الفباي باندپيچي

برای بستن باند يا از يک سنجاق استفاده کنيد يا چسپ بزنيد و يا به وسيله گيره زدن، آن را محکم کنيد مانند شکل. بعضي‌ وقت‌ها مجبوريم مچ پا يا روي زانو را باندپيچي کنيم. تنها راه مهارت پيدا کردن در اين قبيل موارد، تمرين آن از روي شکل است. پس شروع کنيد. سر باند را زير پاي مصدوم گذاشته و مطابق شکل بالا پا و مچ را بانداژ کنيد. براي زانو يا آرنج هم بايد ابتدا مصدوم را در وضعيت مناسب و راحت قرار دهيد. مثلا مفصل زانو را خم کرده و سر باند را روي زانو قرار داده و يک دور مستقيم روي آن بپيچانيد (شکلa) حالا يک دور بالاي آن به طوري که لبه بالاي دور اول را بپوشاند (شکل b) و سپس مانند شکل عمل کنيد و
دوشنبه، 16 اسفند 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
الفباي باندپيچي

الفباي باندپيچي
الفباي باندپيچي


 

نويسنده:مريم معروف




 
برای بستن باند يا از يک سنجاق استفاده کنيد يا چسپ بزنيد و يا به وسيله گيره زدن، آن را محکم کنيد مانند شکل.

الفباي باندپيچي

بعضي‌ وقت‌ها مجبوريم مچ پا يا روي زانو را باندپيچي کنيم. تنها راه مهارت پيدا کردن در اين قبيل موارد، تمرين آن از روي شکل است. پس شروع کنيد. سر باند را زير پاي مصدوم گذاشته و مطابق شکل بالا پا و مچ را بانداژ کنيد.

الفباي باندپيچي

براي زانو يا آرنج هم بايد ابتدا مصدوم را در وضعيت مناسب و راحت قرار دهيد. مثلا مفصل زانو را خم کرده و سر باند را روي زانو قرار داده و يک دور مستقيم روي آن بپيچانيد (شکلa) حالا يک دور بالاي آن به طوري که لبه بالاي دور اول را بپوشاند (شکل b) و سپس مانند شکل عمل کنيد و هر بار دوسوم دور قبل بايد پوشانده شود. در انتها هم با سنجاق يا هر روشي که دوست داريد آن را محکم کنيد.

الفباي باندپيچي

منبع:www.salamat.com



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما