هدف شوم

« من و تو» که با انتخاب این نام عملا تعامل و ارتباط بیشتر را با مردم ایران خواستار است، سیاست خود را پخش فیلم، سریال، اخبار، گزارش و برنامه‌های متنوع دیگر اعلام کرده است. در تصویر تبلیغاتی که در سایت این شبکه قابل دسترسی است و روز افتتاح آن را اعلام می‌کند، زن و مرد جوانی با پوشش نامناسب به هم خیره شده و الگوی انسان غربی
چهارشنبه، 6 بهمن 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هدف شوم

هدف شوم
هدف شوم


 





 
زنان ایرانی، هدف شبکه‌ ماهواره‌ ای «من و تو»
به گزارش آخرین نیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، شبکه‌ی «من و تو» از ۲۸ اکتبر (۶ آبان ماه) برنامه‌های خود را بر روی ماهواره فرستاده است و با جهت‌گیری برنامه‌های تفریحی عملا مکمل شبکه‌هایی همچون فارسی وان است.
این شبکه متعلق به شرکت تلویزیونی مرجان (Marjan Television Network) است و از بریتانیا پخش می‌شود. گفتنی است دولت بریتانیا پیش از این با راه اندازی شبکه‌ی تلویزیونی بی بی سی فارسی با دخالت‌های مکرر در امور داخلی ایران، زمینه‌ساز فتنه شده بود.

هدف شوم

« من و تو» که با انتخاب این نام عملا تعامل و ارتباط بیشتر را با مردم ایران خواستار است، سیاست خود را پخش فیلم، سریال، اخبار، گزارش و برنامه‌های متنوع دیگر اعلام کرده است. در تصویر تبلیغاتی که در سایت این شبکه قابل دسترسی است و روز افتتاح آن را اعلام می‌کند، زن و مرد جوانی با پوشش نامناسب به هم خیره شده و الگوی انسان غربی را به نمایش می‌گذارند.
مخاطب هدف این شبکه مادران و زنان جامعه‌ی ایران است و در این راستا سعی شده است با چاشنی‌هایی از جمله آشپزی، طنز و حتی رقص به جذب مخاطب هدف خود بپردازند. استفاده از خوانندگان خارج‌نشین و کپی‌برداری از برنامه‌های شبکه‌های انگلستان دیگر استراتژی این شبکه است، به نحوی که برنامه «بفرمایید شام» با خرید امتیاز آن از شبکه تلویزیونی «آی تی وی» سراسری (ITV Global) بریتانیا آماده پخش شده است.
این شبکه با رویکردی کاملا ضد ایرانی حتی در تیتر یک اخبار سایت خود، خبری را با عنوان پشتیبانی جمهوری خواهان از حمله نظامی به ایران آورده که کاملا دست‌های چدنی از پشت دستکش مخملین آن را هویدا می‌کند.
منبع:www.parsapress.ir



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.