4 راه خريد آسان

1 استفاده از خودروي شخصي: مزيت خريد با خودروي شخصي اين است که ديگر مجبور نيستيد چند کيلوگرم خريد روزانه را در يک مسير طولاني حمل کنيد و فشار زيادي به عضلات‌تان وارد کنيد ولي اگر قرار باشد هر خانواده‌اي براي خريد روزانه، اتومبيل‌اش را روانه خيابان کند، شلوغي خيابان و آلودگي‌هاي هوا، از اين که هست، غيرقابل تحمل‌تر
دوشنبه، 16 اسفند 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
4 راه خريد آسان

4 راه خريد آسان
4 راه خريد آسان


 





 
براي حمل بار خريد شما و انتقال آن از فروشگاه‌ يا بازار روز به منزل، راه‌هاي ميان‌بري وجود دارد که با استفاده از آنها مي‌توانيد در وقت و انرژي‌تان صرفه‌جويي کنيد.
4 راه زير، مشت نمونه خروارند:
1 استفاده از خودروي شخصي: مزيت خريد با خودروي شخصي اين است که ديگر مجبور نيستيد چند کيلوگرم خريد روزانه را در يک مسير طولاني حمل کنيد و فشار زيادي به عضلات‌تان وارد کنيد ولي اگر قرار باشد هر خانواده‌اي براي خريد روزانه، اتومبيل‌اش را روانه خيابان کند، شلوغي خيابان و آلودگي‌هاي هوا، از اين که هست، غيرقابل تحمل‌تر خواهد شد. بنابراين اگر قصد داريد از اين روش براي خريدهاي‌تان استفاده کنيد، بهتر است تمام خريدهاي هفتگي‌تان را در يک روز انجام بدهيد يا دست‌کم با چند نفر از همسايگان‌تان مشترکا از يک خودرو براي خريد روزانه استفاده کنيد.
2 استفاده از خدمات تحويل در محل: بعضي مراکز فروش اين روزها خدمات تحويل در محل را به صورت رايگان انجام مي‌دهند و شما مي‌توانيد با يک تلفن، مايحتاج روزانه‌تان را سفارش بدهيد و اقلام مورد نيازتان را در منزل تحويل بگيريد. با اين روش، ديگر لازم نيست نيروي زيادي براي حمل بار تحمل کنيد و در وقت و هزينه اياب و ذهاب خود هم صرفه‌جويي کرده‌ايد.
3 خريد آنلاين: اين روزها فروشگاه‌هاي معتبر اينترنتي نيز بسيار فعال‌اند و شما مي‌توانيد اجناس مورد نياز‌تان را سفارش بدهيد و همه آنها را با پيک رايگان تحويل بگيريد.
4 استفاده از پيک بادپا: اگر آگهي‌هاي نشريات را ورق بزنيد، تبليغات شرکت‌هايي را خواهيد يافت که خدمات پيک موتوري به شما ارايه مي‌دهند. خدمات اين شرکت‌ها به دو صورت است. يک روش، آن است که پيک‌موتوري، فهرست خريد شما را مقابل درب منزل تحويل مي‌گيرد و پس از انجام خريد و تهيه مايحتاج روزانه‌تان، آنها را تحويل‌تان مي‌دهد و مزيت‌اش اين است که از منزل خارج نمي‌شويد؛ ولي خب، از نوع دوم گران‌تر است و هزينه اين خدمات به مبلغ صورت‌حساب خريدتان افزوده مي‌شود. روش دوم، اين است که خودتان به خريد برويد يا تلفني مايحتاج مورد نظرتان را سفارش دهيد و سپس از يک پيک بخواهيد آنها را در منزل‌تان تحويل دهد.
منبع:www.salamat.com



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.