ساندويچ شخصيت شما

فردي منظم، حساس، دقيق و عاطفي هستيد. در واقع، نظم در زندگي شما، حرف اول را مي زند. ديگران به خوبي مي دانند که از چه جايگاهي بايد با شما وارد سخن شوند. گذشت شما در زمينه هاي مختلف، زبانزد خاص و عام است. صبر و استقامت، از ديگر ويژگي هاي شماست. ديگران براي انجام کارها و رفع نيازهاي روزمره ي خود، روي شما
شنبه، 9 بهمن 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ساندويچ شخصيت شما

ساندويچ شخصيت شما
ساندويچ شخصيت شما


 

نويسنده: حميدرضا خوشنويس




 
يک تحقيق علمي در رابطه با ساندويچ،نشان مي دهد روش خوردن افراد مي تواند بيان گر احساسات دروني آنان باشد.

شما کدام يک از روش هاي زير را براي خوردن ساندويچ در نظر مي گيريد؟
 

ساندويچ خود را به قطعات کوچک تر تقسيم مي کنيد:
فردي منظم، حساس، دقيق و عاطفي هستيد. در واقع، نظم در زندگي شما، حرف اول را مي زند. ديگران به خوبي مي دانند که از چه جايگاهي بايد با شما وارد سخن شوند. گذشت شما در زمينه هاي مختلف، زبانزد خاص و عام است. صبر و استقامت، از ديگر ويژگي هاي شماست. ديگران براي انجام کارها و رفع نيازهاي روزمره ي خود، روي شما حساب مي کنند.

ساندويچ شخصيت شما

ساندويچ را دو لقمه مي کنيد:
ظاهراً فردي عجول و نسبتاً خشن بوده و اين خصوصيات را حتي در غذاخوردن نيز نشان مي دهيد. خيلي از خودتان، مطمئن هستيد و بيش تر اوقات به خاطر عجول بودن تان، بدون مشورت با ديگران تصميم مي گيريد که در بسياري از موارد، عواقب آن را نيز متحمل مي شويد. معمولاً شما فرصت رسيدگي به سخن ديگران يا حتي خودتان را نداريد که اين نيز ناشي از همان عجول بودن ذاتي شماست.
ساندويچ خود را آرام و با اشتهايي وصف ناپذير مي خوريد:
به راحتي با ديگران دوست مي شويد، خوش رو و دست و دلباز هستيد، به رأي و نظر طرف مقابل، احترام مي گذاريد، از درگيرشدن با اطرافيان پرهيز مي کنيد، آرامش خاصي داريد و ديگران از بودن در کنار شما، احساس لذت مي کنند.
ساندويچ را نصف کرده و باقيمانده ي آن را در بشقاب مي گذاريد:
آينده نگري و نگاهي به فردا داشتن، از ويژگي هاي شخصيتي شماست. در هر زمينه اي و براي اقدام در مورد هر مسأله اي، ابتدا به عواقب آن انديشيده و با نگاهي به آينده،حال را برنامه ريزي مي کنيد. مصمم و هوشياريد و نسنجيده، حرفي نمي زنيد. دير با کسي دوست مي شويد اما دوستي هاي تان پايدار است.
منبع:نشريه شادکامي، شماره 72 ساندويچ خود را کاملاً باز کرده و محتويات آن را تنها با تکه اي نان مي خوريد:
شخصيتي قابل احترام داريد. سعي مي کنيد هيچ گاه به دنبال کارهاي بيهوده نرويد. نگاه گيرا و نافذ شما مي تواند مخالفان تان را به سرعت سر جاي شان بنشاند. بخش بسيار قوي و ممتاز شخصيت شما، آن است که قادريد از جنبه هاي ناچيز و مادي، فراتر رفته و ماوراي آن ها را نيز ببينيد. انرژي شما براي يافتن دوستان جديد و کم نظير، مثال زدني ست. در حل مشکلات، بسيار ماهر و زبر دست بوده و عاشق رقابت سالم با ديگران هستيد.
منبع:منبع:نشريه شادکامي، شماره 72



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.