چگونه بازي زندگي را ببريم؟

سلام. اسم من گِرِگ هارت است و البته به نام کي‌لين هم شناخته شده‌ام. اسم دومي که بعد از زندگي کردن به مدت طولاني در آسيا و عاشق آنجا شدن براي خودم انتخاب کردم. ممکن است شما من را به عنوان 10 استاد برتر آسيا يا استاد موفقيت شماره يک آسيا و يکي از مربيان در فيلم پرفروش «راز متا» بشناسيد يا اينکه مقاله‌ها و ستون‌هاي من
شنبه، 16 بهمن 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه بازي زندگي را ببريم؟

چگونه بازي زندگي را ببريم؟
چگونه بازي زندگي را ببريم؟


 

ترجمه: سارا جمال‌آبادي




 

گِرِگ هارت
 

سلام. اسم من گِرِگ هارت است و البته به نام کي‌لين هم شناخته شده‌ام. اسم دومي که بعد از زندگي کردن به مدت طولاني در آسيا و عاشق آنجا شدن براي خودم انتخاب کردم. ممکن است شما من را به عنوان 10 استاد برتر آسيا يا استاد موفقيت شماره يک آسيا و يکي از مربيان در فيلم پرفروش «راز متا» بشناسيد يا اينکه مقاله‌ها و ستون‌هاي من را در مجله‌ام خوانده يا سمينارهايم را ديده باشيد. اين روزها من را بيشتر به عنوان مربي قلب مي‌شناسند. به خاطر اينکه من هميشه يک رابطه قلبي با افراد برقرار مي‌کنم و زندگي آنها را تغيير مي‌دهم. ولي چيزي که ممکن است شما ندانيد اين است که من بيش از 20 سال از زندگي‌ام را به مطالعه و يافتن رازهاي عمومي موفقيت اختصاص داده‌ام. من مصمم بوده‌ام که موفق باشم و در عين حال از زندگي‌ام لذت ببرم. من هزاران هزار نفر از افراد معمولي، موسسان، استادان، معلم‌ها، مربيان و رهبران شرکت‌هاي مختلف را تعليم داده‌ام تا نهايت پتانسل‌ها و استعدادشان را کشف کنند تا بتوانند در راه رسيدن به اهداف حرفه‌اي و شخصي‌شان با بيشترين شتاب و سرعت حرکت کنند و آرزوهايشان را زندگي کنند... و هر روز لذت بيشتري از زندگي‌شان ببرند.
من مفتخرم به اينکه شيوه زندگي جديدي را ابداع کرده‌ام: من براي انجام دادن هر آنچه مي‌خواهم آزاد هستم و حالا اين نوع زندگي چگونه است؟
وقتي با اولين مربي‌ام آشنا شدم او به من ياد داد که چگونه بر ذهنم تسلط پيدا کنم و شغلي را انتخاب کنم که يک استعداد واقعي من را نمايان کند و موفقيت‌هاي فراواني را برايم به ارمغان بياورد.
وقتي توانستم قدرت منحصر به فرد ذهنم و تسلط آن را بفهمم ديگر تا به امروز هيچ‌وقت نگران درآمدم نشدم. من توانسته‌ام خوشبختي و خير و برکت را به زندگي جذب کنم. اين را براي خودنمايي تعريف نکردم. اين داستان را تعريف كردم تا براي شما به تصوير بکشم که چقدر مهم است به ذهنتان تسلط پيدا کنيد تا بتوانيد آزاد، ثروتمند، سالم و شاد باشيد. اما موفقيت با اين سوال‌ها شروع مي‌شود:
الان کجاي زندگي‌ام قرار دارم؟ زيرا جهان به طور دايمي در حال حرکت و تغيير است. در هر لحظه بسته به اينکه چگونه فکر مي‌کنيد، حرف مي‌زنيد و عمل مي‌کنيد، موفقيت را جذب يا آن را دفع مي‌کنيد.
آيا ذهنتان براي شما کار مي‌کند؟ وقتي بتوانيد بر ذهنتان مسلط شويد چيزهايي است که به راحتي مي‌توانيد به آنها دست يابيد:
• پيدا کردن يک کار جديد، يک موفقيت شغلي، بالا بردن درآمد، به دست آوردن درآمد اضافي، خريدن خانه رويايي‌
• پيدا کردن همسر دلخواه، کاهش وزن، کنار گذاشتن سيگار، بالا بردن امتيازات بازي مورد علاقه‌تان، جهانگردي، بزرگ کردن فرزندان شاد و موفق، شاگرد اولي در مدرسه، بازخوردهاي خوب در روابط، يافتن روابط دوست‌داشتني،‌ به دست آوردن اعتمادبه‌نفس بيشتر، به دست آوردن زمان بيشتر براي لذت بردن و...
منبع:www.salamat.com



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط