بازيابي اطلاعات با ابزار Kernel for FAT and NTFS

ابزار Kernel for FAT and NTFS يکي از توانمندترين ابزارهاي موجود در بازار است که حالت هاي مختلفي را براي بازيابي اطلاعات از دست رفته کاربران در اختيار آن ها قرار مي دهد. اين ابزار با ويژگي هايي مانند extensive scan, quick scan و file trace به سادگي امکان دسترسي به اطلاعات پارتيشن ها و درايوهاي فرمت شده و معيوب را
سه‌شنبه، 3 اسفند 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بازيابي اطلاعات با ابزار Kernel for FAT and NTFS

بازيابي اطلاعات با ابزار Kernel for FAT and NTFS
بازيابي اطلاعات با ابزار Kernel for FAT and NTFS


 

نويسنده:نويسنده: محمد ناصح




 
ابزار Kernel for FAT and NTFS يکي از توانمندترين ابزارهاي موجود در بازار است که حالت هاي مختلفي را براي بازيابي اطلاعات از دست رفته کاربران در اختيار آن ها قرار مي دهد. اين ابزار با ويژگي هايي مانند extensive scan, quick scan و file trace به سادگي امکان دسترسي به اطلاعات پارتيشن ها و درايوهاي فرمت شده و معيوب را فراهم مي کند. همان طور که اطلاع داريد سيستم عامل ويندوز پارتيشن هاي هارد ديسک را براساس دو فايل سيستم FAT و NTFS ايجاد مي کند و اين نوع پارتيشن ها فضاي ذخيره سازي روي هارد ديسک را در اختيار مي گذارند. در بسياري موارد پارتيشن هاي ويندوز دچار خرابي شده و امکان دسترسي به اطلاعات را از بين مي برند. قطع برق، خاموش شدن غيرمنتظره سيستم، خرابي فايل هاي سيستمي، آلودگي هاي ويروسي، خرابي نرم افزارها و مواردي از اين دست، عامل اصلي خرابي پارتيشن ها در ويندوز محسوب مي شوند. به علاوه فرمت کردن پارتيشن ها به دفعات زياد موجب خرابي فايل هاي سيستمي شده و امکان دسترسي به اطلاعات کاربر را از بين مي برد.
زماني که اطلاعات سيستم حذف مي شوند يا از بين مي روند، در واقع از روي هارد ديسک پاک نمي شوند و روي آن باقي مي مانند و براي دسترسي به اين اطلاعات نوع اطلاعات بايد از يک ابزار بازيابي اطلاعات استفاده کنيد. ابزار Kernel for FAT and NTFS يک شيوه مناسب براي بازيابي اطلاعات حذف شده و غيرقابل دسترسي را در اختيار مي گذارد. اين ابزار مي تواند اطلاعات را از درايوهايي که با قالب هاي مختلف FAT 32, FAT16 و NTFS فرمت شده اند، بازيابي کند. اين ابزار بازيابي اطلاعات، به منظور بازيابي اطلاعات از دست رفته از روي هاردديسک کامپيوتر يا ساير رسانه ها مانند درايو PEN، درايو ZIP و غيره توسعه يافته است. به منظور بازيابي اطلاعات از درايوهايي که به ويروس آلوده شده اند، ابزار Kernel for Windows با سه حالت متفاوت اسکن درون Kernel for FAT and NTFS تعبيه شده است. به محض اجراي فرآيند بازيابي ويندوز مي توانيد پارتيشن ها و فايل هايي را که اخيراً حذف شده اند، بازيابي کنيد.

بازيابي اطلاعات با ابزار Kernel for FAT and NTFS

اين ابزار امکان مشاهده و مرور محتويات ديسک معيوب يا فرمت شده را به مانند درايوهاي عادي ويندوز فراهم مي کند و پس از اتمام فرآيند اسکن، تمام فايل ها و پوشه هاي حذف شده را به همراه فايل هاي موجود روي سيستم نمايش مي دهد.
ابزار Kernel for FAT and NTFS امکان جست و جوي فايل ها را براساس نام يا فيلتر، تغيير نام يک فايل به منظور بازيابي و تخمين ميزان موفقيت فرآيند بازيابي يک فايل را فراهم مي کند. فايل هاي بازيابي شده را مي توانيد روي هريک از ديسک هاي سيستم ذخيره کنيد. نگارش Evaluation از اين نرم افزار امکان ذخيره نتيجه اسکن را با استفاده از گزينه Save Recovery Snapshot فراهم مي کند و نتيجه مذکور را در قالب nkfn ذخيره مي کند. هنگام استفاده از نگارش کامل نرم افزار تنها کافي است فايل ذخيره شده(در قالب nkfn.) را بارگذاري کنيد تا نرم افزار اطلاعاتي را که امکان بازيابي آن ها از روي هارد ديسک وجود دارد، نمايش دهد. ابزار Kernel for FAT and NTFS امکان ذخيره ساختار سلسله مراتبي پوشه ها را که حاوي فايل ها و اطلاعات انتخاب شده هستند، فراهم مي کند.
ابزار Kernel for FAT and NTFS با سيستم عامل هاي ويندوز 98، ويندوز ME، ويندوز NT، ويندوز 2000، ويندوز XP، ويندوز 2000، ويستا و ويندوز 7 سازگاري دارد و از تمام فايل سيستم هاي ويندوز پشتيباني مي کند. توصيه مي کنم پيش از خريد اين نرم افزار ابتدا با نسخه آزمايشي آن کار کنيد تا از قابليت هاي اين ابزار درک صحيحي به دست آوريد. براي دريافت اين نرم افزار به آدرس http://www.nucleustechnologies.com/downloads/Nucleus-Kernel-FAT-NTFS.exe مراجعه کنيد.
منبع:عصر شبکه، شماره 112.



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.