11 آبان 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
زدودن سياهي دور چشم

زدودن سياهي دور چشم
زدودن سياهي دور چشم


 





 
وراثت از شايع‌ترين علل سياهي دور چشم است. همچنين عوامل زمينه‌اي همچون کم‌خوني، بيماري‌هاي تيروييدي، برخي بيماري‌هاي هورموني و حساسيت‌هاي پوستي نيز موجب به وجود آمدن سياهي در اطراف چشم مي‌شود.
سياهي دور چشم با افزايش سن و به تدريج ظاهر مي‌شود. اين سياهي درمان قطعي و صد در صد ندارد اما کرم‌هاي ضدسياهي دور چشم در برخي افراد سياهي را تا حدي کاهش مي‌دهد. اين کرم‌ها تغييراتي در گردش خون عروق پوست پلک به وجود مي‌آورد و تا حدودي از تجمع خون وريدي در پلک جلوگيري کرده و موجب کاهش سياهي دور چشم مي‌شوند.
تکنيک‌هايي مانند استفاده از برخي ليزرها و لايه‌برداري‌هاي شيميايي خفيف هم مي‌تواند در کاهش سياهي موثر باشد ولي تاثيرات اين تکنيک‌ها در تمامي افراد يکسان نبوده و قابل پيش‌بيني نيست. تمامي پزشکان نيز اين اعمال را توصيه نمي‌کنند.

زدودن سياهي دور چشم

از نظر برخي متخصصان فن زيبايي شما مي‌توانيد از برگه سيب‌زميني، تفاله‌ چاي و کرم‌پودر براي سفيد کردن موقتي زير چشم استفاده کنيد. مراقب باشيد چون استفاده مکرر از اين‌گونه مواد به‌ويژه مواد شيميايي، عوارض بدتري را به همراه خواهد داشت. به هر حال سياهي دور چشم، بيماري‌ محسوب نمي‌شود و جزو خصوصيات طبيعي پوست برخي افراد است. لازم به ذکر است که سياهي دور چشم در ميان برخي کشورها از قبيل پاکستان و هند نسبت به ساير اقوام اروپايي و آسيايي شايع‌تر است. در ايرانيان هم هاله‌اي از اين سياهي وجود دارد.
منبع:http://www.salamat.com



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.